Gmina Rybno ogłasza przetarg
- Adres: 13-220 Rybno, ul. Lubawska 15
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 023 6966055 , fax. 046 6966811
- Data zamieszczenia: 2009-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Rybno
ul. Lubawska 15 15
13-220 Rybno, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 023 6966055, fax. 046 6966811
REGON: 00054367000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminarybno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenu w centrum Rybna - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia określa PROJEKT BUDOWLANY - Zagospodarowania terenu w centrum Rybna na działkach nr 258, 259, 579, 513, 578, 616/2, zatwierdzony pozwoleniem na budowę Decyzją Nr 91/09 Starosty Działdowskiego oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót. Inwestycję należy zakończyć pozwoleniem na użytkowanie. Szczegółowy zakres, ilość i wyszczególnienie poszczególnych robót/dostaw określa KOSZTORYS OFERTOWY/ ŚLEPY (ZAŁ. 2). Końcowe rozliczenie przedmiotu zamówienia w oparciu o kosztorys powykonawczy wg cen jednostkowych określonych w kosztorysie ofertowym - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (Zał. 1) A.2) Formularz cenowy - Kosztorys Ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (Zał 2) A.3) Projekt umowy - parafowany/akceptowany przez Wykonawcę (Zał. 3 ) B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. (Zał. 4) C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wskazać proponowanego kierownika budowy (uprawnienia do kierowania robotami w zakresie budowy dróg) załączyć jego uprawnienia wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwego samorządu zawodowego D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminarybno.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Boreczno
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi Limża-Torowisko w Nadleśnictwie Susz
Dodano: 2016-07-26 - Budowa dróg Ludwikowo 1 oraz Ludwikowo 2 w Nadleśnictwie Susz
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa dojazdu pożarowego nr inw. 242/743, Przebudowa drogi leśnej, nr inw. 242/1211
Dodano: 2016-07-22 - Doprowadzenie do należytego stanu technicznego ciągu pieszo-jezdnego na działkach nr 204 i 247 obręb Nowa Wieś w msc. Szczupliny gm. Rybno - II ETAP
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa drogi gminnej nr 183024N Rynek - Kiełpiny
Dodano: 2016-07-18 - Przebudowa drogi gminnej nr 183017N Boleszyn - Kowaliki
Dodano: 2016-07-18 - Przebudowa drogi wewnętrznej Montowo (dr.pow.1252N Mroczenko-Montowo) - Montowo (dworzec PKP) na odcinku od 0+000 do 0+612,17
Dodano: 2016-07-18 - Przebudowa drogi gminnej Kurzętnik-Marzęcice wraz z przebudową ul. Południowej i Poprzecznej
Dodano: 2016-07-08 - Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Marózek
Dodano: 2016-07-08