Przetargi.pl
Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 4 wraz z wyposażeniem dwóch pracowni informatycznych

Centrum Usług Wspólnych w Markach ogłasza przetarg

  • Adres: 05-270 Marki, ul. Klonowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 771 37 34 , fax. 22 771 35 86
  • Data zamieszczenia: 2019-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych w Markach
    ul. Klonowa 7
    05-270 Marki, woj. mazowieckie
    tel. 22 771 37 34, fax. 22 771 35 86
    REGON: 14122862700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.marki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 4 wraz z wyposażeniem dwóch pracowni informatycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje dostawę, wraz z transportem następującego sprzętu: a. Microsoft Server – Device CAL 2019 60 szt. b. Program Antywirusowy licencja na 1 rok – załącznik nr 1a do SIWZ 60 szt. c. Serwer z systemem Windows Server 2019 standard – załącznik nr 1b do SIWZ 1 szt. d. Zestaw komputerowy (komputer, monitor, klawiatura, mysz) z zainstalowanym oprogramowaniem Windows 10 Professional oraz Microsoft Office 2019 wersja edukacyjna – załącznik nr 1c do SIWZ 60 kpl. 5. Monitory – załącznik nr 1d do SIWZ 15 szt. 2. Szczegółowy opis sprzętu oraz jego specyfikacja techniczna została zawarta w załącznikach od 1a do 1d do SIWZ. Wymienione w w/w załącznikach do Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia wyposażenie oraz sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). 3. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. 4. Przedmiot umowy będzie dostarczony, wniesiony i rozładowany do siedziby zamawiającego lub w inne miejsce wskazane przez zamawiającego, w godzinach pracy zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach