Przetargi.pl
Zakup, przygotowanie wizualizacji nadruku, nadruk oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego przenośnych nośników danych (pendriveów) w ilości 30 sztuk w ramach realizacji projektu Inkubator innowacyjności współfinansowanego ze środków finansowych na naukę w ramach projektu systemowego Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013

Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 347 24 00 , fax. +48 58 347 29 13
  • Data zamieszczenia: 2015-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych
    ul. Narutowicza 11/12 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. +48 58 347 24 00, fax. +48 58 347 29 13
    REGON: 00000162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.pg.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, przygotowanie wizualizacji nadruku, nadruk oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego przenośnych nośników danych (pendriveów) w ilości 30 sztuk w ramach realizacji projektu Inkubator innowacyjności współfinansowanego ze środków finansowych na naukę w ramach projektu systemowego Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup, przygotowanie wizualizacji nadruku, nadruk oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego przenośnych nośników danych (pendriveów) w ilości 30 sztuk o cechach: Minimalne wymagania Zamawiającego Pojemność pamięci USBmin. 64 GB Standard min. USB 3.0 Prędkość odczytu danych min. 140 MB/sek Prędkość zapisu danych min. 60 MB/sek Kompatybilność Win98/NT/ME/2000/XP/Vista/Win7/Win8/MAC OS Obudowa metalowa Kolor srebrny, lub biały (musi umożliwiać czytelny nadruk logo projektu) Nadruk jednostronny, monochromatyczny grawer laserowy logotypu Powierzchnia nadruku min. 30 mm x 10 mm 2.Dostarczone nośniki danych muszą być bardzo wysokiej jakości oraz posiadać 5 letnią gwarancję Wykonawcy. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru i dostarczenia z/do siedziby Zamawiającego zareklamowanego przedmiotu umowy. Koszt naprawy i dostawy lub odbioru leży po stronie Wykonawcy. Podane przez Wykonawcę parametry urządzenia muszą być potwierdzone w karcie charakterystyki urządzenia, folderach oraz rysunkach przedmiotu zamówienia. 3.Nadruk wykonywany przez Wykonawcę na urządzeniu zostanie wcześniej przesłany w formie wizualizacji do akceptacji Zamawiającego. Dopiero po akceptacji wizualizacji nadruk zostanie wykonany. 4.Wszystkie urządzenia muszą posiadać stosowne atesty, certyfikaty, zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego, 5.Każde urządzenie zostanie dostarczone w osobnym pudełku, które zostanie umieszczone w opakowaniu zbiorczym. W celu wykonania nadruku, fabryczne pudełko może zostać otwarte. 6.Zamawiający wymaga wraz ze złożeniem oferty dostarczenia przez Wykonawcę 1 sztuki testowej (tzn. próbki) przenośnego nośnika danych, będącego przedmiotem zamówienia, w celu weryfikacji zadeklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych urządzenia. Parametry zostaną sprawdzone przez Zamawiającego za pomocą oprogramowania, które umożliwia weryfikację prędkości zapisu i odczytu danych zadeklarowaną w karcie charakterystyki urządzenia przez Wykonawcę. Próbka urządzenia nie musi posiadać. 7.Zamawiający zgłosi Wykonawcy reklamację z tytułu dostaw wadliwego przedmiotu zamówienia drogą faksową na lub pocztą elektroniczną. 8.W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do wymiany na nowy przedmiot umowy, wolny od wad w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia reklamacji. Uwaga termin uwzględnienia reklamacji stanowi kryterium oceny ofert. 9.Obowiązek odebrania od Zamawiającego wadliwego przedmiotu zamówienia, oraz ponownego dostarczenia przedmiotu zamówienia wolnego od wad do Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. 10.Zamawiający ma prawo dochodzić uprawnień z tytułu rękojmi za wady, niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji jakości..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin uwzględnienia reklamacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dzp.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach