Przetargi.pl
zakup sprzętu informatycznego - 10 części

Szkoła Główna Służby Pożarniczej ogłasza przetarg

  • Adres: 01629 Warszawa, ul. Słowackiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5617624 , fax. 022 8330724
  • Data zamieszczenia: 2017-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Służby Pożarniczej
    ul. Słowackiego 52/54
    01629 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5617624, fax. 022 8330724
    REGON: 00017341000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgsp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia państwowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup sprzętu informatycznego - 10 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego Zamówienie podzielono na 10 części: Część 1 - Zakup laptopów, jednostka centralna, monitor i urządzenia wielofunkcyjne Część 2 - Zakup urządzenia wielofunkcyjnego Część 3 - Zakup urządzenia wielofunkcyjnego Część 4 - Zakup laptopa, jednostek centralnych, monitorów i urządzeń wielofunkcyjnych Część 5 - Zakup laptopów, urządzenia wielofunkcyjnego i projektora Część 6 - Zakup 3 laptopów Część 7 – Zakup komputera stacjonarnego Część 8 – Zakup urządzeń wielofunkcyjnych, laptopów monitorów, dysków do macierzy, oprogramowania, switch, UPS i kart sieciowych Część 9 – Zakup jednostki centralnej, monitora i urządzenia wielofunkcyjne Część 10 – Zakup jednostek centralnych i monitorów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę w niniejszym postępowaniu składają się: 1) formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 2) oświadczenia wymagane przez Zamawiającego w pkt. 5.2 SIWZ, 3) pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, jeżeli osoba podpisująca ofertę/poświadczająca za zgodność kopie dokumentów, nie jest wymieniona w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 4) warunki gwarancji oraz zasad świadczenia serwisu gwarancyjnego – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach