Przetargi.pl
Zakup samochodu osobowo-towarowego dla Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA w Kołobrzegu

Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego "Niwa" ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, C. K. Norwida 3
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3552010 , fax. 094 3552011
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego "Niwa"
    C. K. Norwida 3 3
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3552010, fax. 094 3552011
    REGON: 33039239000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niwa.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup samochodu osobowo-towarowego dla Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA w Kołobrzegu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowo-towarowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2008 roku. Kod CPV- 34 13 61 00-0 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Samochód osobowo towarowy z możliwością przewozu do 9 osób, fabrycznie nowy, Zamawiający dopuszcza rok produkcji 2008. 2. Silnik wysokoprężny o pojemności do 2000cm3 o mocy min 110KM 3. Nadwozie przeszklone wraz z drzwiami wejścia bocznego i tylnego 4. Wyposażenie: 1) ABS, AFU światła przeciwmgielne 2) Poduszki powietrzne kierowca + pasażer 3) Wspomaganie kierownicy 4) Klimatyzacja dwustrefowa (przód + tył) 5) Szyby przyciemniane 6) Szyby w drzwiach przednich elektrycznie sterowane 7) Radioodtwarzacz CD 8) Lusterka boczne sterowane elektrycznie z podgrzewaniem 9) Czujnik cofania 10) Lakier metalizowany srebrny 11) Drzwi tylne podwójne - przeszklone 12) Obicia tapicerskie w części pasażerskiej i bagażowej (tapicerowane zamknięcia profili metalowych elementów nadwozia oraz podsufitki) 13) Skrzynia biegów manualna 14) Alarm, centralny zamek 15) Immobillizer 16) Koło zapasowe 17) Przestrzeń bagażowa min 2,5m (przestrzeń min. 2,5mb po zdemontowaniu trzeciego rzędu siedzeń) 18) Komfortowy, regulowany fotel kierowcy z podłokietnikami 19) Kanapa 2-miejscowa dla pasażerów z przodu, 20) Kanapa 3-miejscowa w II rzędzie 21) Kanapa 3- miejscowa w III rzędzie, składana i wyjmowana, 22) Zagłówki z przodu i z tyłu, regulowane na wysokość 23) Oświetlenie kabiny i części bagażowej 5. Dostawca zapewni: 1) Gwarancję na wszystkie podzespoły i silnik na okres 2 lat 2) Gwarancję antykorozyjną na okres powyżej 10 lat 3) Gwarancję lakierniczą min 3 lata 4) Serwis w autoryzowanych stacjach obsługi na terenie powiatu kołobrzeskiego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341361000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjał techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2, ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 w powiązaniu z art. 24. 1 ustawy Prawo o Zamówieniach Publicznych /t.j. - Dz. U. nr 223 poz. 1655 z 2007 r. z późn. zm./ zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 lub 1 a i 1 b do niniejszej Specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający/. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 2 niniejszego rozdziału SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 2) Dokumenty, o których mowa w podpunkcie 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym dana osoba ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa wyżej, powinny być złożone w języku polskim. Wszelkie dokumenty dołączone w języku innym niż język polski powinny być załączane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niwa.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach