Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach ogłasza przetarg
- Adres: 59-100 Polkowice, ul. 3 Maja 51
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 607 905 374
- Data zamieszczenia: 2013-10-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach
ul. 3 Maja 51 51
59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
tel. 607 905 374
REGON: 02065202300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgmikm.polkowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż hali namiotowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż hali namiotowej do zadaszenia lodowiska sztucznego przy ul. 3 - go Maja 50 w Polkowicach jak również wykonanie innych prac wymienionych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do Projektu umowy, na terenie basenów zewnętrznych przy ul. 3 - go Maja 50 w Polkowicach, będącym własnością Gminy Polkowice, administrowanym przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach. Przedmiot zamówienia będzie obejmował: 1 ) Dostarczenie hali namiotowej i jej montaż, 2 ) Uzbrojenie hali w instalację elektryczną do oświetlenia hali, 3 ) Montaż opraw świetlnych w technologii LED. Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi na zrealizowany przedmiot umowy na okres 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu opłaconą polisę (polisę wraz z dowodem uiszczenia należnych składek), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 zł. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku, kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy, Wykonawca złoży oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395225301
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pgmikm.polkowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa użyczenia namiotów szybko rozkładalnych wraz z oświetleniem, dla zabezpieczenia funkcjonowania mobilnego stanowiska dowodzenia 11LDKPanc
Dodano: 2015-09-16 - Dostawa materiałów do stworzenia miasteczka The World Games
Dodano: 2015-05-26 - PN na dostawa namiotów-zadaszeń 3x3m do samoobsługowych ciągów wydawczych
Dodano: 2014-04-16 - PN na dostawę Namiotów do działalności wychowawczej
Dodano: 2013-02-26 - DOSTAWA NAMIOTÓW STOŁÓWKOWYCH
Dodano: 2012-05-16 - ZAKUP SPRZĘTU DO ORGANIZACJI IMPREZ PLENEROWYCH W RAMACH ZADAŃ REALIZOWANYCH Z FUNDUSZU SOŁECKIEGO NA ROK 2011 W GMINIE LUBIN
Dodano: 2011-09-30 - ZAKUP SPRZĘTU DO ORGANIZACJI IMPREZ PLENEROWYCH W RAMACH ZADAŃ REALIZOWANYCH Z FUNDUSZU SOŁECKIEGO NA ROK 2011 W GMINIE LUBIN
Dodano: 2011-08-09 - ZAKUP SPRZĘTU DO ORGANIZACJI IMPREZ PLENEROWYCH W RAMACH ZADAŃ REALIZOWANYCH Z FUNDUSZU SOŁECKIEGO NA ROK 2011 W GMINIE LUBIN
Dodano: 2011-06-28 - dostawa wyposażenia kuchni polowej KPŻ-100
Dodano: 2010-08-04