Przetargi.pl
Zakup sprzętu i usług IT na potrzeby podniesienia poziomu bezpieczeństwa w Szpitalu Miejskim w Rabce - Zdroju

Szpital Miejski w Rabce - Zdroju Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 34-700 Rabka-Zdrój, Słoneczna 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 26 77 001 , fax. 18 26 77 001
  • Data zamieszczenia: 2023-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Rabce - Zdroju Sp. z o. o.
    Słoneczna 3
    34-700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 18 26 77 001, fax. 18 26 77 001
    REGON: 120480323
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiającySzpital - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu i usług IT na potrzeby podniesienia poziomu bezpieczeństwa w Szpitalu Miejskim w Rabce - Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie urządzenia do tworzenia kopii zapasowych2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, przewidywana ilość zamawianego asortymentu, minimalne wymagania, funkcjonalności oraz parametry, jakie spełniać muszą w/w urządzenia. wraz z informacjami, oraz innego rodzaju obowiązków nakładanych na Wykonawcę ‐ zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.3. Opis zasad oraz warunków szczegółowych realizacji umowy, zawiera wzór umowy, będący załącznikiem nr 5 do SWZ4. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:1) Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowane na rynku.2) W ramach zaoferowanej ceny Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia w miejsce docelowe (dla wszystkich części), tj. Szpital Miejski w Rabce-Zdroju” sp. z o. o. ul. Słoneczna 3, 34-700 Rabka-Zdrój.3) Oferowane urządzenia muszą posiadać stosowne certyfikaty / badania / atesty / deklaracje zgodności itp..4) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wszelkich odpadów i nieczystości powstałych w wyniku rozpakowania, zmontowania i ustawienia wyposażenia, a także do naprawy/usunięcia na swój koszt wszelkich uszkodzeń w obiekcie Szpitala Miejskiego w Rabce-Zdroju powstałych przy montażu lub transporcie (w sposób uzgodniony z Zamawiającym).5. Minimalne warunki gwarancji:1) Okres rękojmi i gwarancji rozpoczyna się równocześnie. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi liczony od daty odbioru przedmiotu zamówienia, wynosi minimum: 5 lat.2) Udzielona gwarancja i rękojmia obejmuje wszystkie elementy dostarczonego wyposażenia oraz sprzętu wraz z niezbędnym wyposażeniem z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych podlegających zużyciu podczas normalnej eksploatacji.3) W przypadku max. 3 napraw gwarancyjnych tego samego wyposażenia, sprzętu/podzespołu Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany na nowy wolny od wad.4) W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej części na nową, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy wyposażenia i sprzętu.5) Czas reakcji serwisu (fizyczne stawienie się serwisanta w miejscu zainstalowania sprzętu i podjęcie czynności zmierzających do naprawy sprzętu) max. w ciągu24 godzin (pełne godziny) licząc od momentu zgłoszenia awarii.6) Na czas naprawy urządzenia należy dostarczyć sprawne urządzenie zastępcze.7) Wskazane powyżej minimalne zapisy muszą być uwzględnione w karcie gwarancyjnej (załącznik do wzoru umowy).6. Inne wymagania:a) bezpłatna dostawa,b) instalacja, uruchomienie, testowanie i włączenie do eksploatacjic) instrukcja obsługi w języku polskim lub angielskim w wersji drukowanej.7. Karta gwarancyjna dostarczana przez Wykonawcę nie może nakładać na Zamawiającego dodatkowych zobowiązań finansowych i materialnych, które by uzależniały uprawnienia do udzielonej gwarancji.8. Minimalne warunki wsparcia technicznego:1) Okres wsparcia technicznego liczony od daty odbioru przedmiotu zamówienia, wynosi minimum 60 miesięcy.2) Wsparcie świadczone jest w języku polskim, bezpośrednio przez główną siedzibę producenta,3) Wykonawca zapewni nieograniczony dostęp do wszystkich udostępnionych przez producenta aktualizacji, poprawek, komunikatów, subskrypcji, baz sygnatur, dokumentacji technicznej, baz wiedzy, instrumentów zgłaszania błędów,4) Wykonawca umożliwi korzystanie z połączeń zdalnych, systemu ticketowego oraz wsparcia telefonicznego,5) Wykonawca zapewnia, że usługi w ramach wsparcia technicznego, będą świadczonew sposób profesjonalny, zgodnie ze standardami obowiązującymi w branży informatycznej.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie macierzy z licencją oprogramowania do stworzenia klastra.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, przewidywana ilość zamawianego asortymentu, minimalne wymagania, funkcjonalności oraz parametry, jakie spełniać muszą w/w urządzenia. wraz z informacjami, oraz innego rodzaju obowiązków nakładanych na Wykonawcę ‐ zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.3. Opis zasad oraz warunków szczegółowych realizacji umowy, zawiera wzór umowy, będący załącznikiem nr 5 do SWZ4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wyboru oferty na każdą część przedmiotu zamówienia osobno - najkorzystniejsza oferta spośród złożonych na daną część zamówienia.5. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:1) Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowane na rynku.2) W ramach zaoferowanej ceny Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia w miejsce docelowe (dla wszystkich części), tj. Szpital Miejski w Rabce-Zdroju” sp. z o. o. ul. Słoneczna 3, 34-700 Rabka-Zdrój.3) Oferowane urządzenia muszą posiadać stosowne certyfikaty / badania / atesty / deklaracje zgodności itp..4) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wszelkich odpadów i nieczystości powstałych w wyniku rozpakowania, zmontowania i ustawienia wyposażenia, a także do naprawy/usunięcia na swój koszt wszelkich uszkodzeń w obiekcie Szpitala Miejskiego w Rabce-Zdroju powstałych przy montażu lub transporcie (w sposób uzgodniony z Zamawiającym).6. Minimalne warunki gwarancji:1) Okres rękojmi i gwarancji rozpoczyna się równocześnie. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi liczony od daty odbioru przedmiotu zamówienia, wynosi minimum: 5 lat.2) Udzielona gwarancja i rękojmia obejmuje wszystkie elementy dostarczonego wyposażenia oraz sprzętu wraz z niezbędnym wyposażeniem z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych podlegających zużyciu podczas normalnej eksploatacji.3) W przypadku max. 3 napraw gwarancyjnych tego samego wyposażenia, sprzętu/podzespołu Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany na nowy wolny od wad.4) W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej części na nową, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy wyposażenia i sprzętu.5) Czas reakcji serwisu (fizyczne stawienie się serwisanta w miejscu zainstalowania sprzętu i podjęcie czynności zmierzających do naprawy sprzętu) max. w ciągu24 godzin (pełne godziny) licząc od momentu zgłoszenia awarii.6) Na czas naprawy urządzenia należy dostarczyć sprawne urządzenie zastępcze.7) Wskazane powyżej minimalne zapisy muszą być uwzględnione w karcie gwarancyjnej (załącznik do wzoru umowy).7. Inne wymagania:a) bezpłatna dostawa,b) instrukcja obsługi w języku polskim lub angielskim w wersji drukowanej8. Karta gwarancyjna dostarczana przez Wykonawcę nie może nakładać na Zamawiającego dodatkowych zobowiązań finansowych i materialnych, które by uzależniały uprawnienia do udzielonej gwarancji.9. Minimalne warunki wsparcia technicznego:1) Okres wsparcia technicznego liczony od daty odbioru przedmiotu zamówienia, wynosi minimum 60 miesięcy.2) Wsparcie świadczone jest w języku polskim, bezpośrednio przez główną siedzibę producenta,3) Wykonawca zapewni nieograniczony dostęp do wszystkich udostępnionych przez producenta aktualizacji, poprawek, komunikatów, subskrypcji, baz sygnatur, dokumentacji technicznej, baz wiedzy, instrumentów zgłaszania błędów,4) Wykonawca umożliwi korzystanie z połączeń zdalnych, systemu ticketowego oraz wsparcia telefonicznego,5) Wykonawca zapewnia, że usługi w ramach wsparcia technicznego, będą świadczonew sposób profesjonalny, zgodnie ze standardami obowiązującymi w branży informatycznej.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie urządzenia do zabezpieczenia sieci.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, przewidywana ilość zamawianego asortymentu, minimalne wymagania, funkcjonalności oraz parametry, jakie spełniać muszą w/w urządzenia. wraz z informacjami, oraz innego rodzaju obowiązków nakładanych na Wykonawcę ‐ zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.3. Opis zasad oraz warunków szczegółowych realizacji umowy, zawiera wzór umowy, będący załącznikiem nr 5 do SWZ4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wyboru oferty na każdą część przedmiotu zamówienia osobno - najkorzystniejsza oferta spośród złożonych na daną część zamówienia.5. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:1) Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowane na rynku.2) W ramach zaoferowanej ceny Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia w miejsce docelowe (dla wszystkich części), tj. Szpital Miejski w Rabce-Zdroju” sp. z o. o. ul. Słoneczna 3, 34-700 Rabka-Zdrój.3) Oferowane urządzenia muszą posiadać stosowne certyfikaty / badania / atesty / deklaracje zgodności itp..4) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wszelkich odpadów i nieczystości powstałych w wyniku rozpakowania, zmontowania i ustawienia wyposażenia, a także do naprawy/usunięcia na swój koszt wszelkich uszkodzeń w obiekcie Szpitala Miejskiego w Rabce-Zdroju powstałych przy montażu lub transporcie (w sposób uzgodniony z Zamawiającym).6. Minimalne warunki gwarancji:1) Okres rękojmi i gwarancji rozpoczyna się równocześnie. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi liczony od daty odbioru przedmiotu zamówienia, wynosi minimum: 3 lata.2) Udzielona gwarancja i rękojmia obejmuje wszystkie elementy dostarczonego wyposażenia oraz sprzętu wraz z niezbędnym wyposażeniem z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych podlegających zużyciu podczas normalnej eksploatacji.3) W przypadku max. 3 napraw gwarancyjnych tego samego wyposażenia, sprzętu/podzespołu Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany na nowy wolny od wad.4) W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej części na nową, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy wyposażenia i sprzętu.5) Czas reakcji serwisu (fizyczne stawienie się serwisanta w miejscu zainstalowania sprzętu i podjęcie czynności zmierzających do naprawy sprzętu) max. w ciągu24 godzin (pełne godziny) licząc od momentu zgłoszenia awarii.6) Na czas naprawy urządzenia należy dostarczyć sprawne urządzenie zastępcze.7) Wskazane powyżej minimalne zapisy muszą być uwzględnione w karcie gwarancyjnej (załącznik do wzoru umowy).7. Inne wymagania:a) bezpłatna dostawa,b) instrukcja obsługi w języku polskim lub angielskim w wersji drukowanej.8. Karta gwarancyjna dostarczana przez Wykonawcę nie może nakładać na Zamawiającego dodatkowych zobowiązań finansowych i materialnych, które by uzależniały uprawnienia do udzielonej gwarancji.9. Minimalne warunki wsparcia technicznego:1) Okres wsparcia technicznego liczony od daty odbioru przedmiotu zamówienia, wynosi minimum 36 miesięcy.2) Wsparcie świadczone jest w języku polskim, bezpośrednio przez główną siedzibę producenta,3) Wykonawca zapewni nieograniczony dostęp do wszystkich udostępnionych przez producenta aktualizacji, poprawek, komunikatów, subskrypcji, baz sygnatur, dokumentacji technicznej, baz wiedzy, instrumentów zgłaszania błędów,4) Wykonawca umożliwi korzystanie z połączeń zdalnych, systemu ticketowego oraz wsparcia telefonicznego,5) Wykonawca zapewnia, że usługi w ramach wsparcia technicznego, będą świadczonew sposób profesjonalny, zgodnie ze standardami obowiązującymi w branży informatycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30233000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach