SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku ogłasza przetarg
- Adres: 44-201 Rybnik, ul. Gliwicka
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 324 328 138 , fax. 324 328 169
- Data zamieszczenia: 2019-03-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
ul. Gliwicka 33
44-201 Rybnik, woj. śląskie
tel. 324 328 138, fax. 324 328 169
REGON: 29293600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://psychiatria.com
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy artykułów biurowych, tuszy, tonerów i bębnów do drukarek oraz druków dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów biurowych, tuszy, tonerów i bębnów do drukarek oraz druków dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części (pakietów), szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ): 1) Materiały biurowe I 2) Materiały biurowe II 3) Papier kserograficzny 4) Druki 5) Drobny sprzęt komputerowy 6) Materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych 7) Naklejki na odpady medyczne 3. Wykonawca może składać ofertę w odniesieniu do wszystkich części (pakietów). 4. Dotyczy Pakietu 6: 1) Wymagania jakie powinny spełniać zaoferowane materiały eksploatacyjne: a) fabrycznie nowe; b) nieregenerowane; c) oryginalnie zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, że produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania oraz musi posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt oraz znak firmowy producenta i kod produktu. Wszystkie typy i modele sprzętu do którego materiał jest przeznaczony oraz termin ważności; d) pochodzące z bieżącej produkcji; e) w którym wszystkie części są nowe, w szczególności bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, f) wskaźnik poziomu atramentu drukarki musi prawidłowo współpracować z materiałami eksploatacyjnymi; wydajność zgodnie z normą: g) ISO/IEC 19752 – norma pomiarów wydajności dla kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych oraz komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku, h) ISO/IEC 19798 – norma pomiarów wydajności dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych oraz komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku, i) ISO/IEC 24711 – norma pomiarów wydajności dla kolorowych kartridży atramentowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku, 2) oferowany przedmiot zamówienia musi być legalny w świetle prawa patentowego obowiązującego w państwach Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państwa z którym Unia Europejska lub RP zawarła umowę; 3) Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu powstałe w wyniku używania zaoferowanych i dostarczonych materiałów; 4) W przypadku w przypadku dostarczenia materiałów eksploatacyjnych, których użycie spowoduje uszkodzenie urządzenia drukującego, potwierdzone przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu producenta urządzeń – Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia tych uszkodzeń w autoryzowanym serwisie producenta urządzeń na swój koszt w terminie 7 dni od daty telefonicznego potwierdzonego faksem lub pisemnie zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiającego; 5) w przypadku, gdy czas naprawy urządzenia, o którym mowa w pkt i) przekroczy 7 dni roboczych, na żądanie Zamawiającego Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na czas naprawy urządzenie zastępcze o takich samych lub wyższych parametrach i funkcjonalności na koszt Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30100000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zgodnie z pkt. XI SIWZ
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Formularz asortymentowo - cenowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie, o którym mowa w pkt. VIII.1. SIWZ, według wzoru stanowiącego Załączniki nr 3 do SIWZ; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 5) w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego (poręczenia lub gwarancji);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy artykułów biurowych oraz druków dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych - powtórka
Dodano: 2021-03-17 - Dostawy artykułów biurowych, tuszy, tonerów i bębnów do drukarek oraz druków dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku - powtórka
Dodano: 2021-02-12 - Dostawy artykułów biurowych, tuszy, tonerów i bębnów do drukarek oraz druków dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku - powtórka
Dodano: 2021-01-11 - Dostawy artykułów biurowych oraz druków dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych - powtórka
Dodano: 2020-12-31 - Dostawy artykułów biurowych, tuszy, tonerów i bębnów do drukarek oraz druków dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku - powtórka
Dodano: 2020-10-13 - Dostawy artykułów biurowych, tuszy, tonerów i bębnów do drukarek oraz druków dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych
Dodano: 2020-09-28 - dostawa materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych i środków czystości do sprzętu komputerowego oraz nośników do archiwizacji dla Oddziałów ZUS w Chorzowie, Częstochowie, Opolu, Sosnowcu i Zabrzu oraz dla podległych im terenowych jednostek organizacyjnych (TJO) oraz Centrum Wsparcia Informatyki (CWI).
Dodano: 2020-04-28 - Dostawy artykułów biurowych, tuszy, tonerów i bębnów do drukarek oraz druków dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku-powtórka
Dodano: 2019-05-09 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do sprzętu komputerowego, nośników do archiwizacji, środków czystości dla Oddziałów ZUS w Chorzowie, Częstochowie, Opolu, Sosnowcu i Zabrzu oraz dla podległych im terenowych jednostek organizacyjnych wraz z CWI.
Dodano: 2019-04-17 - Zakup sprzętu informatycznego i sprzętu biurowego dla uczestników i personelu w związku z realizacją projektu pn. „Centrum Integracji Społecznej przestrzenią dla aktywności osób wykluczonych”
Dodano: 2018-08-13