Gmina Łopuszno ogłasza przetarg
- Adres: 26-070 Łopuszno, Konecka
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. +48413914009 , fax. +48413914054
- Data zamieszczenia: 2018-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łopuszno
Konecka 12
26-070 Łopuszno, woj. świętokrzyskie
tel. +48413914009, fax. +48413914054
REGON: 291010292 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lopuszno.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu ICT i RTV wraz z dostawą, montażem i szkoleniem nauczycieli w ramach realizacji projektów pn. „Przedszkole moich marzeń” oraz „Rozwijamy kompetencje kluczowe w gminie Łopuszno” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu ICT i RTV wraz z dostawą, montażem i szkoleniem nauczycieli w ramach realizacji projektów pn. „Przedszkole moich marzeń” oraz „Rozwijamy kompetencje kluczowe w gminie Łopuszno” realizowanych przez Gminę Łopuszno w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania. Zamówienie obejmuje następujące zadania: Zadanie Nr 1 - zakup sprzętu ICT i RTV wraz z dostawą, montażem i szkoleniem nauczycieli w ramach realizacji projektu pn. „Przedszkole moich marzeń” Zadanie Nr 2 - zakup sprzętu ICT i RTV wraz z dostawą, montażem i szkoleniem nauczycieli w ramach realizacji projektu pn. „Rozwijamy kompetencje kluczowe w gminie Łopuszno” Sprzęt dostarczony będzie do: - Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Łopusznie, ul. Strażacka 5, 26-070 Łopuszno, - Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Łopusznie filia w Grabownicy - Szkoły Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Gnieździskach. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesiące gwarancji jakości i rękojmi za wady. W przypadku przedmiotów objętych przedmiotem zamówienia obowiązuje okres gwarancji zgodnie z warunkami gwarancji producenta, jednak nie krótszy niż 24 miesiące. Bieg terminu gwarancji jakości i rękojmi za wady rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, a w przypadku stwierdzenia wad, od ich usunięcia i przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy jako należycie wykonanego. Sprzęt powinien posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, zapakowany w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację produktu. Dostarczony sprzęt musi być wniesiony do pomieszczenia wskazanego jako miejsce dostawy przez Zamawiającego i tam zmontowany. Zaleca się, aby dostarczony sprzęt zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu w czasie transportu ponosi Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego sprzętu niespełniającego wymogów jakościowych, opisanych w formularzu ofertowym. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony sprzęt: - jest uszkodzony, posiada wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub - nie spełnia wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach lub - dostarczony sprzęt nie odpowiada pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Realizacja zajęć odbywać się będzie zgodnie z Wytycznymi w zakresie realizacji przedsięwzięć z udziałem środków europejskich. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30236000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca powinien przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup słuchawek bezprzewodowych, tabletów, kamer i głośników internetowych w związku z art. 6a ustawy z dnia 20.10.2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1842)
Dodano: 2021-02-12 - Zakup sprzętu ICT i RTV wraz z dostawą i montażem w ramach realizacji projektu pn. „Utworzenie świetlic środowiskowych w Gminie Łopuszno”
Dodano: 2021-02-03 - Zaprojektowanie i wykonanie pamięci przenośnych oraz ładowarek z logo projektu
Dodano: 2021-01-11 - Zakup sprzętu ICT i RTV wraz z dostawą i montażem w ramach realizacji projektu pn. „Utworzenie świetlic środowiskowych w Gminie Łopuszno”
Dodano: 2020-12-30 - Zakup urządzeń drukujących oraz sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Starostwa Powiatowego w Jędrzejowie
Dodano: 2020-11-26 - Dostawa wyposażenia do Zespołu Szkół Elektrycznych w Kielcach
Dodano: 2020-06-09 - Dostawa Tabletów wraz oprogramowaniem i wyposażeniem w ramach konkursu Zdalna Szkoła + w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej Oś I Powszechny dostęp do internetu Działanie 1.1. Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach
Dodano: 2020-05-21 - Dostawa wyposażenia do Zespołu Szkół Elektrycznych w Kielcach
Dodano: 2020-04-01 - zakup sprzętu komputerowego, drukującego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Jędrzejowie
Dodano: 2020-01-30 - Zakup serwera, urządzenia klasy UTM, sprzętu komputerowego, drukującego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Jędrzejowie
Dodano: 2019-11-28