Gmina Lidzbark Warmiński ogłasza przetarg
- Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Krasickiego 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 7673274 , fax. 089 7673274
- Data zamieszczenia: 2009-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lidzbark Warmiński
ul. Krasickiego 1 1
11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 7673274, fax. 089 7673274
REGON: 00053822500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego do Ochotniczej Straży Pożarnej w Rogóżu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego jednego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem 4x4 do Ochotniczej Straży Pożarnej w Rogóżu. Opis przedmiotu zamówienia, zawierający wymagania techniczno-jakościowe pojazdu przedstawiono w załączniku Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Warunki realizacji zakupu samochodu zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 2.000 zł. (słownie : dwa tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy Pzp. Na potwierdzenie spełnienia warunków wykonawca składa oświadczenia i dokumenty określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane wg formuły spełnia/nie spełnia zgodnie ze złożeniem wymaganych oświadczeń i dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki : 1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 3. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 4. 3) Parafowany przez Wykonawcę Wzór umowy z wykorzystaniem - załącznika Nr 2 4) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca winien przedłożyć w ofercie: a) szczegółowy opis parametrów oferowanego pojazdu, potwierdzający spełnienie wymagań techniczno-jakościowych niniejszej specyfikacji, sporządzony w układzie jak w załączniku Nr 1; b) świadectwo homologacji podwozia; c) świadectwo dopuszczenia do stosowanie w ochronie przeciwpożarowej wydane przez CNBOP; d) informację o okresie gwarancji na cały pojazd; 5) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu do oferty należy dołączyć : aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) W zakresie potwierdzenia pozostałych warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia(załącznik Nr 3 do SIWZ). 7) Dowód wniesienia wadium;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalidzbark.com/przetargi.htm
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wozu strażackiego dla jednostki OSP w Waplewie - przetarg IV
Dodano: 2015-11-05 - Zakup wozu strażackiego dla jednostki OSP w Waplewie - przetarg III
Dodano: 2015-10-28 - ZAKUP LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO - GAŚNICZEGO DLA OSP JEGLIA
Dodano: 2015-10-14 - Zakup wozu strażackiego dla jednostki OSP w Waplewie - przetarg II
Dodano: 2015-10-14 - Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego przeznaczonego na cele ochrony przeciwpożarowej z przeznaczeniem dla jednostki przeciwpożarowej Ochotniczej Straży Pożarnej w Reszlu.
Dodano: 2015-10-02 - Zakup wozu strażackiego dla jednostki OSP w Waplewie
Dodano: 2015-09-29 - Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu specjalnego, pożarniczego, ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x4 - terenowego, typ GBA 2,5/16 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Reszlu
Dodano: 2015-09-04 - ZAKUP ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO DLA OSP W KRZEMIENIEWIE
Dodano: 2015-08-05 - Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego z funkcją ratowniczą
Dodano: 2015-05-18 - Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego z funkcją ratowniczą
Dodano: 2015-05-05