Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika na potrzeby Urzędu Gminy Boćki

Gmina Boćki ogłasza przetarg

  • Adres: 17-111 Boćki, Plac Armii Krajowej
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 7319610; 7319620 , fax. 85 7319612
  • Data zamieszczenia: 2019-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Boćki
    Plac Armii Krajowej 3
    17-111 Boćki, woj. podlaskie
    tel. 85 7319610; 7319620, fax. 85 7319612
    REGON: 05065922000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabocki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego ciągnika na potrzeby Urzędu Gminy Boćki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego ciągnika o parametrach: - Rok produkcji: Min. 2017r. - Silnik: 1) Wysokoprężny o mocy w przedziale 130 – 170 KM, 2) Liczba cylindrów 4, 3) Pojemność w przedziale 4400 – 4900 cm3, 4) Silnik spełniający normy emisji spalin: TIER 4B - Napęd: 1) Ilość biegów min. 16P/16T z funkcją automatycznej zmiany biegu, 2) Rewers sterowany elektrohydraulicznie, 3) Napęd na 4 koła załączany elektrohydraulicznie, 4) Mokre sprzęgło jazdy sterowane hydraulicznie, 5) Skrzynia biegów synchronizowana z prędkością jazdy min. 40km/h - Układ hamulcowy: 1) Hamulce wielotarczowe mokre sterowane hydraulicznie, 2) Instalacja pneumatyczna 1 i 2 obwodowa umożliwiająca sterowanie układem hamulców przyczepy - Układ hydrauliczny: 1) Tył ciągnika - min. 4 pary wyjść hydraulicznych, 2) Przód ciągnika – min. jedna para wyjść hydraulicznych, 3) Tylny TUZ o udźwigu na końcach ramion min. 7100 kg, 4) TUZ kategorii II z automatycznymi zabezpieczeniami, 5) Wydajność pompy głównej l/min zewnętrznej w przedziale 105 – 120, 6) Hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego - WOM: 1) Elektro-hydrauliczne sprzęgło WOM z hamulcem, 2) Min. 3 prędkości tylnego WOM 540/540E/1000, 3) Łącznik tylny - Kabina: 1) Homologacja na dwie osoby w kabinie, 2) Klimatyzacja i ogrzewanie, 3) Kabina dwudrzwiowa zamykana na klucz, 4) Fotel kierowcy amortyzowany pneumatycznie, 5) Fotel pasażera z pasem bezpieczeństwa / z homologacją, 6) Wszystkie miejsca siedzące skierowane w kierunku jazdy, 7) Lusterka zewnętrzne teleskopowe, 8) Wycieraczki i spryskiwacze przedniej i tylnej szyby, 9) Szyberdach, 10) Reflektory robocze przednie i tylne montowane w dachu min. 4 lamy LED z przodu plus 4 lamy LED z tyłu, 11) Radio, 12) Lampa ostrzegawcza koloru żółtego, 13) Kabina pojazdu wyposażona w dywaniki lub wykładzinę podłogową wykonaną z materiału, 14) Pojazd wyposażony w stopnie antypoślizgowe, uchwyt umożliwiający wchodzenie i wychodzenie z kabiny - Gabaryty: 1) Rozstaw osi w przedziale: 2600 – 2760mm, 2) Masa własna bez obciążników w przedziale: 5050 – 6500 kg, 3) Dopuszczalna masa całkowita pojazdu: 9300 – 12500 kg - Pozostałe parametry: 1) Opony radialne (minimalna szerokość: przód 440/65 R28; tył 540/65 R38 ), 2) Zaczep główny transportowy automatyczny, 3) Zaczep dolny rolniczy, 4) Obciążniki o masie min. 180 kg na każde tylne koło - Wyposażenie: 1) Gaśnica, 2) Trójkątną tablicę wyróżniającą, 3) Błotniki kół przednich i tylnych, 4) Trójkąt ostrzegawczy, 5) Apteczka i gaśnica - Dane ogólne: 1) Ciągnik musi posiadać możliwość pracy z przednim skośnym pługiem do odśnieżania i kosiarką do koszenia poboczy i rowów Gwarancja: 12 miesięcy bez limitu kilometrów. Instrukcja użytkowania i obsługi w języku polskim, karta gwarancyjna, świadectwo homologacji. Stan fabrycznie nowy, niezarejestrowany, sprawny technicznie, wyposażony we wszystkie płyny eksploatacyjne oraz zatankowany do określonej przez producenta minimalnej ilości paliwa. Ciągnik musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy. Ciągnik będzie wykorzystywany do robót drogowych przy utrzymaniu dróg. Miejsce dostawy na koszt Wykonawcy: Urząd Gminy Boćki, ul. Plac Armii krajowej 3, 17-111 Boćki. Wykonawca przedmiotu zamówienia musi zapewnić bezpłatne szkolenie z obsługi i eksploatacji ciągnika, szkolenie powinno odbyć się w miejscu przekazania przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany rozpocząć czynności serwisowe (przegląd, naprawę) w czasie 24 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, a maksymalnie w czasie 48 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego (jedno z kryterium oceny ofert). W sytuacji, gdy wykonanie naprawy (przeglądu) nie będzie możliwe w siedzibie Zamawiającego lub wykonanie naprawy (przeglądu) będzie trwało dłużej niż 72 godziny od jej rozpoczęcia, Wykonawca na własny koszt odbierze ciągnik i dokona naprawy (przeglądu) we własnym serwisie, a na czas dokonania naprawy (przeglądu), który trwa dłużej niż 7 dni roboczych, zapewni ciągnik zastępczy o zbliżonych parametrach. Maksymalny czas naprawy serwisowej do 21 dni roboczych. Zgłoszeń do serwisu Zamawiający będzie dokonywał telefonicznie potwierdzając e –mailem na adres wskazany przez Wykonawcę. W okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd, koszt materiałów i części zamiennych, za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu ponosi Wykonawca. Koszt wykonania przeglądu gwarancyjnego ponosi Wykonawca, Zamawiający ponosi koszty materiałów eksploatacyjnych (ciągnik będzie wykorzystywany do pracy w ilości ok. 1000 motogodzin rocznie). Do oferty należy załączyć opisy (zgodnie z załącznikiem Nr 1a) i fotografie przedmiotu zamówienia. Stacja serwisowa musi znajdować się w granicach do 70 km od siedziby Urzędu Gminy Boćki, przy odległości powyżej 70 km Wykonawca ponosi koszt dojazdów. W przypadku dostarczenia produktu niezgodnego z ofertą Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na produkt zgodny z ofertą w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykaz dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1)W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego –Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następującego dokumentu: a)opisu (zgodnie z załącznikiem Nr 1a) i fotografii przedmiotu zamówienia; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument wskazany pkt.1 lit. a składany jest wspólnie. 2.Inne dokumenty niewymienione w pkt 1-5, które należy załączyć do oferty: 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do siwz); 2)oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię pełnomocnictwa, w przypadku: a)wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców udzielonego przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; b)ustanowienia przez wykonawcę pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach