Przetargi.pl
Przebudowa przestrzeni spacerowo-rekreacyjnej w centrum miejscowości Będków

Gmina Będków ogłasza przetarg

  • Adres: 97-319 Będków, ul. Parkowa 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7257010, 7257014 , fax. 044 7257012
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Będków
    ul. Parkowa 3 3
    97-319 Będków, woj. łódzkie
    tel. 044 7257010, 7257014, fax. 044 7257012
    REGON: 59064789400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ugbedkow.madkom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa przestrzeni spacerowo-rekreacyjnej w centrum miejscowości Będków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa przestrzeni spacerowo-rekreacyjnej w centrum miejscowości Będków. Prace polegać będą na: 1. Prace przygotowawcze rozbiórkowe: a) rozbiórka nawierzchni bitumicznych - 267,85 m? b) rozebranie podbudowy betonowej - 144,23 m? c) roboty ziemne - 254,597 m? d) rozbiórka chodników - 2502,10 m? e) rozebranie obrzeży i krawężników - 1075,30 m 2. Roboty budowlane: a) wykonanie warstwy odsączającej - 3199,03 m? b) roboty ziemne - 694,838 m? c) ława pod krawężniki - 91,979 m? d) podbudowa z kruszywa łamanego - 639,25 m? e) ułożenie krawężników i obrzeży - 2509,05 m f) ułożenie nawierzchni z kostki - 3199,03 m? 3. Roboty wykończeniowe: a) gabloty informacyjne - 2 szt. - 4 m? b) montaż ławek parkowych - 15 szt. c) oświetlenie - 3 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, i w tym względzie a) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity (Dz.U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095 z póżn. zm.) w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , i w tym względzie: a) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej o łącznej powierzchni minimum 3200 m? , przy czym zamawiający wymaga, aby w ramach przynajmniej jednego zamówienia powierzchnia wynosiła nie mniej niż 2000 m?. b) dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, tj. walec statyczny samojezdny - szt. 1, samochód samowyładowczy o ładowności minimum 5 t - szt. 1, koparka - szt. 1 i ładowarka - szt. 1 lub koparko-ładowarka - szt. 1, wibrator powierzchniowy - szt. 1, piła do cięcia kostki - szt. 1, c) posiadają minimum jedną osobę z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wymaganymi przepisami ustawy Prawo budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wys. 400.000,00 zł 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy złożonych wymaganych dokumentów i oświadczeń , stosując formułę : spełnia -nie spełnia , tj. zgodnie z zasadą, czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone wymagania. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Wykonawca, który nie spełnił choć jednego z w/w warunków, zostanie wykluczony z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających,że roboty te zostały wykonane należycie, np. referencje, opinie, listy polecające, protokoły odbioru robót 7) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował 8) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające wymagane uprawnienia , tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - aktualne na dzień składania ofert. 9) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ugbedkow.madkom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach