Przetargi.pl
Wykonanie ulotki, broszury, plakatu oraz teczki.

Agencja Rynku Rolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 01-207 Warszawa, ul. Karolkowa 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 661 72 72 , fax. 22 376 73 79
  • Data zamieszczenia: 2016-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Rynku Rolnego
    ul. Karolkowa 30 30
    01-207 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 661 72 72, fax. 22 376 73 79
    REGON: 00622243400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja płatnicza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie ulotki, broszury, plakatu oraz teczki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie ulotki, broszury, plakatu oraz teczki. Wykonanie powyższych wydawnictw, w ramach działań komunikacyjnych unijnego programu Owoce i warzywa w szkole, w oparciu o Rozporządzenie Komisji (WE) nr 288/2009 z dnia 7 kwietnia 2009 r., ustanawiające szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady (WE) nr 1234/2007 w odniesieniu do pomocy wspólnotowej przeznaczonej na dostarczanie dzieciom w placówkach oświatowych owoców i warzyw świeżych i przetworzonych oraz produktów z bananów w ramach programu Owoce w szkole (Dz. Urz. UE. L 94 z 08.04.2009, str. 38, z późn. zm.), obejmuje: skład, korektę techniczną, makiety i proofy prac, nagranie każdej kolejnej pracy na płytę CD w formacie pdf oraz w otwartym formacie graficznym umożliwiającym reedycję, druk oraz dystrybucję do magazynów centrali i 16 Oddziałów Terenowych Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze specyfikacją techniczno-ilościową zawarto w załączniku nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy (IPU) stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest Centrala i Oddziały Terenowe Agencji Rynku Rolnego zgodnie z tabelą określającą dystrybucję wydawnictw do Centrali i Oddziałów Terenowych ARR zawartą w załączniku nr 2 do IPU stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Płatność z tytułu wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 i 2 IPU, następuje na postawie złożonego przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego (Centrala ARR), w formie pisemnej, prawidłowego kompletnego wniosku o pomoc za wykonanie przedmiotu umowy w ramach realizacji działań z zakresu komunikacji programu Owoce i warzywa w szkole (zgodnie z art. 6, art. 7, art. 11 rozporządzenia Komisji (WE) nr 288/2009 z dnia 7 kwietnia 2009 r. z późn. zm.) oraz art. 1 b i art. 19 a ust 3 ustawy z dnia 19 grudnia 2003 r. o organizacji rynków owoców i warzyw oraz rynku chmielu (Dz. 2011, poz. 145, poz. 868 z późn. zm.) oraz na zasadach Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 18 czerwca 2015 r. w sprawie szczegółowego zakresu zadań realizowanych przez Agencję Rynku Rolnego związanych z wdrożeniem na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej programu Owoce i warzywa w szkole (Dz. U. z 2015 r., poz. 886). 5. Wniosek o pomoc jest składany po całkowitym zakończeniu przez Wykonawcę działań objętych przedmiotem umowy, o którym mowa w § 1 i 2 IPU. 6. Do wniosku o pomoc (zgodnie z art. 11 ust. 1 a rozporządzenia Komisji (WE) nr 288/2009 z dnia 7 kwietnia 2009 r. z późn. zm.) Wykonawca zobowiązuje się dołączyć podpisany przez strony bez zastrzeżeń protokół odbioru, będący Załącznikiem nr 3 do umowy, potwierdzający należyte wykonanie prac określonych w § 1 i 2 IPU. 7. Prezes Agencji Rynku Rolnego zgodnie z art. 19 a ust. 3 pkt 2) ustawy o Agencji Rynku Rolnego i organizacji niektórych rynków rolnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 633, z późn. zm.) w zw. z § 13 Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 18 czerwca 2015 r. w sprawie szczegółowego zakresu zadań realizowanych przez Agencję Rynku Rolnego związanych z wdrożeniem na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej programu Owoce w szkole (Dz. U. z 2015 r., poz. 886) wydaje decyzję administracyjną w sprawie przyznania i wypłaty środków finansowych z tytułu pomocy w terminie 30 dni od dnia złożenia prawidłowego i ważnego wniosku o pomoc.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798240006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach