Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 58-260 Bielawa, ul. Żeromskiego 2
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8334131 , fax. 074 8334131
- Data zamieszczenia: 2009-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Żeromskiego 2 2
58-260 Bielawa, woj. dolnośląskie
tel. 074 8334131, fax. 074 8334131
REGON: 00583724000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pow.dzierzoniow.pl/pl/bip/jednostkiorganizacyjne/sluzbazdrowia/dpswb
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup samochodu z platformą do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Bielawie z filią w Niemczy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup samochodu z platformą do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Bielawie z filią w Niemczy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: *posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, *posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; *znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; *nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą zero-jedynkową czyli spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) status prawny - wymagane dokumenty - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; UWAGA: Zamawiający będzie brał pod uwagę datę wystawienia dokumentu a nie datę potwierdzenia aktualności dokumentu przez odpowiedni organ, b) oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia c) oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 uPzp e) oświadczenie zgodne z art. 44 uPzp f) oświadczenie, że Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności g) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu h) oświadczenie , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pow.dzierzoniow.pl/pl/bip/jednostki_organizacyjne/sluzba_zdrowia/dpswb/przet_ogl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa samochodu osobowego dla Politechniki Wrocławskiej
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa dwóch samochodów dostawczych na potrzeby Politechniki Wrocławskiej- zadania.ZP/BZP/009/2016
Dodano: 2016-02-12 - Dostawa fabrycznie nowego samochodu ze skrzynią samowyładowczą (wywrotką trójstronną) i podwójną kabiną - TP/TO/2/2016
Dodano: 2016-02-02 - Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowo-dostawczego typu kombivan dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
Dodano: 2015-11-19 - ZAKUP SAMOCHODU SŁUŻBOWEGO TYPU FURGON
Dodano: 2015-11-04 - Dostawa fabrycznie nowych samochodów dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
Dodano: 2015-10-30 - Dostawa fabrycznie nowego samochodu ze skrzynią samowyładowczą (wywrotką trójstronną) i podwójną kabiną
Dodano: 2015-10-30 - Dostawa jednej sztuki fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego wraz z oprzyrządowaniem na potrzeby Urzędu Miejskiego w Jaworze w ramach zadania pn.: Zakup pojazdu wielofunkcyjnego czyszcząco-sprzątającego
Dodano: 2015-07-17 - Dostawa fabrycznie nowego samochodu wielozadaniowego: myjka do mycia pojemników oraz posypywarko-solarka i pług odśnieżny z lemieszem.
Dodano: 2015-03-10 - ZAKUP DWÓCH SAMOCHODÓW TYPU MIKROBUS ORAZ SAMOCHODU CIĘŻAROWO - OSOBOWEGO WYSOKIEJ MOBILNOŚCI II postępowanie nr sprawy 7/PN/2015
Dodano: 2015-03-09