Przetargi.pl
Zakup samochodu dla Wydziału Drogownictwa

Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup samochodu dla Wydziału Drogownictwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa osobowego samochodu pięciodrzwiowego, fabrycznie nowego, rok produkcji 2009, typu hatchback. 2. Minimalne wymagane parametry samochodu dla Wydziału Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Zgierzu: Lp. Parametry wyposażenie techniczno - eksploatacyjne Minimalne wymagania Zamawiającego TECHNIKA I Silnik 1 Benzyna 2 Trzycylindrowy 3 Wtrysk: wielopunktowy 4 Pojemność skokowa minimum 1100 cm3 5 Spełniający normę emisji spalin Euro 4 6 Moc minimalna 60 KM II Nadwozie 7 Ilość miejsc: 5 8 Przekładnia liczba biegów: 5 + wsteczny 9 Zbiornik paliwa min. 40 litrów 10 Zużycia paliwa cykl miejski l/100 km: max. 8,0 cykl pozamiejski l/100 km: max. 5,0 cykl mieszany l/100 km: max. 6,2 11 Pojemność bagażnika minimalna: 220 dm3 WYPOSAŻENIE III Właściwości jezdne 12 Układ przeciwpoślizgowy ABS IV Światła i oświetlenie 13 Podstawowe V Wyposażenie 14 Wspomaganie układu kierowniczego 15 Regulowana kolumna kierownicy 16 Regulowana wysokość pasów bezpieczeństwa z przodu 17 Wycieraczka tylnej szyby 18 Ogrzewana tylna szyba VI Poduszki powietrzne i bezpieczeństwo 19 Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera 20 Bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa VII Zamki 21 Immobilaizer VIII Stylistyka wnętrza 22 Dywaniki gumowe 23 Tapicerka foteli materiałowa IX Obręcze kół 24 Stalowe o średnicy min. 14`` X Kolory nadwozia 25 Niebieski, czerwony lub biały XI Dodatkowe wyposażenie nie wchodzące seryjnie w ofertę samochodu 26 Dodatkowy komplet opon zimowych 27 Koło zapasowe 28 Radioodtwarzacz wraz z instalacją 29 Głośniki 30 Poduszki boczne 31 Elektryczne szyby przednie 32 Zamek centralny XII Ubezpieczenie 33 Pakiet ubezpieczeń składający się z: obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej OC, autocasco AC, ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów NNW, oraz Assistance 24h XIII Gwarancje 34 Gwarancja na silnik: min. 2 lata Gwarancja na lakier: min. 2 lata Gwarancja na perforację nadwozia: min. 6 lat Gwarancja na cały przedmiot zamówienia, bez limitu kilometrów - na okres nie krótszy niż 24 m-cy. 3. Zamawiający osobiście odbierze przedmiot zamówienia. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o terminie odbioru pojazdu na, co najmniej 3 dni przed planowanym dniem odbioru. Wykonawca jest zobowiązany do zaopatrzenia odbieranego pojazdu w ilość paliwa niezbędną do przejazdu do siedziby Zamawiającego (Zgierz ul. Sadowa 6A). 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z pojazdem dostarczył świadectwa homologacji, kartę pojazdu, książkę gwarancyjną pojazdu, książkę przeglądów serwisowych, wykaz wyposażenia dodatkowego, dokumenty potwierdzające ubezpieczenie samochodu oraz inne dokumenty wymagane przepisami prawa obowiązującego w dniu dostawy, a w szczególności przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym, niezbędne do dopuszczenia pojazdu do ruchu. 5. Zamawiający wymaga, aby przeglądy gwarancyjne oraz usługi wykonywane w serwisie pogwarancyjnym odbywały się w odległości nie większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego w innym przypadku wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis w siedzibie Zamawiającego. 6. Wykonawca przed wydaniem Zamawiającemu pojazdu, wykona przeglądy przed sprzedażne, tzw. zerowe, a ich wykonanie odnotuje w książce przeglądów serwisowych. 7. Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie podatki, opłaty, cła oraz koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składnia ofert częściowych. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego, nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów, oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania (zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy). Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę, wg wymogów zawartych w dziale X SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w dziale V. pkt 1 należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w dziale V. pkt 1 i pkt 4 należy przedłożyć oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia - wg załącznika nr 3 do SIWZ. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaję się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Szczegółowe wymagania formalne, jakie powinny spełniać dokumenty, o których mowa w ust. 4 i 5 zostały określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach