Przetargi.pl
Zakup samochodu pożarniczego dla OSP Wilczęta

Gmina Wilczęta ogłasza przetarg

  • Adres: 14405 Wilczęta, Wilczęta
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552 496 504 , fax. 552 496 503
  • Data zamieszczenia: 2017-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilczęta
    Wilczęta 84
    14405 Wilczęta, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552 496 504, fax. 552 496 503
    REGON: 54375200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugwilczeta.bip.doc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup samochodu pożarniczego dla OSP Wilczęta
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego, średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego 4x4 z wyposażeniem, przeznaczonego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Wilczętach. 2. Zamówienie obejmuje 1 szt. samochodu ratowniczo - gaśniczego z wyposażeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania techniczne określone zostały w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. Warunki realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu i urządzeń o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych od wymienionych w SIWZ. W takim przypadku, zgodnie z art.30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego sprzęt i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Podstawową formą wykazania, że urządzenia są równoważne lub o lepszych parametrach jest przedstawienie szczegółowej specyfikacji technicznej. 4. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania nazw (firm) podwykonawców. 5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 5 do SIWZ 3. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP przekazuje Zamawiającemu przedmiotowe oświadczenie. 4. Zaakceptowany projekt umowy – załącznik nr 7 do SIWZ 5. Zobowiązanie podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - załącznik nr 9 do SIWZ. 6. Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom zamówienia – załącznik nr 10 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach