Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg
- Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 555 146 , fax. 227 555 327
- Data zamieszczenia: 2020-11-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
ul. Kościuszki 32A
05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 227 555 146, fax. 227 555 327
REGON: 52478900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodzisk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim i Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach realizacji programu Zdalna Szkoła+ oraz Zakup sprzętu komputerowego w ramach realizacji Projektu „Erasmus+ Travel and create your perfect future school - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem . Zamówienie zostało podzielone na 3 części: Część nr 1: Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim. 1. Laptop typ 1- 30 szt 2. Laptop typ 2- 1 szt 3. Monitor -30 szt 4. Monitor 27 – 5 szt 5. Drukarka – 5 szt 6. Skaner – 1 szt 7. Niszczarka- 5 szt Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach realizacji programu Zdalna Szkoła+ w następującym zakresie i ilościach: Laptop - 10 szt. Część nr 3: Zakup sprzętu komputerowego w ramach realizacji Projektu „Erasmus+ Travel and create your perfect future school" w następującym zakresie i ilościach: Laptop - 1 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części opisany jest w załącznikach do SIWZ 4a,4b,4c oraz 5,6,7 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać pisemnie Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 3 do SIWZ. Przedmiotowe oświadczenie można również przesłać na adres: zamowienia@grodzisk.pl w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 3. Zawartość oferty ( dotyczy części nr 1, 2, 3, ) 1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1, 2) Oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu;– zgodnego z treścią Załącznika nr 2 3) zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy) 4) pełnomocnictwo w - oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy), 5) dokumentów, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2018 r. poz. 1000), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6) Pozostałe dokumenty - Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (KRS, CEIDG), Opis techniczny oferowanych urządzeń -zał. Nr 5,6,7 do SIWZ, składa Wykonawca najwyżej oceniony w rankingu ofert, na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) wskaże dostępność dokumentu KRS/CEIDG, w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnopolskiej i bezpłatnej bazy danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tej bazy danych wskazany przez Wykonawcę dokument.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa komputerów przenośnych z matrycą 13,3" do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie w ramach pierwszego wyposażenia budynku nr 4
Dodano: 2024-07-24 - Dostawa sprzętów IT
Dodano: 2024-07-24 - Dostawa sprzętu komputerowego, realizowana w 6 częściach
Dodano: 2024-07-22 - Dostawa sprzętów IT
Dodano: 2024-07-10 - Dostawa komputerów stacjonarnych i laptopów do placówek oświatowych Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
Dodano: 2024-07-08 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego
Dodano: 2024-06-17 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2024-06-14 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Projektów Europejskich
Dodano: 2024-06-07 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Projektów Europejskich
Dodano: 2024-05-29 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Dodano: 2024-04-22