Przetargi.pl
Zakup specjalistycznego sprzętu gastronomicznego

Zespół Szkół im. B. Prusa w Pułtusku ogłasza przetarg

  • Adres: 06-100 Pułtusk, ul. M. Konopnickiej 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6925360 , fax. 023 6922242
  • Data zamieszczenia: 2013-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół im. B. Prusa w Pułtusku
    ul. M. Konopnickiej 9 9
    06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6925360, fax. 023 6922242
    REGON: 13014456300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa powiatowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup specjalistycznego sprzętu gastronomicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego sprzętu gastronomicznego dla Zespołu Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia, któtrej udziela Wykonawca jest równy okresowi gwarancji udzielanej przez producenta. Dostawa sprzetu nastąpi na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone sprzęt będzie wysokiej jakości, zapewnia należyte bezpieczeństwo oraz posiada właściwe opakowanie i oznakowanie, instrukcje obsługi w języku polskim. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego sprzętu nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonego sprzęru niekorzystnie odbiega od wymagań producenta urządzeń, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia (mailem lub faxem) przez Zamawiającego o wadliwym produkcie. Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie całego kraju, montaż do istniejących mediów (prąd, woda, gaz), szkolenie personleu z zakresu obsługi urządzeń
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392200000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach