Przetargi.pl
ZAKUP SPRZĘTU DO ORGANIZACJI IMPREZ PLENEROWYCH W RAMACH ZADAŃ REALIZOWANYCH Z FUNDUSZU SOŁECKIEGO NA ROK 2011 W GMINIE LUBIN

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Władysława Łokietka 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 8403100 , fax. (76) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2011-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    ul. Władysława Łokietka 6 6
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 8403100, fax. (76) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP SPRZĘTU DO ORGANIZACJI IMPREZ PLENEROWYCH W RAMACH ZADAŃ REALIZOWANYCH Z FUNDUSZU SOŁECKIEGO NA ROK 2011 W GMINIE LUBIN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu do organizacji imprez plenerowych w ramach zadań realizowanych z Funduszu Sołeckiego na rok 2011 dla następujących miejscowości Gminy Lubin: Miroszowice, Zimna Woda, Pieszków, Raszowa Mała, Raszowa, Siedlce, Niemstów, Obora, Miłoradzice, Raszówka, Krzeczyn Mały, Szklary Górne, Wiercień, Księginice. Niniejsze zamówienie obejmuje 14 zadań: ZADANIE NR 1- Zakup hal namiotowych o wymiarach 6x12m. Zakup hal namiotowych o wymiarach 6 x 12 m dla sołectw: a) Miroszowice - 1 szt. b) Zimna Woda - 1 szt. W szczególności zadanie obejmuje dostarczenie 2 całorocznych hal namiotowych (pawilonów namiotowych) o wymiarach 6 x 12 m z oknami, materiał PVC gramatura 500g/m2, nieprzepuszczający wody, wysokość 2 m na boku i 3 - 3,1 m w szczycie, kolor biało-zielony, stelaż składający się z rur stalowych ocynkowanych o średnicy 38 mm oraz grubości rur 1,2 mm. Całość wyposażona w opakowanie do przechowywania i transportu. Wymagana gwarancja na dostarczony przedmiot umowy, nie krótsza niż 12 miesięcy, od daty protokolarnego odbioru zamówienia. Szczegółowe warunki gwarancji określa wzór umowy załączony do niniejszej specyfikacji. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana do realizacji zadania, wraz z w/w sprzętem musi dostarczyć: - Instrukcję montażu i użytkowania, - Kartę gwarancyjną (na min. 12 miesięcy). ZADANIE NR 2 - Zakup hali namiotowej o wymiarach 6x10m. Zakup hali namiotowej o wymiarach 6x10 m dla sołectwa: a) Pieszków - 1 szt. W szczególności zadanie obejmuje dostarczenie całorocznej hali namiotowej (pawilonu namiotowego) o wymiarach 6 x10 m z oknami, materiał PVC gramatura 500g/m2, nieprzepuszczający wody, wysokość 2 m na boku i 3 - 3,1 m w szczycie, kolor biało-zielony, stelaż składający się z rur stalowych ocynkowanych o średnicy 38 mm oraz grubości rur 1,2 mm. Całość wyposażona w opakowanie do przechowywania i transportu. Wymagana gwarancja na dostarczony przedmiot umowy, nie krótsza niż 12 miesięcy, od daty protokolarnego odbioru zamówienia. Szczegółowe warunki gwarancji określa wzór umowy załączony do niniejszej specyfikacji. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana do realizacji zadania, wraz z w/w sprzętem musi dostarczyć: - Instrukcję montażu i użytkowania, - Kartę gwarancyjną (na min. 12 miesięcy). ZADANIE NR 3 - Zakup hal namiotowych o wymiarach 6x8m. Zakup hal namiotowych o wymiarach 6 x 8 m dla sołectw: a) Raszowa Mała - 1 szt. b) Raszowa - 1 szt. W szczególności zadanie obejmuje dostarczenie 2 całorocznych hal namiotowych (pawilonów namiotowych) o wymiarach 6 x 8 m z oknami, materiał PVC gramatura 500g/m2, nieprzepuszczający wody, wysokość 2 m na boku i 3 - 3,1 m w szczycie, kolor biało-zielony, stelaż składający się z rur stalowych ocynkowanych o średnicy 38 mm oraz grubości rur 1,2 mm. Całość wyposażona w opakowanie do przechowywania i transportu. Wymagana gwarancja na dostarczony przedmiot umowy, nie krótsza niż 12 miesięcy, od daty protokolarnego odbioru zamówienia. Szczegółowe warunki gwarancji określa wzór umowy załączony do niniejszej specyfikacji. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana do realizacji zadania, wraz z w/w sprzętem musi dostarczyć: - Instrukcję montażu i użytkowania, - Kartę gwarancyjną (na min. 12 miesięcy). ZADANIE NR 4 - Zakup hal namiotowych o wymiarach 4x10m. Zakup hal namiotowych o wymiarach 4 x 10 m dla sołectw: a) Siedlce - 1 szt. b) Niemstów - 1 szt. W szczególności zadanie obejmuje dostarczenie 2 całorocznych hal namiotowych (pawilonów namiotowych) o wymiarach 4 x 10 m z oknami, materiał PVC gramatura 500g/m2, nieprzepuszczający wody, wysokość 2 m na boku i 3 - 3,1 m w szczycie, kolor biało-zielony, stelaż składający się z rur stalowych ocynkowanych o średnicy 38 mm oraz grubości rur 1,2 mm. Całość wyposażona w opakowanie do przechowywania i transportu. Wymagana gwarancja na dostarczony przedmiot umowy, nie krótsza niż 12 miesięcy, od daty protokolarnego odbioru zamówienia. Szczegółowe warunki gwarancji określa wzór umowy załączony do niniejszej specyfikacji. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana do realizacji zadania, wraz z w/w sprzętem musi dostarczyć: - Instrukcję montażu i użytkowania, - Kartę gwarancyjną (na min. 12 miesięcy). ZADANIE NR 5- Zakup hal namiotowych o wymiarach 4x6m. Zakup hal namiotowych o wymiarach 4 x 6 m dla sołectwa: a) Obora - 5 szt. W szczególności zadanie obejmuje dostarczenie 5 całorocznych hal namiotowych (pawilonów namiotowych) o wymiarach 4 x 6 m z oknami, materiał PVC gramatura 500g/m2, nieprzepuszczający wody, wysokość 2 m na boku i 3 - 3,1 m w szczycie, kolor biało-zielony, stelaż składający się z rur stalowych ocynkowanych o średnicy 38 mm oraz grubości rur 1,2 mm. Całość wyposażona w opakowanie do przechowywania i transportu. Wymagana gwarancja na dostarczony przedmiot umowy, nie krótsza niż 12 miesięcy, od daty protokolarnego odbioru zamówienia. Szczegółowe warunki gwarancji określa wzór umowy załączony do niniejszej specyfikacji. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana do realizacji zadania, wraz z w/w sprzętem musi dostarczyć: - Instrukcję montażu i użytkowania, - Kartę gwarancyjną (na min. 12 miesięcy). ZADANIE NR 6- Zakup pawilonu namiotowego o wymiarach 3x3m. Zakup pawilonu namiotowego o wymiarach 3 x 3 m dla sołectwa: a) Miłoradzice - 5 szt. W szczególności zadanie obejmuje dostarczenie 5 namiotów (pawilonów) o wymiarach 3x3m, materiał poliester, nieprzepuszczający wody, gramatura min. 130g/m2, wysokość 2,5 m, kolor biało-zielony. Stelaż składający się z rur aluminiowych o średnicy ok. 20 x 12 mm, z możliwością składania i rozkładania. Cztery ścianki boczne z oknami (wysokość ścianek min. 190 cm), szpilki do mocowania konstrukcji do podłoża oraz 4 linki. Waga nie powinna przekraczać 20 kg. Pawilon powinien posiadać torbę do przechowywania i transportu. Wymagana gwarancja na dostarczony przedmiot umowy, nie krótsza niż 12 miesięcy, od daty protokolarnego odbioru zamówienia. Szczegółowe warunki gwarancji określa wzór umowy załączony do niniejszej specyfikacji. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana do realizacji zadania, wraz z w/w sprzętem musi dostarczyć: - Instrukcję montażu i użytkowania, - Kartę gwarancyjną (na min. 12 miesięcy) ZADANIE NR 7 - Zakup namiotu gastronomiczno-wystawienniczego. Zakup namiotu gastronomiczno-wystawienniczego dla sołectwa: a) Raszówka -1 szt. W szczególności zadanie obejmuje dostarczenie namiotu gastronomiczno-wystawienniczego o wymiarach 4 x 4 m, poszycie 100% poliester 200g/m?, materiał nieprzepuszczający wody (500 mm/m?), kolor zielony, nie blaknący pod wpływem czynników atmosferycznych. Wysokość ściany bocznej 2 m, w szczycie 3 m. Stelaż wykonany z aluminium (grubość od 1,5 mm do 2,0 mm). Dach wzmocniony. Namiot wraz z czterema obciążnikami, czterema ścianami bocznymi (3 ściany z oknami, 1 ściana z drzwiami w plandece) pokrowcem oraz wszelkimi niezbędnymi do montażu elementami. Wymagana gwarancja na dostarczony przedmiot umowy, nie krótsza niż 12 miesięcy, od daty protokolarnego odbioru zamówienia. Szczegółowe warunki gwarancji określa wzór umowy załączony do niniejszej specyfikacji. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana do realizacji zadania, wraz z w/w sprzętem musi dostarczyć: - Instrukcję montażu i użytkowania, - Kartę gwarancyjną (na min. 12 miesięcy). ZADANIE NR 8 - Zakup ław i stołów drewnianych typu komplet piwny. Zakup ław i stołów drewnianych typu komplet piwny dla sołectwa: a) Krzeczyn Mały - 11 kpl. b) Obora - 10 kpl. c) Raszowa Mała - 6 kpl. d) Pieszków - 6 kpl. e) Miłoradzice - 10 kpl. f) Szklary Górne - 16 kpl. W szczególności zadanie obejmuje dostarczenie 59 kompletów ław i stołów drewnianych typu komplet piwny (bawarski) wykonanych z drewna sosnowego. Parametry techniczne stołu: grubość 28-30 mm, długość 220 cm, szerokość 50 cm, wysokość 78 cm. Parametry techniczne ławki: grubość ok. 28-30 mm, długość 220 cm, szerokość 25 cm, wysokość 48 cm, poprzeczki - 3 szt.: 3 x 5 cm. Końcówki stołu i ławki zaokrąglone. Powierzchnia górna (stół i ławka) czysto oszlifowana, lakierowana lakierem podkładowym i nawierzchniowym. Odporne na długotrwałe działanie promieni słonecznych oraz wody i wilgoci. Stelaż malowany proszkowo, kolor zielony, kątownik hutniczy, walcowany na gorąco o wymiarach 30x30mm, gr. 3,0 mm. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana do realizacji zadania, wraz z w/w sprzętem musi dostarczyć: - Instrukcję montażu i użytkowania. ZADANIE NR 9 - Zakup ław i stołów drewnianych typu komplet piwny. Zakup ław i stołów drewnianych typu komplet piwny dla sołectwa: a) Wiercień - 10 kpl. W szczególności zadanie obejmuje dostarczenie 10 kompletów ław i stołów drewnianych typu komplet piwny (bawarski) wykonanych z drewna sosnowego. Parametry techniczne stołu: grubość do 26-27 mm, długość 220 cm, szerokość 50 cm, wysokość 78 cm. Parametry techniczne ławki: grubość do 26-27 mm, długość 220 cm, szerokość 25 cm, wysokość 48 cm, poprzeczki 2 szt.: 3 x 5 cm. Końcówki stołu i ławki zaokrąglone. Powierzchnia górna (stół i ławka) czysto oszlifowana, lakierowana lakierem podkładowym i nawierzchniowym. Odporne na długotrwałe działanie promieni słonecznych oraz wody i wilgoci. Stelaż malowany proszkowo, kolor zielony, kątownik hutniczy, walcowany na gorąco o wymiarach 30x30mm, gr. 2,2 mm. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana do realizacji zadania, wraz z w/w sprzętem musi dostarczyć: - Instrukcję montażu i użytkowania. ZADANIE NR 10 - Zakup stołów i krzeseł ogrodowych. Zakup stołów i krzeseł ogrodowych dla sołectwa: a) Raszowa - 2 stoły i 12 krzeseł. W szczególności zadanie obejmuje dostarczenie 2 plastikowych stołów i 12 krzeseł ogrodowych. Stół owalny o wymiarach 140 x 85 x 72 cm wys., blat wzmocniony z otworem na parasol ( ? ok. 4,8 cm) i zaślepką, nogi wyjmowane, konstrukcja wtryskowa z polipropylenu, waga nie powinna wynosić więcej niż 10 kg, kolor zielony. Krzesło o wymiarach 57 x 53 x 79 cm wys., wzmocnione, dopuszczalne obciążenie statyczne min. 85 kg, konstrukcja wtryskowa z polipropylenu, kolor zielony. Odporne na długotrwałe działanie promieni słonecznych oraz wody i wilgoci. ZADANIE NR 11 - Zakup drewnianych podestów scenicznych. Zakup drewnianych podestów scenicznych dla sołectw: a) Siedlce - 40 m?, b) Niemstów - 40 m?. W szczególności zadanie obejmuje dostarczenie 80 m2 (tj. 2 x 40 m2) rozkładanych, mobilnych, drewnianych podestów scenicznych wraz z legarami o wymiarach modułu 4,0 x 1,0 m, grubość deski bez legara min. 32 mm. Drewno sosnowe, impregnowane ciśnieniowo. Wymagana gwarancja na dostarczony przedmiot umowy, nie krótsza niż 12 miesięcy, od daty protokolarnego odbioru zamówienia. Szczegółowe warunki gwarancji określa wzór umowy załączony do niniejszej specyfikacji. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana do realizacji zadania, wraz z w/w sprzętem musi dostarczyć: - Instrukcję montażu i użytkowania, - Kartę gwarancyjną (na min. 12 miesięcy). ZADANIE NR 12 - Zakup aluminiowych podestów scenicznych wraz z akcesoriami. Zakup aluminiowych podestów scenicznych wraz z akcesoriami dla sołectwa: a) Księginice - 4 szt. W szczególności zadanie obejmuje dostarczenie 4 szt. modułowych podestów scenicznych SCA 01 o wymiarach 2,0 x 1,0 m każdy. Konstrukcja podestu aluminiowa o wymiarach 1000 x 2000 mm. Blat podestu wykonany ze sklejki wodoodpornej o grubości 18 mm pokrytej warstwą antypoślizgową. Powierzchnia antypoślizgowa powinna odpowiadać warunkom jakościowym odpowiadającym: - przepisom DIN 68 705 cz.3, DIN 4102-1, DIN 4102-4, - klasie E1, - Dyrektywie 95/28/WE (Aneks IV) - w zakresie stopnia palności. Rama podestu zbudowana z lekkiego profilu aluminiowego o wysokości 110 mm. Profile aluminiowe powinny odpowiadać warunkom jakościowym wg: - materiał zgodny z normami PN-EN 573 cz.1 - 4, PN-EN 755-9 Naroże podestu wykonane z blachy stalowej. Nogi teleskopowe wykonane ze specjalnego profilu aluminiowego o kształcie kwadratu 60x60 mm, płynnej regulacji w zakresie 0,6x1,0 m, umożliwiające ustawienie podestu na zróżnicowanym podłożu, gdzie konieczne są różne wysokości dla każdej z nóg w celu wypoziomowania podestu. Wytrzymałość podestu min. 900 KG/m2, ze współczynnikiem bezpieczeństwa 1,5. Poręcze do podestów o wymiarach 2,0 m - 3 szt. oraz 1,0 m - 2 szt. Łączniki barierek proste (10 szt.), łączniki barierek narożne (10 szt.). Schody przegubowe regulowane (1 szt.) o wymiarach od 1,0 do 1,8 m, regulacji w tym samym zakresie wysokości jak scena i stopniami wodoodpornymi wraz z poręczą do schodów i uchwytami mocującymi poręcz do schodów (2 szt.), klamrami łączącymi nogi (25 szt.). Wyżej wymieniony sprzęt stanowi uzupełnienie podestów scenicznych SCA 01 zakupionych w roku ubiegłym, dlatego też powinien być on z nim kompatybilny i zgodny z ww. opisem. Wymagana gwarancja na dostarczony przedmiot umowy, nie krótsza niż 24 miesiące, od daty protokolarnego odbioru zamówienia. Szczegółowe warunki gwarancji określa wzór umowy załączony do niniejszej specyfikacji. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana do realizacji zadania, wraz z w/w sprzętem musi dostarczyć: - Instrukcję montażu i użytkowania, - Deklarację (certyfikat) zgodności z wymogami technicznymi, - Kartę gwarancyjną (na min. 24 miesiące). ZADANIE NR 13 - Zakup parasoli ogrodowych wraz z podstawą. Zakup parasoli ogrodowych wraz z podstawą dla sołectwa: a) Siedlce-2 szt. W szczególności zadanie obejmuje dostawę 2 parasoli ogrodowych, rozpiętość 360 cm, wysokość 270 cm, ośmiokątnych, materiał 100% poliester, 400g/m2, powlekanych, wodoodpornych i łatwo zmywalnych, w kolorze zielonym, odpornych na promienie UV, wraz z betonowym obciążnikiem. Stelaż stalowy, malowany proszkowo, otwieranie na linkę. ZADANIE NR 14 - Zakup parasoli ogrodowych. Zakup parasoli ogrodowych dla sołectwa: a) Wiercień-4 szt. W szczególności zadanie obejmuje dostawę 4 parasoli ogrodowych, rozpiętość 240 cm, wysokość 220 cm, materiał poliester, min. 200g/m2, osiem szprych, wodoodpornych i łatwo zmywalnych, w kolorze zielonym, odpornych na promienie UV, wraz z obciążnikiem. Stelaż stalowy. Płynna regulacja wysokości. ZADANIE NR 1 do ZADANIE NR 14: Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieużywany. Każdy Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dostarczony sprzęt z tytułu rękojmi, zgodnie z Kodeksem cywilnym (XI. Sprzedaż, Dział II Rękojmia za wady). Pożądany termin realizacji zamówienia (dla wszystkich zadań): do 21 dni od daty podpisania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395225301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach