Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, pl. Ratuszowy
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 4971 851 , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-07-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
pl. Ratuszowy 1
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 33 4971 851, fax. -
REGON: 07218174100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bielsko-biala.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zakup sprzętu drukującego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu drukującego dla Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: a) Drukarka monochromatyczna A4 – 30 sztuk; b) Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne A3 – szybkie – 1 sztuka; c) Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe A3 – 5 sztuk; d) Drukarka A3 kolor dla Rady Osiedla – 1 sztuka; e) Drukarka A4 kolor dla Rady Osiedla – 1 sztuka. 3) Sprzęt drukujący będzie dostarczany do Zamawiającego partiami bądź w całości. Zamówiony sprzęt dostarczony będzie we wskazane przez Zamawiającego miejsce. Obowiązek rozładunku i wniesienia sprzętu spoczywa na Wykonawcy. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w którym wskazano wymagania minimalne dla urządzeń drukujących, został zawarty w Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej jako: OPZ) stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ, który zostanie udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego w formacie .pdf. OPZ stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z nim przed złożeniem oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42962000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta przetargowa (w oryginale) 2) Oświadczenie dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (w oryginale), o którym mowa w Części III pkt. V ppkt. 9 SIWZ stanowiące Załącznik nr 1a do SIWZ – będzie ono stanowiło załącznik do oferty. 3) Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 4) Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. 5) Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej, do oddania Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. 6) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ - Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie w terminie 3 (trzech) dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej oraz na Platformie, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (Informacja z otwarcia ofert).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wolna ręka - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do szkół Powiatu Gliwickiego - dostawa drukarki kodów kreskowych i kolektorów danych w ramach projektu
Dodano: 2022-07-28 - „Wyposażenie miejskich punktów szczepień w sprzęt informatyczny"
Dodano: 2021-04-30 - Dostawa wyposażenia dla basenów przy ul. Kościuszki i Hallera w Katowicach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa trzech basenów w dzielnicach” Urządzenie wielofunkcyjne.
Dodano: 2021-02-15 - „Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych A3”.
Dodano: 2021-01-13 - „Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych A3”.
Dodano: 2020-11-18 - Zakup i dostawa urządzeń drukujących i graficznych stanowiących wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w ramach projektu Powiatowa Akademia Sukcesu Ucznia Szkoły Zawodowej
Dodano: 2020-03-09 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla JW 4101 w Lublińcu
Dodano: 2019-12-06 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego A3 (kopiarka-drukarka) dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2019-12-06 - Dostawa 3 sztuk kolorowych urządzeń wielofunkcyjnych (drukarka, skaner, kopiarka) A3 z duplexem i automatycznym podajnikiem papieru tzw. ADF dla Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2019-12-06 - „DOSTAWA URZADZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH DRUKUJĄCYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO Z SIEDZIBĄ W MIKOŁOWIE”
Dodano: 2019-11-25