Jednostka Wojskowa Nr 4101 ogłasza przetarg
- Adres: 42-700 Lubliniec, Sobieskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 261 101 450 , fax. 261 101 380
- Data zamieszczenia: 2019-12-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4101
Sobieskiego 35
42-700 Lubliniec, woj. śląskie
tel. 261 101 450, fax. 261 101 380
REGON: 15056051800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jwk.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Obrona, Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla JW 4101 w Lublińcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Jednostki Wojskowej nr 4101 w Lublińcu opisaną szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42962000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł ( słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 ) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 3. Termin wniesienia wadium upływa w dniu: 16.12.2019 r. o godz. 09:00. 4. Wadium z dopiskiem: „Wadium w przetargu nr spr. 45/2019” + nazwa firmy” wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: NBP O/ Katowice nr 57 1010 1212 0016 3213 9130 0000 UWAGA! Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężna wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Oryginał potwierdzenia wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga dokumentów (środków dowodowych) potwierdzających posiadanie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: Karty katalogowe oferowanego asortymentu zawierające: zdjęcie towaru, nazwę, producenta, model, parametry techniczne – dokument należy dołączyć do oferty
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących oraz laptopów
Dodano: 2024-04-17 - wolna ręka - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do szkół Powiatu Gliwickiego - dostawa drukarki kodów kreskowych i kolektorów danych w ramach projektu
Dodano: 2022-07-28 - „Wyposażenie miejskich punktów szczepień w sprzęt informatyczny"
Dodano: 2021-04-30 - Dostawa wyposażenia dla basenów przy ul. Kościuszki i Hallera w Katowicach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa trzech basenów w dzielnicach” Urządzenie wielofunkcyjne.
Dodano: 2021-02-15 - „Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych A3”.
Dodano: 2021-01-13 - „Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych A3”.
Dodano: 2020-11-18 - „Zakup sprzętu drukującego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej”
Dodano: 2020-07-16 - Zakup i dostawa urządzeń drukujących i graficznych stanowiących wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu w ramach projektu Powiatowa Akademia Sukcesu Ucznia Szkoły Zawodowej
Dodano: 2020-03-09 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego A3 (kopiarka-drukarka) dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2019-12-06 - Dostawa 3 sztuk kolorowych urządzeń wielofunkcyjnych (drukarka, skaner, kopiarka) A3 z duplexem i automatycznym podajnikiem papieru tzw. ADF dla Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2019-12-06