Przetargi.pl
Zakup sprzętu informatycznego dla garnizonu śląskiego

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2002050 , fax. 032 2002060
  • Data zamieszczenia: 2014-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2002050, fax. 032 2002060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu informatycznego dla garnizonu śląskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa sprzętu informatycznego określonego w załączniku nr 3 do ogłoszenia - formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu. 2. Szczegółowe informacje dotyczące minimalnych parametrów technicznych oraz ilości zakupywanego sprzętu znajdują się w załączniku nr 3 do ogłoszenia - formularzu cenowym -specyfikacji sprzętu. W załączniku nr 3 do ogłoszenia - formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu Zamawiający powołuje się na wyniki testów procesorów opublikowanych na stronnie PassMark http://cpubenchmark.net z dnia 03.03.2014r. Załącznik nr 4 do ogłoszenia - test PassMark zawiera pełne wyniki testów z dnia 03.03.2014r. w celu oceny zaoferowanych procesorów równoważnych. 3. Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia opcję zwiększenia ilości zakupywanego asortymentu. 3.1 Ilości zakupywanego asortymentu podane w załączniku nr 3 do ogłoszenia - formularzu cenowym - specyfikacji asortymentu stanowią minimum, które Zamawiający na pewno zrealizuje w ramach zamówienia. 3.2 ilości zakupywanego asortymentu w ramach opcji będzie wynikać z kwoty stanowiącej różnicę pomiędzy kwotą przewidzianą przez Zamawiającego na realizację zamówienia, a najniższą ceną z licytacji elektronicznej. 3.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od skorzystania z przewidzianego prawa opcji, tj. zakupu dodatkowego asortymentu. 3.4 Cena jednostkowa asortymentu zakupywanego w ramach opcji będzie taka jak cena asortymentu wskazana przez Wykonawcę w wypełnionym załączniku nr 3 do ogłoszenia - formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu złożonym po przeprowadzeniu licytacji elektronicznej dotyczy zwycięscy licytacji. 3.5 Dostawa asortymentu zakupywanego w ramach opcji będzie musiała się odbyć w terminie określonym dla realizacji niniejszego zadania tj. w terminie 50 dni od dnia zawarcia umowy. Tym samym Wykonawcy nie będzie przysługiwał dodatkowy czas na realizację zamówienia w ramach opcji. 3.6 Asortyment zakupywany w ramach opcji musi być tego samego producenta ten sam modeli i o tych samych parametrach co sprzęt oferowany w ramach zakupu podstawowego wskazanego w wypełnionym w załączniku nr 3 do ogłoszenia - formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu. 4. Zamawiający wymaga aby przedmiot dostawy był produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go ponadto zaoferowany sprzęt dla każdej pozycji asortymentowej winien być tego samego modelu. (np. wszystkie monitory w poz. Nr 2 mają być tego samego producenta i ten sam model). 5. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta i modelu oferowanego sprzętu jak również dodatkowych urządzeń wchodzących w skład danej pozycji sprzętu w kolumnie nr 4 załącznika nr 3 do ogłoszenia - formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu. Podany model będzie porównywany przez Zamawiającego na podstawie ogólnodostępnych parametrów technicznych z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego. 6. Zamawiający wymaga, aby sprzęt dostarczany w ramach realizacji umowy posiadał deklarację zgodności CE 7. Zamawiający wymaga aby w przypadku awarii dysku twardego w okresie gwarancji uszkodzony dysk pozostał u Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia nowego dysku w ramach udzielonej gwarancji bez dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego. 8. Zamawiający wymaga gwarancji określonej w Załączniku nr 3 do ogłoszenia. Gwarancja będzie liczona od dnia dostawy. Zamawiający wymaga aby sprzęt określony w pozycjach 1 i 7 Załącznika nr 3 do ogłoszenia formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu posiadał indywidualną gwarancję producenta sprzętu z serwisem gwarancyjnym realizowanym w ciągu 1 dnia roboczego z naprawą świadczoną na miejscu u Zamawiającego. Odpowiednie dokumenty gwarancyjne Wykonawca dostarczy przy dostawie sprzętu. 9. Zamawiający wymaga, aby sprzęt określony w pozycjach 1 i 7 Załącznika nr 3 do ogłoszenia formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu, spełniał wymogi normy Energy Star 5.0. Wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov - potwierdzony wydrukiem ze strony internetowej dostarczonym przez Wykonawcę, który wygra licytację wraz z Formularzem ofertowym - załącznik nr 5 do ogłoszenia 10. Zamawiający wymaga, aby asortyment określony w pozycjach 1 i 7 Załącznika nr 3 do ogłoszenia formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu spełniał kryteria środowiskowe w tym zgodności z Dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w formie oświadczenia producenta jednostki dostarczone przez Wykonawcę, który wygra licytację wraz z Formularzem ofertowy - załącznik nr 5 do ogłoszenia 11. Zamawiający wymaga, aby producent sprzętu określonego w pozycjach 1 i 7 Załącznika nr 3 do SIWZ formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu posiadał Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu w formie dokumentu potwierdzającego dostarczonym przez Wykonawcę, który wygra licytację wraz z Formularzem ofertowym - załącznik nr 5 do ogłoszenia 12. Zamawiający wymaga aby zaoferowany sprzęt w poz. 1 i 7 posiadał głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego oraz IDLE ma wynosić maksymalnie 24 dB (załączyć oświadczenie producenta wraz z raportem badawczym wystawionym przez niezależną akredytowaną jednostkę) dostarczone przez Wykonawcę, który wygra licytację wraz z Formularzem ofertowy - załącznik nr 5 do ogłoszenia 13. Zamawiający wymaga, aby serwis sprzętu określonego w pozycjach 1 i7 Załącznika nr 3 do ogłoszenia formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu był realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego. Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera. Wykonawca, który wygra licytację wraz z Formularzem ofertowym - załącznik nr 5 do ogłoszenia dostarczy odpowiednie dokumenty potwierdzające. 14. Realizacja umowy jest jednorazowa, a za zgodą zamawiającego w kilku transzach. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia zaoferowanego sprzętu z minimalnymi parametrami technicznymi podanymi w Załączniku nr 3 do ogłoszenia - formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu. W takim wypadku Wykonawca dostarczy Zamawiającemu sprzęt do testu w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego. 16. Zamawiający w przypadku zestawu komputerowego zastrzega sobie prawo otwarcia obudowy celem zweryfikowania zamontowanych elementów. Każdy asortyment musi być zaplombowany przez Wykonawcę w sposób uniemożliwiający przypadkowe jej zerwanie. 17. W przypadku podania przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej: norm, certyfikatów, nazw własnych - znaków towarowych np.: System operacyjny Windows 7, Windows 8, ISO9001 itp. - Zamawiający dopuszcza też inne równoważne normy, certyfikaty oraz systemy operacyjne które będą w stanie zapewnić pełną funkcjonalność i kompatybilność ze stosowanym u Zamawiającego oprogramowaniem (SWD, FREJZAP, AFIS, KCIK, SKOP (ZSILP), SWOP, ZAP, MWD. Jednocześnie zgodnie z obowiązującymi przepisami udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy 18. Wykonawca w ramach dostawy zapewnia wniesienie sprzętu do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego. 19. Zamawiający wymaga aby w okresie gwarancji sprzęt podlegający naprawie był odbierany z, oraz po naprawie dostarczany (w tym wniesiony) do pomieszczeń Wydziału Teleinformatyki KWP w Katowicach przy ul. J. Lompy 19 bez dodatkowych kosztów dojazdu i kosztów wniesienia. 20. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Na wniosku o dopuszczenie do udziału oraz w formularzu ofertowym w postępowaniu Wykonawca składa oświadczenie wskazujące zakres dostawy, jaki będzie realizował przy udziale podwykonawcy/ów. 21. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, jaki zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach