Przetargi.pl
zakup sprzętu komputerowego

Wójt Gminy Tarnowo Podgórne ogłasza przetarg

  • Adres: 62080 Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8146-221 , fax. (061) 814 61 18
  • Data zamieszczenia: 2017-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne
    ul. Poznańska 115
    62080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8146-221, fax. (061) 814 61 18
    REGON: 55112500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup sprzętu komputerowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego do Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2016r., szczegółowo wyspecyfikowanego w załączniku nr 4 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.2. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty: Część 1 – minimum 3 lata okresu gwarancji i rękojmi, Część 2 – minimum 3 lata okresu gwarancji i rękojmi na urządzenie wielofunkcyjne A3; minimum 1 rok okresu gwarancji i rękojmi na urządzenie wielofunkcyjne A4 i drukarki kolorowe laserowe W przypadku wydłużenia okresu gwarancji jednoczesnemu wydłużeniu ulega okres rękojmi. 3.3. Wykonawca zaoferuje produkty o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych od podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.4. Przedmiot zamówienia został określony we wspólnym słowniku zamówień publicznych symbolami: 30 20 00 00-1, 48 00 00 00-8. 3.5. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 3.6. Dodatkowe wymagania. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia oferent zobowiązany jest do: 1. Dostarczenia sprzętu i oprogramowania do siedziby Zamawiającego, 2. Uruchomienia urządzeń, 3. Skonfigurowania urządzenia UTM w sieci Zamawiającego obejmujące fizyczne podłączenie, stworzenie polityk bezpieczeństwa zgodnie z sugestiami Zamawiającego i ich implementację. Wymagane jest, żeby prace przy urządzeniu UTM wykonała osoba legitymująca się certyfikatem technicznym zaoferowanego produktu, 4. Podłączenia biblioteki do infrastruktury, 5. Uruchomienia oprogramowania backupowego na wszystkich wymienionych serwerach obejmującego: -Instalację oprogramowania, - Stworzenie polityk backupu, - Uruchomienie scenariuszy, - Sprawdzenie poprawności działania systemu, Wymagane jest, żeby prace przy oprogramowaniu wykonała osoba legitymująca się certyfikatem technicznym zaoferowanego produktu 6. Instalacji serwera obejmującej: - Dostawę, - Aktualizację firmware, - Instalację oprogramowania systemowego, - Integrację z istniejącym środowiskiem, - Podłączenie do posiadanej przez Zamawiającego systemu macierzowego (NetApp E2700). Podłączenia musi wykonać osoba legitymująca się certyfikatem technicznym posiadanej przez Zamawiającego macierzy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca, przed upływem terminu składania ofert musi wnieść wadium (DOTYCZY CZĘŚCI 1) o wartości 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach