Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Komarówce Podlaskiej ogłasza przetarg
- Adres: 21-311 Komarówka Podlaska, Wojska Polskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 833535481
- Data zamieszczenia: 2020-09-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Komarówce Podlaskiej
Wojska Polskiego 13
21-311 Komarówka Podlaska, woj. lubelskie
tel. 833535481
REGON: 002300545 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.komarowka.naszops.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zakup sprzętu i wyposażenia do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego, do sali ćwiczeń, do sali zajęć informatycznych, do aneksu kuchennego, do łazienek, do szatni, do pokoju dziennego w projekcie pn „Moda na seniora- utworzenie klubu seniora w Komarówce Podlaskiej” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest „ Zakup sprzętu i wyposażenia do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego do sali ćwiczeń, do sali zajęć informatycznych, do aneksu kuchennego, do łazienek, do szatni, do pokoju dziennego w projekcie pn „Moda na seniora- utworzenie klubu seniora w Komarówce Podlaskiej” 2.2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 5 części jak poniżej: 2.2.1. Część 1 zamówienia: „Meble” 2.2.2. Część 2 zamówienia: „Sprzęt AGD i RTV” 2.2.3. Część 3 zamówienia: „Sprzęt i wyposażenie do sali ćwiczeń i do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego”. 2.2.4. Część 4 zamówienia: „Sprzęt do sali zajęć informatycznych”. 2.2.5. Część 5 zamówienia: Zakup i dostawa artykułów plastycznych - warsztaty rękodzielnicze COŚ PIĘKNEGO w ramach projektu „Moda na seniora – utworzenie klubu seniora w Komarówce Podlaskiej”. 2.3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: dla 1-4 części zamówienia: 1) dostawę i montaż fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, sprzętu i wyposażenia w zakresie określonym w Załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d i 2a do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem do mediów, konfiguracją i uruchomieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, 2) szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania potwierdzone stosownym protokołem, 3) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 4) dostarczenie niezbędnej dokumentacji technicznej, użytkowej (w języku polskim) związanej z przedmiotem zamówienia, w tym m.in. wszelkich dokumentów niezbędnych do legalnego używania – w tym licencji (dostarczone licencje powinny mieć charakter zakupu jednorazowego bez konieczności ich odnawiania czy uiszczania innej opłaty utrzymującej ich ważność) , 5) gwarancję jakości udzieloną na okres zgodny z treścią § 8 umowy oraz wynikający z oferty Wykonawcy na dostarczone produkty na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi dostarczonymi wraz z urządzeniami. dla 5 części zamówienia: dostawę materiałów, w zakresie określonym w załączniku nr 1e i 2b do SIWZ w miejsce wskazane przez zamawiającego. 2.4. Szczegółowy opis zamówienia, obejmujący ilość poszczególnych przedmiotów oraz ich parametry, zawarty jest w: 2.4.1. załączniku Nr 1a do SIWZ część 1 zamówienia, 2.4.2. załączniku Nr 1b do SIWZ część 2 zamówienia, 2.4.3. załączniku Nr 1c do SIWZ część 3 zamówienia, 2.4.4. załączniku Nr 1d do SIWZ część 4 zamówienia, 2.4.5. załączniku Nr 1e do SIWZ część 5 zamówienia, oraz Projekcie Umowy stanowiący Załącznik nr 2a i 2b do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39141000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i remont pomieszczeń biurowo – socjalnych na I piętrze oraz pracowni gastronomicznej w ZSCKR w Leśnej Podlaskiej; etap I , część 2 – Aranżacja pomieszczeń - wykonanie zabudowy meblowej
Dodano: 2023-08-22 - Przebudowa i remont pomieszczeń biurowo – socjalnych oraz pracowni gastronomicznej w ZSCKR w Leśnej Podlaskiej; etap II, część 2 - Wykonanie mebli kuchennych oraz dostawa i montaż sprzętu AGD
Dodano: 2022-11-17 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W RADORYŻU SMOLANYM
Dodano: 2020-08-27 - Zakup sprzętu i wyposażenia do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego, do sali ćwiczeń, do sali zajęć informatycznych, do aneksu kuchennego, do łazienek, do szatni, do pokoju dziennego w projekcie pn „Moda na seniora- utworzenie klubu seniora w Komarówce Podlaskiej
Dodano: 2020-06-18 - Usługa wykonania (zaprojektowanie), dostawy oraz montażu 10 zabudów kuchennych w kwaterach internatowych położonych w Nisku przy ul. M. Wańkowicza.
Dodano: 2019-11-18 - Dostawa mebli w ramach projektu „Nowoczesne ośrodki kształcenia zawodowego w powiecie ryckim”
Dodano: 2019-07-17 - Dostawa mebli w ramach projektu „Nowoczesne ośrodki kształcenia zawodowego w powiecie ryckim”
Dodano: 2019-06-27 - Dostawa wraz z montażem zestawów mebli kuchennych dla jednostek Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2018-07-17 - Dostawa i montaż mebli kuchennych i urządzeń higieniczno-sanitarnych w ramach zadania: Modernizacja Przedszkola Samorządowego w Dorohusku w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
Dodano: 2017-06-28 - Dostawa wyposażenia pomieszczeń Dziennej Domowej Opieki Medycznej: chodziki, balkoniki, kozetki, taborety, telefony, lodówki, kuchenki mikrofalowe, czajniki, kanapy, fotele, krzesła, biurka, komody, szafy, stoły, zastawy stołowe, kosze, dozowniki w podziale na 6 części
Dodano: 2017-01-25