Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej ogłasza przetarg
- Adres: 43-360 Bystra, ul. J. Fałata 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 4991800 , fax. 33 4991802
- Data zamieszczenia: 2014-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
ul. J. Fałata 2 2
43-360 Bystra, woj. śląskie
tel. 33 4991800, fax. 33 4991802
REGON: 00064092300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbystra.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa dla potrzeb CPiT w Bystrej aparatury/ sprzętu medycznego w ramach realizacji Programu MZ pn.Poprawa stanadardów leczenia operacyjnego i skojarzonego raka płuc -doposażenie i modernizacja klinik i oddziałów torakochirurgii. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup: a)aparatury/sprzętu medycznego w asortymencie, ilości oraz o parametrach minimalnych określonych w załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz b) materiałów eksploatacyjnych do aparatu (analizatora do monitorowania parametrów krytycznych pacjenta) zamawianego w ramach zadania nr 2, opisanych w załączniku nr 3, dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej. Wykonawca w ramach zamówienia dotyczącego zakupu aparatury/sprzętu medycznego zobowiązany jest zapewnić nieodpłatnie (poniżej wymienione czynności nie mogą stanowić dla Zamawiającego odrębnego kosztu /poza kosztem zakupu urządzenia): - dostawę zakupionej aparatury/sprzętu do siedziby Zamawiającego, - zainstalowanie i uruchomienie dostarczonej aparatury/sprzętu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, - przeszkolenie w zakresie obsługi i prawidłowej eksploatacji aparatury/sprzętu wybranych pracowników Zamawiającego - wykonywania przez autoryzowany serwis: napraw gwarancyjnych oraz okresowych przeglądów i badań technicznych - przez okres obowiązywania gwarancji na zakupioną aparaturę/sprzęt - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331232000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: - dla zadania nr 1: 300,00 złotych (słownie: trzysta złotych 00/100), - dla zadania nr 2: 1 700,00 złotych (słownie: tysiąc siedemset złotych 00/100), 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4.Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert na okres związania ofertą. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Węgierskiej Górce nr 42 8131 0005 0013 6943 2000 0050, tytułem: wadium do sprawy nr 33/EZP/380/EAE/14/2014. 6.Wadium w formie pieniężnej zostanie uznane za wniesione, jeżeli środki pieniężne faktycznie znajdą się na rachunku bankowym Zamawiającego w wymaganym terminie. Potwierdzenie zrealizowania przelewu należy dołączyć do oferty. 7.Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach należy złożyć w oryginale w odrębnej kopercie, zabezpieczonej i opisanej analogicznie jak oferta, łącznie z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki gwarancji i serwisu
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbystra.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa 2 szt. elektrokardiografów - zestawu sprzętu do diagnostyki kardiologicznej
Dodano: 2015-10-23 - Dostawa aparatów EKG oraz kardiomonitorów dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach - nr sprawy DO/DZ-381-1-60/14
Dodano: 2014-10-10 - Dostawa aparatów EKG dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu
Dodano: 2014-07-22 - zakup i dostarczenie dwunastokanałowego aparatu EKG w ilości 1 szt.
Dodano: 2013-11-28 - DOSTAWA KARDIOMONITORÓW, PULSKOSYMETRU ORAZ APARATÓW EKG
Dodano: 2013-10-22 - Dostawa systemu elektrofizjologicznego do badań elektrofizjologicznych i ablacji klasycznych
Dodano: 2011-08-03 - Dostawę aparatury do 24 godzinnej rejestracji EKG metodą Holtera
Dodano: 2011-06-20 - Zakup sprzętu do pracowni
Dodano: 2009-10-30 - Dostawa systemu do elektrokardiograficznych badań wysiłkowych składającego się z oprogramowania i bieżni, oprogramowania do analizy EKG metodą Holtera wraz z rejestratorem, 4 sztuk rejestratorów holterowskich EKG, 2 sztuk rejestratorów holterowskich ciśnienia tętniczego krwi, aparatu EKG wraz z oprogramowaniem dla Oddziału Kardiologii
Dodano: 2009-08-14 - ZAKUP SYSTEMU HOLTERA EKG KOMPATYBILNEGO Z ISTNIEJĄCYM SYSTEMEM
Dodano: 2009-05-15