Centrum Integracji Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 41902 Bytom, ul. Karola Miarki
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 283 15 48, 887070510
- Data zamieszczenia: 2018-08-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Integracji Społecznej
ul. Karola Miarki 10
41902 Bytom, woj. śląskie
tel. 32 283 15 48, 887070510
REGON: 24351200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cis.bytom.bip-gov.info.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna gminy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu informatycznego i sprzętu biurowego dla uczestników i personelu w związku z realizacją projektu pn. „Centrum Integracji Społecznej przestrzenią dla aktywności osób wykluczonych” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu informatycznego i sprzętu biurowego (z wyłączeniem mebli) dla uczestników i personelu w związku z realizacją projektu pn. „Centrum Integracji Społecznej przestrzenią dla aktywności osób wykluczonych” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 9.1.3 Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym – OSI RPO WSL 2014-2020. 1. SPRZĘT INFORMATYCZNY 1) Dostawa do Centrum Integracji Społecznej w Bytomiu obejmuje: zestawy komputerowe, laptopy z oprogramowaniem, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki, telefony komórkowe, aparat telefoniczny 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością zawiera załącznik nr 7 do siwz. 3) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawierają postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 6 do siwz. 4) Wymagana gwarancja i rękojmia na cały przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia 2. SPRZĘT BIUROWY. 1) Dostawa do Centrum Integracji Społecznej w Bytomiu obejmuje: niszczarkę dokumentów, laminator, projektor przenośny, tablice suchościeralne, ekrany projekcyjne 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością zawiera załącznik nr 8 do siwz. 3) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawierają postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 6 do siwz. 4) Wymagana gwarancja i rękojmia na cały przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem przypadków gdy gwarant przewidział dłuższy termin oraz co najmniej 60 miesięcy w przypadku powierzchni tablicy suchościeralnej. 2. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia powołano normy i podobne dokumenty zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne będzie obowiązany wykazać, że dostawy spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Termin wykonania zamówienia liczony od dnia zawarcia umowy wynosi do 14 dni dla każdej części zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30100000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularza oferty – załącznik nr 1 i/lub 2 do siwz 2) oświadczenia o braku podstaw wykluczenia – załącznik nr 3 do siwz. oraz jeżeli dotyczy: 3) pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy, jeżeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5) informacji, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku, zgodnie z cz. XII pkt 8 siwz. Wystarczające będzie poinformowanie zamawiającego o wystąpieniu ww. obowiązku w ramach formularza oferty. Ponadto 4. Wykonawca zobowiązany jest bez wezwania zamawiającego przedłożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy artykułów biurowych oraz druków dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych - powtórka
Dodano: 2021-03-17 - Dostawy artykułów biurowych, tuszy, tonerów i bębnów do drukarek oraz druków dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku - powtórka
Dodano: 2021-02-12 - Dostawy artykułów biurowych, tuszy, tonerów i bębnów do drukarek oraz druków dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku - powtórka
Dodano: 2021-01-11 - Dostawy artykułów biurowych oraz druków dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych - powtórka
Dodano: 2020-12-31 - Dostawy artykułów biurowych, tuszy, tonerów i bębnów do drukarek oraz druków dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku - powtórka
Dodano: 2020-10-13 - Dostawy artykułów biurowych, tuszy, tonerów i bębnów do drukarek oraz druków dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych
Dodano: 2020-09-28 - dostawa materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych i środków czystości do sprzętu komputerowego oraz nośników do archiwizacji dla Oddziałów ZUS w Chorzowie, Częstochowie, Opolu, Sosnowcu i Zabrzu oraz dla podległych im terenowych jednostek organizacyjnych (TJO) oraz Centrum Wsparcia Informatyki (CWI).
Dodano: 2020-04-28 - Dostawy artykułów biurowych, tuszy, tonerów i bębnów do drukarek oraz druków dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku-powtórka
Dodano: 2019-05-09 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do sprzętu komputerowego, nośników do archiwizacji, środków czystości dla Oddziałów ZUS w Chorzowie, Częstochowie, Opolu, Sosnowcu i Zabrzu oraz dla podległych im terenowych jednostek organizacyjnych wraz z CWI.
Dodano: 2019-04-17 - Dostawy artykułów biurowych, tuszy, tonerów i bębnów do drukarek oraz druków dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
Dodano: 2019-03-29