Przetargi.pl
Zakup sprzętu i wyposażenia do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego, do sali ćwiczeń, do sali zajęć informatycznych, do aneksu kuchennego, do łazienek, do szatni, do pokoju dziennego w projekcie pn „Moda na seniora- utworzenie klubu seniora w Komarówce Podlaskiej

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Komarówce Podlaskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-311 Komarówka Podlaska, Wojska Polskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833535481
  • Data zamieszczenia: 2020-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Komarówce Podlaskiej
    Wojska Polskiego 13
    21-311 Komarówka Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 833535481
    REGON: 002300545
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.komarowka.naszops.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu i wyposażenia do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego, do sali ćwiczeń, do sali zajęć informatycznych, do aneksu kuchennego, do łazienek, do szatni, do pokoju dziennego w projekcie pn „Moda na seniora- utworzenie klubu seniora w Komarówce Podlaskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest „ Zakup sprzętu i wyposażenia do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego do sali ćwiczeń, do sali zajęć informatycznych, do aneksu kuchennego, do łazienek, do szatni, do pokoju dziennego w projekcie pn „Moda na seniora- utworzenie klubu seniora w Komarówce Podlaskiej” 2.2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 6 części jak poniżej: 2.2.1. Część 1 zamówienia: „Meble” 2.2.2. Część 2 zamówienia: „Pozostałe wyposażenie” 2.2.3. Część 3 zamówienia: „Sprzęt AGD i RTV” 2.2.4. Część 4 zamówienia: „Sprzęt i wyposażenie do sali ćwiczeń i do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego”. 2.2.5. Część 5 zamówienia: „Sprzęt do sali zajęć informatycznych”. 2.2.6. Część 6 zamówienia: Zakup i dostawa artykułów plastycznych - warsztaty rękodzielnicze COŚ PIĘKNEGO w ramach projektu „Moda na seniora – utworzenie klubu seniora w Komarówce Podlaskiej”. 2.3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: dla 1-5 części zamówienia: 1) dostawę i montaż fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, sprzętu i wyposażenia w zakresie określonym w Załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, i 2a, 2b do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem do mediów, konfiguracją i uruchomieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, 2) szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania potwierdzone stosownym protokołem, 3) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 4) dostarczenie niezbędnej dokumentacji technicznej, użytkowej (w języku polskim) związanej z przedmiotem zamówienia, w tym m.in. wszelkich dokumentów niezbędnych do legalnego używania – w tym licencji (dostarczone licencje powinny mieć charakter zakupu jednorazowego bez konieczności ich odnawiania czy uiszczania innej opłaty utrzymującej ich ważność) , 5) gwarancję jakości udzieloną na okres zgodny z treścią § 8 umowy oraz wynikający z oferty Wykonawcy na dostarczone produkty na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi dostarczonymi wraz z urządzeniami. dla 6 części zamówienia: dostawę materiałów, w zakresie określonym w załączniku nr 1g do SIWZ w miejsce wskazane przez zamawiającego. 2.4. Szczegółowy opis zamówienia, obejmujący ilość poszczególnych przedmiotów oraz ich parametry, zawarty jest w: 2.4.1. załączniku Nr 1a do SIWZ część 1 zamówienia, 2.4.2. załączniku Nr 1b do SIWZ część 2 zamówienia, 2.4.3. załączniku Nr 1c do SIWZ część 3 zamówienia, 2.4.4. załączniku Nr 1d do SIWZ część 4 zamówienia, 2.4.5. załączniku Nr 1e do SIWZ część 5 zamówienia, 2.4.6. załączniku Nr 1f do SIWZ część 6 zamówienia, oraz Projekcie Umowy stanowiący Załącznik nr 2a i 2b do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39141000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach