Przetargi.pl
E-RADA- dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania do obsługi Sesji Rady, w ramach projektu „Wdrożenie innowacyjnych e- usług w gminach Suchedniów, Bieliny i Górno”

Gmina Bieliny ogłasza przetarg

  • Adres: 26-004 Bieliny, ul. Partyzantów
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 413 026 107
  • Data zamieszczenia: 2019-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieliny
    ul. Partyzantów 17
    26-004 Bieliny, woj. świętokrzyskie, fax. 413 026 107
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieliny.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    E-RADA- dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania do obsługi Sesji Rady, w ramach projektu „Wdrożenie innowacyjnych e- usług w gminach Suchedniów, Bieliny i Górno”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego, umożliwiającego kompleksowe zarządzanie pracami Rady Gminy. 2. Konfiguracja tabletów na cel obsługi posiedzeń Rady Gminy 3. Dostawa, montaż, konfiguracja systemu transmisji obrad z posiedzeń na żywo przez Internet. 4. Dostawa, montaż, konfiguracja przewodowego systemu dyskusyjnego. 5. Przeprowadzenie szkoleń w siedzibie Zamawiającego dla administratorów, pracowników obsługi rady oraz radnych. 6. Utrzymanie wdrożonego systemu informatycznego w infrastrukturze technicznej Wykonawcy. 7. Świadczenie serwisu systemu informatycznego przez okres równy oferowanej gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30236000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 3 000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące złotych ).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1) dowód wniesienia wadium – zgodnie z opisem w rozdz. XIV SIWZ (w formie niepieniężnej), 1.2) dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności:- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania pomiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 1.3) zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. X pkt 2 SIWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma – oryginał; 1.4) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Pełnomocnictwa, winno być załączone w formie oryginału lub zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2014 r. poz. 164 ze zm.) dopuszcza się złożenie kopii powyższego dokumentu poświadczonego przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach