Przetargi.pl
Zakup ratalny fabrycznie nowego ambulansu typu B wraz z wyposażeniem medycznym na potrzeby Szpitala Na Wyspie Sp. z o.o. z siedzibą w Żarach przy ul. Pszennej 2.

Szpital Na Wyspie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 68200 Żary, ul. Pszenna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4757600, 4757615 , fax. 684 757 700
  • Data zamieszczenia: 2017-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Na Wyspie Sp. z o.o.
    ul. Pszenna 2
    68200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 068 4757600, 4757615, fax. 684 757 700
    REGON: 97794709400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup ratalny fabrycznie nowego ambulansu typu B wraz z wyposażeniem medycznym na potrzeby Szpitala Na Wyspie Sp. z o.o. z siedzibą w Żarach przy ul. Pszennej 2.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup nowego ambulansu transportowego typu B z wyposażeniem medycznym na potrzeby Szpitala Na Wyspie Sp. z o.o. z siedzibą w Żarach przy ul. Pszennej 2 wraz z finansowaniem zakupu i rozłożeniem spłaty całkowitej ceny zamówienia (wartość kompletnego ambulansu oraz wartość usługi finansowania) na 24 raty. 2. Oferowana karetka musi posiadać parametry techniczne nie gorsze niż określone w załączniku: nr 7 „Zestawienie minimalnych parametrów i warunków wymaganych". Niespełnienie któregokolwiek z parametrów granicznych spowoduje odrzucenie oferty! 3. Zamawiający wymaga by oferowany pojazd był fabrycznie nowy, nie eksploatowany, z roku produkcji 2016 r./ 2017r. z 2 letnią pełną gwarancją - bez limitu kilometrów, 4. Termin dostawy karetki: do 60 dni od daty podpisania umowy dostawy. 5. Karetka ma spełniać wymagania określone w aktualnej polskiej normie PN-EN 1789 typ ambulansu B (lub normy równoważnej) w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania następujących warunków gwarancji ambulansu: minimalne okresy gwarancji od daty podpisania protokołu dostawy: 24 miesiące na pojazd bazowy bez limitu przebiegu km, 24 miesiące na zabudowę specjalistyczną, 24 miesiące na aparaturę i sprzęt medyczny, 72 miesiące na perforację nadwozia, powłoki lakiernicze 24 miesiące. 7. Zamawiający wymaga aby: a) pojazd będący przedmiotem zamówienia: - był wolny od wad fizycznych i prawnych, - spełniał wymogi techniczne, o których mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 128, z późn. zm.) oraz wydanych na jej podstawie przepisach wykonawczych, - posiadał świadectwo homologacji na pojazd bazowy, wystawione zgodnie z ww. przepisami, - posiadał świadectwo homologacji na pojazd skompletowany – M1/pojazd specjalny – karetka sanitarna, wystawione zgodnie z ww. przepisami, - posiadał wpis w książce gwarancyjnej, dotyczący informacji o okresie obowiązywania gwarancji - w przypadku występowania różnic wynikających z podpisanej umowy; b) wykonana adaptacja pojazdu pod ambulans nie powodowała ograniczeń praw wynikających z fabrycznej gwarancji; c) wyposażenie medyczne ambulansu będące przedmiotem zamówienia: - było nowe, wolne od wad, nie będące przedmiotem ekspozycji, użytkowania, - posiadało odpowiednie certyfikaty i spełniało obowiązujące normy: PN-EN 1789 i PN-EN 1865 lub równoważne, - było zgłoszone do Rejestru wyrobów medycznych w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 8. Warunki eksploatacji: a) przedmiotowy ambulans będzie: - eksploatowany na drogach krajowych, w 90% w ruchu miejskim; - narażony na czynniki pogodowe spotykane w polskiej strefie klimatycznej, ze względu na stałą eksploatację. 9. Informacje dodatkowe dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oraz zgodność przedmiotu zamówienia z warunkami technicznymi i jakościowymi, opisanymi w niniejszej specyfikacji; b) ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy; 10. Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia prawidłowego przedmiotu zamówienia. 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 13. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, oraz przeszkolenia personelu z zakresu obsługi dostarczonego ambulansu. 14. W zakres niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzi ponadto: a) ubezpieczenie ambulansu na czas transportu, transport krajowy i zagraniczny, koszty cła, odprawy celnej, podatek od towarów i usług, załadunek na lawetę i rozładunek z lawety. b) Przeprowadzenie szkolenia w zakresie użytkowania, obsługi i konserwacji. Szkolenia zostaną przeprowadzone w języku polskim lub z udziałem tłumacza i udokumentowane zostaną stosownymi zaświadczeniami potwierdzającymi udział w szkoleniu. 15. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym szczegółowe terminy: dostawy oraz szkolenia. 16. Dostarczony ambulans musi być w pełni nowy i nie używany wcześniej, np. jako wersja demonstracyjna. 17. Konsultacje w sprawach reklamacji odbywać się będą poprzez bezpośredni kontakt z wyznaczonym inżynierem serwisowym. 18. Wykonanie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę potwierdzone będzie protokołem odbioru przedmiotu zamówienia. 19. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia następujące dokumenty: Kartę gwarancyjną w języku polskim, Instrukcję użytkowania w języku polskim, wykaz autoryzowanych punktów serwisowych oraz warunki świadczenia usług przez punkty serwisowe, paszporty techniczne sprzętu medycznego, dokumentacje dot. okablowania ambulansu. 20. Wykonawca zobowiązany jest, dostarczyć przedmiot umowy o parametrach zgodnych z ofertą złożoną w niniejszym postępowaniu. 21. Zamawiający wymaga rozbicia płatności na 24 miesięczne raty. 22. Oferowany sprzęt medyczny winien być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. zgodnie z wymaganiami zasadniczymi zawartymi w Dyrektywie 93/42/EWG oraz zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 876). 23. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania okazania przez Wykonawcę dokumentu dopuszczającego oferowany sprzęt medyczny do obrotu, czyli Deklarację zgodności CE. W/w dokument zostanie przesłany na żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni od otrzymania wezwania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114121-3

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach