Zakład Gospodarki Komunalnej w Urzędowie ogłasza przetarg
- Adres: 23-250 Urzędów, ul. Wodna
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 82 25 167 , fax. 81 82 25 167
- Data zamieszczenia: 2020-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Urzędowie
ul. Wodna 76
23-250 Urzędów, woj. lubelskie
tel. 81 82 25 167, fax. 81 82 25 167
REGON: 43268761400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugurzedow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=724
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup samochodu ciężarowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3 500 kg wraz z czołownicą i pługiem przeciwśnieżnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający określił w części III specyfikacji istotnych warunków zamówienia pn. opis przedmiotu zamówienia, a także w charakterystyce technicznej wg załącznika nr 1a do siwz. Dodatkowe wymagania 1) Samochód zarejestrowany w Polsce lub kompleksowo przygotowany do pierwszej rejestracji w Polsce. 2) Wymagane udostępnienie samochodu przed zakupem w celu sprawdzenia stanu technicznego pojazdu w SKP ( Stacja Kontroli Pojazdów) na koszt Wykonawcy. 3) Przeprowadzenie w siedzibie Zamawiającego szkolenia w zakresie bieżącej obsługi pojazdu dla wytypowanych pracowników. 4) Dostawa pojazdu na koszt Dostawcy do siedziby Zamawiającego 5) Odbiór pojazdu w siedzibie Zamawiającego, tj. Zakład Gospodarki Komunalnej w Urzędowie, ul. Wodna 76, 23-250 Urzędów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału – zał. nr 2 do siwz
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp ( informacja z otwarcia ofert, treść złożonych ofert), 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym w zał. nr 2 i nr 3 3) Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienia będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 4) W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się podmioty występujące wspólnie – oświadczenia stanowiące załącznik nr 2 i nr 3 do siwz składa każdy z wykonawców wspólnie się ubiegających o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia. 5) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo winno zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres umocowania, a także oświadczenie o wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia, oraz powinno być podpisane przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne, przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 6) Jeżeli ich oferta zostanie wybrana , zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 7) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonują odpowiednio wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie , w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 8) Podmioty występujące wspólnie muszą spełniać łącznie warunki udziału w postępowaniu ( cz. V pkt 2 siwz, natomiast cz. V pkt 3 ( dot. wykluczenia ) każdy wykonawca oddzielnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia pracowni oraz pomocy dydaktycznych z zakresu motoryzacji i mechaniki w ramach realizacji projektu: „Fachowcy z Brzeskiej ! – edycja 2”
Dodano: 2020-11-17 - Zakup samochodów
Dodano: 2020-09-25 - Dostawa wózków dystrybucyjnych oraz zastawy stołowej, foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, materaców na łózka szpitalne, koców, poduszek, odzieży do ochrony radiologicznej, odzieży do ochrony w pracowni RTG, wieszaka mobilnego na fartuchy do RTG, narzędzi wielorazowych do operacji ortopedycznych, wierteł spiralnych do wiertarek ortopedycznych, wózka elektrycznego magazynowego do transportu poziomowego palet w podziale na 11 części
Dodano: 2020-08-20 - Zakup samochodów
Dodano: 2020-08-18 - Zakup i Dostawa 9 samochodów przeznaczonych do celów egzaminowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Zamościu
Dodano: 2020-03-16 - Dostawa busa do przewozu osób niepełnosprawnych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w PZPSW w Hrubieszowie
Dodano: 2019-09-30 - Dostawa autobusu 20-osobowego + 1 kierowca do przewozu osób, w tym z możliwością 1 osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim dla Warsztatów Terapii Zajęciowej w Dominikanówce
Dodano: 2019-09-17 - Dostawa i montaż: stacji napraw rowerów, pompek rowerowych.
Dodano: 2019-04-02 - Dostawa i montaż: stacji napraw rowerów, pompek rowerowych.
Dodano: 2019-02-19 - „Dostawa wyważarki i montażownicy kół samochodowych dla Zespołu Szkół Nr 4 w Tomaszowie Lubelskim, ul. Żwirki i Wigury 7: w ramach realizacji projektu pn: Doposażenie pracowni i warsztatów kształcenia zawodowego Zespołów Szkół Nr 3 i Nr 4 w Tomaszowie Lubelskim nr. RPLU.13.06.00-06-0011/16, projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, działanie 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego”
Dodano: 2019-01-24