Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 03-401 Warszawa, Al. Solidarności 67
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 6187190 , fax. 22 6187190
- Data zamieszczenia: 2016-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Al. Solidarności 67 67
03-401 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 6187190, fax. 22 6187190
REGON: 01229882300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpraski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pierwszego wyposażenia modernizowanych kuchenek oddziałowych budynku A Szpitala Praskiego, w ramach zadania inwestycyjnego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Praskiego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup pierwszego wyposażenia kuchenek oddziałowych Szpitala, zgodnie z opisem zawartym w Formularzu cenowym - Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SIWZ) do niniejszej SIWZ. Zamawiający określając wymiary poszczególnych elementów wyposażenia (np. talerzy) podaje ich oczekiwaną, przybliżoną wielkość definiującą przyszłe zastosowanie. Dopuszcza się odchylenia w wielkościach oferowanego asortymentu w granicach 10%. Zamawiający wymaga, aby wszystkie towary obejmujące przedmiot zamówienia były fabrycznie nowe i dobrej jakości. Nie dopuszcza się tzw. towaru poekspozycyjnego. Zamawiający oczekuje, iż proponowany asortyment będzie w maksymalnym stopniu umożliwiał wygodne przechowywanie - możliwość przechowywania jeden w drugim. Termin dostawy: do 4 tygodni od zawarcia umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392200000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości: 370,00 zł 2.Wadium może być wniesione : a) w pieniądzu na rachunek Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego I Oddział w Warszawie, nr konta: 96 1130 1017 0020 0760 6720 0002. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, a kopia dowodu (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy) jego wniesienia dołączona do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formach określonych w pkt. 2 lit. b - e, dowód wniesienia wadium nie może być wpięty w sposób trwały do pozostałych stron oferty. Zamawiający zaleca złożenie oryginału dowodu wniesienia wadium w oddzielnej kopercie, w sposób umożliwiający Zamawiającemu jego zwrot w terminach określonych w ustawie. Kopie dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 3. Zatrzymanie wadium. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w pkt. 2 lit. b - e jw., dokumenty te muszą zawierać określenie przypadków, w których wadium zostaje zatrzymane przez Zamawiającego, tj., kiedy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub kiedy Wykonawca, który złożył ofertę: d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza Zamawiający zatrzymuje wadium (w przypadkach określonych wyżej) wraz z należnymi odsetkami. 4. Zwrot wadium. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpraski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe zaopatrzenie Polskiej Stacji Antarktycznej im. H. Arctowskiego w sezonie 2016- 2017 w materiały gospodarcze i BHP wraz z usługami dodatkowymi
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa sprzętu kuchennego do DW WAM Oddział WDW Unieście
Dodano: 2016-05-12 - Zakup i sukcesywną dostawa sprzętu do sprzątania, pojemników na odpady med., środków czystości, art. biurowych, baterii dla Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus w Warszawie.
Dodano: 2016-04-13 - Dostawy gastronomicznych artykułów jednorazowego użytku dla DW WAM Sp. z o. o. Oddział WDW w RYNI
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa wózków transportowych do potraw i naczyń dla kuchni w SPSK im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
Dodano: 2016-01-28 - Dostawa różnego wyposażenia do laboratoriów w budynku Zakładu Medycyny Sądowej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety; znak sprawy: AEZ/S-070/2015
Dodano: 2015-05-28 - DOSTAWA SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO ORAZ JEDNORAZOWYCH ARTYKUŁÓW CATERINGOWYCH
Dodano: 2015-04-14 - Dostawy worków foliowych na odpady
Dodano: 2015-01-16 - DOSTAWA NACZYŃ JEDNORAZOWYCH
Dodano: 2014-12-19 - Zakup i dostawa drobnego sprzętu AGD oraz sprzętu elektronicznego
Dodano: 2014-11-21