AMW SINEVIA Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 101 21 00 do 03, , fax. 22 101 21 04
- Data zamieszczenia: 2020-11-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: AMW SINEVIA Sp. z o.o.
ul. Ignacego Paderewskiego 6
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 22 101 21 00 do 03, , fax. 22 101 21 04
REGON: 14298987700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amwsinevia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SVA/K/4620-29/2020: „Zakup i dostawa mebli dla potrzeb wyposażenia budynku mieszkalnego przy ul. Osiedle Rzeczypospolitej w Jarocinie (zadanie nr OP Q47)” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli dla potrzeb wyposażenia budynku mieszkalnego przy ul. Osiedle Rzeczypospolitej w Jarocinie. Opis przedmiotu zamówienia zawierający minimalne wymagania Zamawiającego określa formularz cenowy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, a także opracowanie „Meble rysunki”, „Opis mebli”, „Rzuty pomieszczeń” oraz „Wykaz lokali”, do których będą dostarczane meble, stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ, zawierające szczegółowe informacje na temat mebli oraz ich wizualizacje, a także sposób rozmieszczenia. Załączone zdjęcia mebli służą tylko jako materiał poglądowy. Obowiązują ilości mebli określone w formularzu cenowym. Meble muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania na rynku krajowym. Zamawiający zaleca wizję lokalną przed terminem składania ofert. Kontakt w sprawie wizji lokalnej: Pan Sławomir Ciepluch, tel. 691 678 877. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania obowiązujących pomiarów przed rozpoczęciem produkcji. Ostateczne wymiary poszczególnych elementów wyposażenia muszą być uzgodnione z przedstawicielem Zamawiającego i Inwestora. Wykonawca przedłoży niezwłocznie po podpisaniu umowy, a przed wdrożeniem produkcji, karty materiałowe wraz z załączonymi dokumentami certyfikującymi oraz wizualizacjami i podaniem kolorystyki celem akceptacji przez Zamawiającego i Inwestora. W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić również transport, rozładunek i wniesienie mebli oraz pozostałego wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia do poszczególnych pomieszczeń budynku, ich rozmieszczenie (ustawienie), instalację i związane z tym materiały pomocnicze, a w przypadku dostawy mebli w elementach także ich zmontowanie oraz wywóz i utylizację odpadów i opakowań. Powyższe czynności są po stronie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do posprzątania pomieszczeń po zakończeniu montażu mebli oraz do naprawy ewentualnych uszkodzeń powstałych podczas montażu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli biurowych, gabinetowych oraz socjalnych do budynku administracyjnego Komendy Głównej Straży Granicznej przy al. Niepodległości 100 w Warszawie
Dodano: 2024-07-29 - Dostawa wyposażenia meblowego (mebli ze stali nierdzewnej i regałów magazynowych) do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy – III procedura
Dodano: 2024-07-23 - Dostawa oraz montaż mebli dla Wydziału Fizyki UW
Dodano: 2024-07-08 - Dostawa zestawu 432 stołków na potrzeby Centrum Nauki Kopernik w ramach realizacji inicjatywy SOWA.
Dodano: 2024-07-03 - "Dostawa i montaż wyposażenia oraz pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo -wychowawczych i edukacyjnych na potrzeby Żłobka Samorządowego w Sannikach"
Dodano: 2024-06-14 - Zakup i sukcesywna dostawa foteli obrotowych - sprawa 3/ZP/2024
Dodano: 2024-06-11 - Dostawa mebli biurowych, znak sprawy AEZ/S-005/2024
Dodano: 2024-06-05 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w Zespole Medycznym WCKiK SPZOZ w Warszawie przy ul. Szaserów 128, budynek nr 18
Dodano: 2024-06-04 - Dostawa oraz montaż mebli dla Wydziału Fizyki UW
Dodano: 2024-04-25 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w Zespole Medycznym WCKiK SPZOZ w Warszawie przy ul. Szaserów 128, budynek nr 18
Dodano: 2024-04-24