Przetargi.pl
Zakup sprzętu do dezynfekcji oraz zakup wyposażenia strefy buforowej (oddziału dla pacjentów z COVID-19) w związku z realizacją projektu pn. „Zwalczanie skutków epidemii COVID 19 w Powiecie Jędrzejowskim”

Powiat Jędrzejowski ogłasza przetarg

  • Adres: 28-300 Jędrzejów, 11 Listopada
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 863 741 , fax. 413 863 741
  • Data zamieszczenia: 2020-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jędrzejowski
    11 Listopada 83
    28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 863 741, fax. 413 863 741
    REGON: 29100936600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatjedrzejow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu do dezynfekcji oraz zakup wyposażenia strefy buforowej (oddziału dla pacjentów z COVID-19) w związku z realizacją projektu pn. „Zwalczanie skutków epidemii COVID 19 w Powiecie Jędrzejowskim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu do dezynfekcji przeznaczonego do zwalczania skutków epidemii COVID-19 w Powiecie Jędrzejowskim dla podmiotów i osób najbardziej potrzebujących oraz zaangażowanych w zapobieganie, przeciwdziałanie i zwalczanie epidemii koronawirusa oraz zakup wyposażenia strefy buforowej (oddziału dla pacjentów z COVID-19). Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 poniższych zadań/części: Nr zadania Nazwa zadania Jednostka Ilość Zadanie 1 Oczyszczacz powietrza pokojowy sztuka 10 Zadanie 2 Urządzenie do dezynfekcji pomieszczeń (zamgławiacz ultradźwiękowy) sztuka 1 Zadanie 3 Generator ozonu sztuka 1 Zadanie 4 Jonizator powietrza sztuka 20 Zadanie 5 Lampa antybakteryjna / Sterylizator sztuka 15 Zadanie 6 Opryskiwacz plecakowy sztuka 25 Zadanie 7 Dozownik stojący 5l. sztuka 15 Zadanie 8 Lampa antybakteryjna przepływowa sztuka 15 Zadanie 9 Ekrany izolujące przed COVID-19 sztuka 30 Zadanie 10 Pościel wielorazowa kpl 25 Zadania nr 1-9 obejmują zakup sprzętu do dezynfekcji, natomiast Zadanie nr 10 - zakup wyposażenia strefy buforowej (oddziału dla pacjentów z COVID-19). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dla każdego zadania/części określono w załączniku nr 1 do SIWZ .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33191000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 17.1 Wadium w wysokości Dla zadania 1: brak wadium Dla zadania 2: brak wadium Dla zadania 3: brak wadium Dla zadania 4: brak wadium Dla zadania 5: brak wadium Dla zadania 6: brak wadium Dla zadania 7: 350,00 PLN Dla zadania 8: 600,00 PLN Dla zadania 9: brak wadium Dla zadania 10: brak wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga: Niniejsze oświadczenie Wykonawca składa po otwarciu ofert w terminie 3 dni od daty zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy. 2.Ofertę cenową zgodną z załączonym formularzem ofertowym, którego wzór stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ. dla danego Zadania/Części, na jakie składana jest oferta oraz wypełniony i podpisany Załącznik do formularza ofertowego dla Zadania/Części, na którą Wykonawca składa ofertę. 3. Oświadczenia, o których mowa w pkt. 9.3 (załącznik nr 3 i 4 do SIWZ) 4. Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. 5. Dokument potwierdzający wniesienie zabezpieczenia wadialnego w formie nie pieniężnej do Zadania/Części, na jakie składa ofertę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach