Przetargi.pl
Zakup sprzętu do pracowni

Szpital Powiatowy ogłasza przetarg

  • Adres: 44-120 Pyskowice, ul. Szpitalna 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2332424 , fax. 032 2332424 w. 230
  • Data zamieszczenia: 2009-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy
    ul. Szpitalna 2 2
    44-120 Pyskowice, woj. śląskie
    tel. 032 2332424, fax. 032 2332424 w. 230
    REGON: 27624746500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpyskowice.webd.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu do pracowni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 niezależnych części . Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę zadań - części zamówienia - zadania od 1 do 6. 1.Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy dostawa aparatu EKG 2.Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Dostawa aparatu EKG 3.Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy Dostawa osprzętu do zestawu laparoskopowego 4.Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy Wyposażenie pracowni serologicznej - dostawa wirówki stołowej - laboratoryjnej 5.Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy Wyposażenie pracowni serologicznej - dostawa cieplarki laboratoryjnej 6.Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy Zakup gastrofiberoskopu GIF
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331232000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 ust 1 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów Tak/Nie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.1) Formularz ofertowy zgodnie z pakietem- wypełniony i podpisany przez Wykonawcę A.2) Formularz techniczny zgodnie z pakietem - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę A.3) Wzór umowy parafowany przez Wykonawcę B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: C.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednie uprawnienia D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: D.1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty z punktu B ,dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie . G. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: G.1)szczegółowy opis proponowanego aparatu - karty katalogowe, specyfikacje techniczne G.2) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego - certyfikat CE

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpyskowice.webd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach