Przetargi.pl
zakup sprzętu komputerowego, drukującego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Jędrzejowie

Powiat Jędrzejowski - Starostwo Powiatowe w Jędrzejowie ogłasza przetarg

  • Adres: 28-300 Jędrzejów, ul. 11 Listopada
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 386 37 41 , fax. 41 386 37 42
  • Data zamieszczenia: 2020-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jędrzejowski - Starostwo Powiatowe w Jędrzejowie
    ul. 11 Listopada 83
    28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 386 37 41, fax. 41 386 37 42
    REGON: 29100936600000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup sprzętu komputerowego, drukującego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Jędrzejowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego, drukującego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Jędrzejowie podzielony na następujące zadania/części: Zadanie/Część nr 1 – Komputer przenośny typu laptop, komputer stacjonarny, monitor, oprogramowanie biurowe Zadanie/Część nr 2 – Urządzenie wielofunkcyjne. Adres dostawy: Starostwo Powiatowe w Jędrzejowie przy ul. 11 Listopada 83. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 - do SIWZ 3.2. Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia. a) Oferowane wyposażenie, sprzęt elektroniczny, oprogramowanie - muszą być fabrycznie nowe (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowane na rynku. b) W ramach zaoferowanej ceny wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia w miejsce docelowe. c) Przez realizację zamówienia rozumie się dostarczenie sprzętu transportem Wykonawcy, na jego koszt do Starostwa Powiatowego w Jędrzejowie przy ul. 11 Listopada 83, wniesienie do miejsca wyznaczonego. d) Wymagany termin rękojmi – minimum 24 miesiące. Okres rękojmi rozpoczyna się od daty przekazania zamawiającemu przedmiotu zamówienia potwierdzonego bezusterkowym protokołem zdawczo-odbiorczym. e) Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji zgodnie z opisem zawartym w opisie w każdej części zamówienia od dnia podpisania bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego, zgodnie ze szczegółowymi warunkami gwarancji zawartymi w opisie przedmiotu poszczególnych części zamówienia wg Załącznika nr 1 do SIWZ. 3.3 Minimalne warunki gwarancji. • Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji zgodnie z wymaganiami Zamawiającego wg opisu przedmiotu zamówienia. • W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej części na nową, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy wyposażenia i sprzętu. • Czas reakcji serwisu (fizyczne stawienie się serwisanta w miejscu zainstalowania sprzętu i podjęcie czynności zmierzających do naprawy sprzętu), o ile nie jest to określone w Załączniku nr 1 do SIWZ, w ciągu 72 godzin (pełne godziny) licząc od momentu zgłoszenia awarii. • Wykonawca zapewnia pełny, bezpłatny przegląd okresowy całego wyposażenia na 1 miesiąc przed upływem terminu gwarancji. • Inne wymagania: 1) Instrukcja obsługi w jęz. polskim w wersji elektronicznej; 3.4 Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Wskazanie producenta, nazwy firmy i nazw własnych zamawianego asortymentu służy jedynie określaniu parametrów zamawianych produktów, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Parametry i możliwości sprzętu według szczegółowych opisów technicznych winny być nie gorsze niż określone przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady prawne sprzętu, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej lub przemysłowej, w tym praw autorskich, patentów, praw ochronnych na znaki towarowe oraz praw z rejestracji na wzory użytkowe i przemysłowe, pozostające w związku z wprowadzeniem sprzętu do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa oprogramowania, Wykonawca gwarantuje, iż jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu dostarczonego oprogramowania oraz zapewnia, iż Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do używania (licencji) wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem w zakresie dozwolonym przez producenta oprogramowania. 3.5 Wspólny Słownik CPV: 30236000-2 Różny sprzęt komputerowy 30213000-5 Komputery osobiste 30231300-0 Monitory ekranowe 30213100-6 Komputery przenośne 30232110-8 Drukarki laserowe 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poniższe zadania: Zadanie/Część nr 1 – Komputer przenośny typu laptop, komputer stacjonarny, monitor, oprogramowanie biurowe Zadanie/Część nr 2 – Urządzenie wielofunkcyjne. Wykonawca jest uprawniony do złożenia oferty na dowolną ilość zadań spośród wymienionych powyżej. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 8. Termin i miejsce wykonania przedmiotu zamówienia 8.1. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 14.02.2020 r. Wykonawca może zaproponować skrócenie terminu dostawy. Termin dostawy przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz wg pkt 22.6 SIWZ. 8.2. Wymagany termin rękojmi – minimum 24 miesiące. Okres rękojmi rozpoczyna się od daty przekazania zamawiającemu przedmiotu zamówienia potwierdzonego bezusterkowym protokołem odbioru. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30236000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 17. Wymagania dotyczące wniesienia wadium. 17.1 Wadium w wysokości: Zadanie 1 – 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych 00/100) Zadanie 2 – nie wymaga się wniesienia wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 17.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 17.2.1. pieniądzu, 17.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 17.2.3. gwarancjach bankowych; 17.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 17.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 17.3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie nie pieniężnej. 17.4. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao S.A. Nr 77 1240 1372 1111 0010 6360 5740 (kwota wadium musi być na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert zgodnie z zapisem pkt. 17 SIWZ), a za termin wniesienia przyjmuje się rzeczywisty czas wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego. Na poleceniu przelewu należy wpisać „Wadium" i znak sprawy: OKSO.272.3.2020 (dotyczy zadania nr ...) 17.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 17.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 17.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 17.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 17.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 17.9.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 17.9.2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 17.9.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 17.9.4. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach