Przetargi.pl
Zakup samochodu dostawczego o DMC do 3,5 tony dla potrzeb Zarządu Dróg

Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-612 Tarnowskie Góry, ul. Pyskowicka 54
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2854862 , fax. 032 2854862
  • Data zamieszczenia: 2009-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach
    ul. Pyskowicka 54 54
    42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 2854862, fax. 032 2854862
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.tgory.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup samochodu dostawczego o DMC do 3,5 tony dla potrzeb Zarządu Dróg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu dostawczego o DMC do 3,5 tony dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany na warunkach określonych w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST) stanowiącej załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz zgodnie z postanowieniami SIWZ. Oferowany okres gwarancji wynosi minimum 24 miesiące od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru pojazdu. Wykonawca ma obowiązek dostarczenia wraz z przedmiotem dostawy instrukcję obsługi sporządzoną w języku polskim oraz dokumentację techniczną potwierdzającej spełnienie przez przedmiot dostawy właściwych norm. Odbiór pojazdu na podstawie protokołu (załącznik nr 7 do SIWZ) nastąpi w punkcie sprzedaży wskazanym przez Wykonawcę w ofercie. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego pisemnie o konkretnym dniu i godzinie przekazania pojazdu na min. dwa dni przed planowanym przekazaniem. W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad, usterek w przedmiocie umowy, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę o powstałych wadach, a Wykonawca zobowiązuje się w terminie 14 dni roboczych do ich całkowitego i bezpłatnego usunięcia. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Technicznej Samochodu Dostawczego (załącznik nr 6 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341132004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy: a) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych; b) Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych; c) Na dostarczony pojazd udzielą minimum 24 miesięcy gwarancji liczonej od dnia podpisania przez obydwie strony bezusterkowego protokołu odbioru pojazdu; d) Przedstawią wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykażą przynajmniej jedno zadanie z zakresu sprzedaży samochodu dostawczego o DMC do 3,5 tony o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych netto) z podaniem wartości przedmiotu oraz daty wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów stwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, wzór dokumentu - załącznik nr 5 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: a) wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) oświadczenie o spełnieniu wszystkich warunków udziału w postępowaniu - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ (załącznik nr 2), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) aktualne zaświadczenia; właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) oświadczenie o podwykonawstwie - w przypadku, kiedy wykonawca zamierza powierzyć część lub całość zamówienia podwykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania tej części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (Załącznik nr 4). f) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ (załącznik nr 5). g) stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu dopuszczającego do obrotu prawnego lub umowy cywilnej. h) umowa spółki cywilnej, jeśli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej (w celu identyfikacji wspólników, stron, zasad i sposobu reprezentowania spółki). i) oświadczenie o okresie udzielonej gwarancji (element formularza ofertowego). j) podpisany i opieczętowany wzór istotnych postanowień umownych (załącznik nr 3 do SIWZ). k) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt c),d) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Terminy ważności w/w dokumentów analogicznie jak w pkt c) i d). l) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt k, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. ł) Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, za wyjątkiem dokumentu pełnomocnictwa, które należy przedstawić w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę. m) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. n) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę. o) Dokumenty wykonawca załączy do oferty w oryginale lub jako kserokopie. W przypadku dołączenia kserokopii, winny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez przedstawicieli wykonawcy, wskazanych w dokumencie rejestrowym lub w udzielonym pełnomocnictwie. p) Na kserokopii dokumentu należy zamieścić zapis: za zgodność z oryginałem oraz datę i czytelny podpis lub parafkę i pieczątkę imienną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach