Przetargi.pl
„Przebudowa pomieszczeń biura obsługi interesanta w budynku Miejskich Wodociągów i Kanalizacji w Ostrowcu Świętokrzyskim”

Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 661 200 , fax. 412 661 010
  • Data zamieszczenia: 2020-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o.
    ul. Sienkiewicza 91
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 661 200, fax. 412 661 010
    REGON: 29051335800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wodociagi.ostrowiec.net.pl/wodociagi.php?wodociagi=zam_wiecej&id=896
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100% udziałów Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa pomieszczeń biura obsługi interesanta w budynku Miejskich Wodociągów i Kanalizacji w Ostrowcu Świętokrzyskim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące przebudowę pomieszczeń Biura Obsługi Interesanta w budynku biurowym MWiK Ostrowiec Św. Przebudowa pomieszczeń polegać będzie na:  przeniesieniu pomieszczenia kasy , tak aby umożliwić bezpośredni dostęp z zewnątrz budynku,  podzieleniu pomieszczenia głównego na mniejsze przy zastosowaniu ścian wydzielających ze szkła,  zmianie wielkości i lokalizacji okna w pomieszczeniu socjalnym. Ponadto w ramach inwestycji planowane jest wykonanie prac remontowych obejmujących:  remont posadzek we wszystkich pomieszczeniach w zakresie wymiany terakoty,  remont łazienek w zakresie wymiany glazury, terakoty oraz wszystkich sanitariatów,  wymianę części instalacji elektrycznej wraz z dostosowaniem jej do nowego układu  technologicznego,  demontaż grzejnika wraz z montażem trzech mniejszych,  przebudowę kostki brukowej w rejonie wejścia do budynku. Zgodnie z obowiązującymi przepisami wykonywanie robót objętych niniejszym zamówieniem nie wymaga uzyskania pozwolenia na budowę jak również dokonania zgłoszenia, za wyjątkiem robót związanych z wykonaniem otworu okiennego w zewnętrznej ścianie budynku. Zamawiający zobowiązuje się uzyskać pozwolenie na budowę w terminie do 20.10.2020 roku na podstawie odrębnego projektu budowlanego. Koszty związane ze zmianą lokalizacji okna należy oszacować w oparciu o przedmiar robót – Tom III. 2 SIWZ oraz projekt techniczny – Tom III.1. Łączna powierzchnia użytkowa pomieszczeń wynosi 146,27 m2. Uwagi: 1) roboty prowadzić przy zachowaniu jak najkrótszego terminu wyłączenia z pracy kasy: maksymalnie do 14 dni kalendarzowych, 2) Ostateczną lokalizację klimatyzatorów oraz gniazd elektrycznych i komputerowych uzgodnić na etapie wykonawstwa z Zamawiającym. 3) Zamawiający w trakcie realizacji inwestycji wykona własnymi siłami nową sieć telefoniczną i alarmową w remontowanych pomieszczeniach – Wykonawca zobowiązany jest skoordynować realizację robót przewidzianych w niniejszym zamówieniu z w/w robotami po stronie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45213000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu szczegółów warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na wezwanie zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty: na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4., w przypadku wartości robót określonych w innych walutach niż polski złoty, wykonawca zobowiązany jest dokonać przeliczenia wartości robót wg średniego kursu NBP z dnia ogłoszenia niniejszego postępowania, b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.5 (dotyczy zadania Nr 1, 3) 2) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, b) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne , chyba, że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności: na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.7, c) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne: na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.8. 3) Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty, o których mowa w pkt 9.7.1) lit. a) IDW budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.7.2) lit. a) IDW, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5) Dokument, o którym mowa 9.9. IDW, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 9.9 IDW, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 9.10 IDW stosuje się. 7) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 8) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2019 roku poz. 700).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach