Przetargi.pl
Zakup sprzętu drogowego na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Kolnie

Powiatowy Zarząd Dróg w Kolnie ogłasza przetarg

  • Adres: 18-500 Kolno, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 864 742 126 , fax. 864 742 126
  • Data zamieszczenia: 2019-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Kolnie
    ul. Wojska Polskiego 48
    18-500 Kolno, woj. podlaskie
    tel. 864 742 126, fax. 864 742 126
    REGON: 45067259600000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu drogowego na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Kolnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zakup sprzętu drogowego na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Kolnie z podziałem na dwie części: CZĘŚĆ NR 1 – zakup remontera drogowego typu Patcher na przyczepie ciągnikowej: Zakup fabrycznie nowego remotera drogowego holowanego, przeznaczonego do likwidacji ubytków i dużych spękań w nawierzchniach drogowych przy użyciu kruszywa mineralnego i emulsji bitumicznej, które odpowiednio dozowane i mieszane ze sobą w głowicy roboczej wbudowywane są pod ciśnieniem w miejsca uszkodzeń. Parametry techniczne: 1. Remonter fabrycznie nowy, rok produkcji 2019. 2. Silnik wysokoprężny 4-cylindrowy o mocy przynajmniej 40 KM chłodzony cieczą, napędzający podzespoły maszyny, w tym dmuchawę, silniki hydrauliczne dozowania emulsji i podajników grysu. 3. Zasobnik na kruszywo dwukomorowy o pojemności całkowitej co najmniej 6 m3. 4. Stosunek podziału pojemności na komory: 1/2 do 1/2. 5. Podawanie kruszywa podajnikiem ślimakowym z regulowaną prędkością. 6. Zbiornik na emulsję o pojemności co najmniej 1500 litrów, izolowany, wyposażony we wskaźniki poziomu emulsji oraz temperatury emulsji. 7. Ogrzewanie emulsji bezpiecznym palnikiem olejowym z zamkniętą komorą spalania sterowanym automatycznie z precyzyjną regulacją temperatury emulsji. 8. Paliwo palnika: olej opałowy lub olej napędowy. 9. Automatyczne załączanie i wyłączanie palnika olejowego w celu podgrzewania i utrzymania temperatury roboczej emulsji, możliwość grzania na postoju i podczas jazdy, możliwość grzania z zasilaniem z zewnętrznej sieci 230 V 50 Hz bez pracy silnika spalinowego. 10. Dmuchawa o wydajności regulowanej do przynajmniej 10000 litrów/minutę. 11. Pompa do emulsji bitumicznej z napędem hydraulicznym, ogrzewana. System ogrzewania pompy niezależny od układu chłodzenia silnika spalinowego. Awaria systemu ogrzewania pompy (np. wyciek cieczy ogrzewającej) nie może spowodować uszkodzenia silnika. 12. Sposób montażu pompy emulsji uniemożliwiający jakiekolwiek wycieki emulsji z pompy na zewnątrz. 13. Głowica robocza z dyszami mieszającymi podająca grys, emulsję bitumiczną i powietrze. 14. Wysięgnik roboczy o zasięgu nie mniejszym niż 4 m zamontowany z tyłu remontera, przegubowy i uchylny, z przewodami doprowadzającymi kruszywo i emulsję bitumiczną, z bezstopniową regulacją wysokości głowicy roboczej realizowaną siłownikiem pneumatycznym, z pulpitem sterującym. Wysięgnik na czas przejazdu pojazdu składany. 15. Dodatkowa lanca ręczna do skrapiania emulsją bitumiczną nawierzchni drogi wyposażona w wąż emulsji o długości co najmniej 6 m. 16. System redukcji prędkości powietrza z głowicy roboczej umożliwiający optymalizację prędkości wbudowywania mieszanki emulsyjno grysowej regulowany pneumatycznie. 17. Pulpit sterujący umiejscowiony na stanowisku operatora na wysięgniku przy głowicy roboczej, wyposażony w funkcje i wskaźniki zwiększające bezpieczeństwo pracy, w tym w: sterowanie podajnikami grysu, sterowanie pompą emulsji, uruchamianie silnika spalinowego, kontrolki silnika spalinowego, regulacja obrotów silnika spalinowego, regulacja wysokości głowicy roboczej, sygnał dźwiękowy dla kierowcy, wskaźnik paliwa silnika, wskaźnik poziomu emulsji, wskaźnik temperatury oleju hydraulicznego. 18. Pomarańczowa ostrzegawcza lampa błyskowa zamontowana u góry remontera. 19. Strzała świetlna z tyłu remontera sygnalizująca pozycje „strzała w prawo” – „krzyż X” – „strzała w lewo” 20. Remonter zamontowany na przyczepie typu tandem dostosowanej do holowania przez ciągnik rolniczy należący do Zamawiającego. Dostarczony remonter musi być wyposażony w następujące dokumenty: - pisemną gwarancję, - fabryczną instrukcję obsługi w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji przez Zamawiającego wraz katalogiem części zamiennych, - minimum dwa komplety kluczyków do remontera lub w liczbie dostarczonej przez producenta, - książkę serwisową w języku polskim, - opis menu w języku polskim. CZĘŚĆ NR 2 – zakup ramienia hydraulicznego do ciągnika wraz z głowicą do ścinki poboczy: Zakup fabrycznie nowego ramienia hydraulicznego do ciągnika wraz z głowicą do ścinki poboczy z przeznaczeniem do bieżącego utrzymania poboczy zlokalizowanych w pasach drogowych dróg powiatowych. Ramię hydrauliczne: 1. Ramię fabrycznie nowe, rok produkcji 2019 2. Zasięg roboczy z głowicą koszącą 6,0-6,3 m. 3. Trzypunktowy układ zawieszenia z tyłu ciągnika. 4. Wysuw wewnętrzny drugiego ramienia min 0,8 m. 5. Połączenia ramy i zbiornika nierozłączne. 6. Chłodnica i zbiornik oleju min 220 l w standardzie. 7. Niezależny od ciągnika układ hydrauliczny. 8. Dwa kierunki obrotu wału roboczego. 9. Sterowanie 100% elektroniczne, proporcjonalne z wolnym startem wału roboczego. 10. Moc na hydromotorze min 68 KM. 11. Licznik godzin pracy. 12. Pompa główna o pojemności min 61 cm3. 13. Przepływ oleju 110-125 L/min. 14. Płynna regulacja położenia głowicy w stosunku do terenu. 15. Ramiona wzmocnione z profilu min 120 x 120 x 7 mm. 16. Hydrauliczno – gazowy bezpiecznik podnoszenia i opuszczania ramienia. 17. Hydrauliczno – gazowy bezpiecznik najazdowy ramienia. 18. Obrót ramienia w poziomie min 90°. 19. Układa stabilizacji ramienia śrubami rzymskimi. 20. Znak bezpieczeństwa CE. 21. Ciężar max 1000 kg. Głowica do ścinki poboczy dróg: 1. Głowica fabrycznie nowa, rok produkcji 2019. 2. Szerokość robocza 90-100cm. 3. Obudowa profilowana prawostronnie otwarta. 4. Układ nożowy min 3 rzędowy o zmiennym skoku umożliwiający ścinkę i wyrzut ziemi. 5. Wyrzutu boczny prawy 1-5 m, zależny od obrotów wału. 6. Noże robocze dwustronnego wykorzystania min szt. 50 + dodatkowy komplet noży 7. Obroty wału roboczego min 650 obr/min. 8. Ciśnienie pracy min 200 Bar. 9. Przepływ oleju 110-125 L/min. 10. Napęd hydrauliczny centralny na wał roboczy. 11. Układ hydrauliczny 3 przewodowy. 12. Ciężar głowicy 300 – 350 kg. 13. Znak bezpieczeństwa CE. Dostarczony sprzęt musi być wyposażony w następujące dokumenty: - pisemną gwarancję, - fabryczną instrukcję obsługi w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji przez Zamawiającego wraz katalogiem części zamiennych, - opis menu w języku polskim. POZOSTAŁE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI: - wszystkie podzespoły oraz elementy wyposażenia montowane fabrycznie, - okres gwarancji i rękojmi za wady udzielony przez Wykonawcę na okres minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru. Ostateczny okres gwarancji i rękojmi na dostarczone maszyny i urządzenia wynikał będzie ze złożonej oferty. - naprawy gwarancyjne bezpłatne w miejscu sprzętu – naprawa do 5 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia, - dojazd serwisu w okresie trwania gwarancji bezpłatny, - czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie serwisowe/naprawy nie dłużej jak 5 dni od momentu otrzymania pisemnego zgłoszenia usterki, awarii itp. Strony dopuszczają zgłoszenie usterki w formie: telefonicznie, fax lub e-mail. - minimum dwa przeglądy okresowe w okresie gwarancji w miejscu garażowania sprzętu, serwis gwarancyjny sprawowany bezpośrednio przez Wykonawcę, - w cenie należy uwzględnić dwa przeglądy gwarancyjne – okresowe, o których Zamawiający powiadomi Wykonawcę co najmniej 5 dniowym wyprzedzeniem, - koszt dostawy sprzętu pokrywa Wykonawca, - miejsce dostawy – Powiatowy Zarząd Dróg w Kolnie, ul. Wojska Polskiego 48, 18-500 Kolno. - w cenie oferty należy uwzględnić przeszkolenie 6 operatorów pod względem eksploatacyjnym oraz technicznym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34920000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: DLA CZĘŚCI NR 1 – Zakup remontera drogowego typu Patcher na przyczepie ciągnikowej – 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100). DLA CZĘŚCI NR 2 – Zakup ramienia hydraulicznego do ciągnika wraz z głowicą do ścinki pobocza – 3 480,00 zł (słownie: trzy tysiące czterysta osiemdziesiąt złotych 00/100) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kolnie, nr 47 8754 0004 0000 4574 2000 0030 – z adnotacją: „Zakup sprzętu drogowego na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Kolnie – Część nr ……….” b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986). 5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (dla Części nr 1 - Załącznik nr 1a, dla Części nr 2 - Załącznik nr 1b), 2. Oświadczenie upoważnionego przedstawiciela wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2), 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Załącznik nr 3), 4. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (Załącznik nr 4), 5. Wykaz wykonanych dostaw (Załącznik nr 5), 6. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia - jeśli dotyczy (Załącznik nr 6), 7. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach