Przetargi.pl
Remont trzech zasiedlonych lokali mieszkalnych przejętych po byłych PGR znajdujących się w trzech różnych budynkach mieszkalnych w miejscowości Lipinka 51/2, Lipinka 57/1, Lipinka 73/1

Gmina Nowy Staw ogłasza przetarg

  • Adres: 82-230 Nowy Staw, ul. Bema 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2715110
  • Data zamieszczenia: 2015-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Staw
    ul. Bema 1 1
    82-230 Nowy Staw, woj. pomorskie
    tel. 055 2715110
    REGON: 00052896500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowystaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont trzech zasiedlonych lokali mieszkalnych przejętych po byłych PGR znajdujących się w trzech różnych budynkach mieszkalnych w miejscowości Lipinka 51/2, Lipinka 57/1, Lipinka 73/1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont trzech zasiedlonych lokali mieszkalnych przejętych po byłych PGR znajdujących się w trzech różnych budynkach mieszkalnych w miejscowości Lipinka Na przedmiot zamówienia składają się poniższe elementy: 1) remont lokalu mieszkalnego w miejscowości Lipinka 57/1, 2) remont lokalu mieszkalnego w miejscowości Lipinka 73/1, 3) remont lokalu mieszkalnego w miejscowości Lipinka 51/2 Bliższe informacje dot. budynku w miejscowości Lipinka 57/1 Zakres prac remontowych obejmuje część budynku mieszkalnego- lokal nr 1 w budynku murowanym wielorodzinnym, wykonanym w technologii tradycyjnej, piętrowym. Lokal położony na parterze. Obiekt podpiwniczony. Lokal w budynku murowanym z pustaka na fundamentach żelbetowych. Więźba dachowa - stropodach kryty papą. Wymalowania ścian farbami emulsyjnymi, wymalowania sufitów farbami emulsyjnymi, istniejące powłoki malarskie o różnych stopniach zużycia ze spękaniami i uszkodzeniami mechanicznymi. Stolarka drzwiowa mieszana - drzwi płytowe drewniane, większość malowana farbą olejną, w złym lub dostatecznym stanie technicznym o dużym stopniu zużycia. Na posadzkach pomieszczeń częściowo wykładziny rulonowe pcv. Stan techniczny istniejących posadzek zły. Obiekt wyposażony jest w poniższe instalacje: - instalacja wodna z przyłącza do wodociągu wiejskiego, - instalacja kanalizacyjna, instalacja elektryczna z przyłącza do linii napowietrznej. Roboty remontowo-wykończeniowe nie zmieniają istniejących funkcji pomieszczeń- mają na celu poprawę stanu technicznego i estetycznego ścian wewnętrznych, sufitów oraz stolarki otworowej - okiennej i drzwiowej oraz istniejących instalacji wewnętrznych. Powierzchnia użytkowa lokalu: 55,36 m2 Powierzchnia użytkowa piwnicy: 25,66 m2 Zakres prac remontowych 1. Stan istniejący - demontaże i rozbiórki. - rozbiórka istniejących kominów (ponad połać dachową). - demontaż parapetów wewnętrznych (gdzie będą wymieniane okna). - demontaż parapetów zewnętrznych. - demontaż istniejącej, drewnianej stolarki okiennej (łazienka i pom. gosp.). - demontaż istniejącej, zewnętrznej stolarki drzwiowej. - demontaż istniejącej, wewnętrznej stolarki drzwiowej. - oczyszczenie istniejących rys i spękań ścian zewnętrznych. - usunięcie istniejących powłok malarskich oraz odspojeń i rozwarstwień tynków na powierzchni ścian i sufitów. - demontaż istniejących podłóg - demontaż istniejącej instalacji wod.kan. - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej. 2. Stan projektowany. - wymurowanie i otynkowanie rozebranych uprzednio części kominów. - montaż wkładów kominowych O 18. - montaż nowej stolarki okiennej(łazienka i pom. gosp.). - montaż projektowanych parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej, - lakierowanej. - montaż projektowanych parapetów wewnętrznych. - montaż nowej, zewnętrznej stolarki drzwiowej. - montaż nowej, wewnętrznej stolarki drzwiowej (pokojowej i łazienkowej). - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów - zmycie, uzupełnienie ubytków w rysach, spękaniach, odspojeniach, zagruntowanie. - dwukrotne malowanie uprzednio przygotowanych powierzchni ścian i sufitów farbą akrylową. - wykonanie nowych powierzchni podłóg i posadzek (terakota w kuchni, przedpokoju i łazience, pozostałe pomieszczenia panele podłogowe AC4). - remont łazienki z wymianą armatury. - położenie glazury w łazience i kuchni. - wymiana instalacji elektrycznej. - remont instalacji wod-kan. - wykonanie instalacji c.o. wraz z montażem pieca c.o. w piwnicy. - instalacja kuchni gazowej z butlą. - remont piwnicy w zakresie: - wykonanie instalacji elektrycznej. - remont tynków. - remont posadzki. - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Bliższe informacje dot. budynku w miejscowości Lipinka 73/1 Zakres prac remontowych obejmuje część budynku mieszkalnego- lokal nr 1 w budynku murowanym wielorodzinnym, wykonanym w technologii tradycyjnej, dwupiętrowy. Lokal położony na parterze. Obiekt podpiwniczony. Lokal w budynku murowanym z pustaka na fundamentach żelbetowych. Więźba dachowa - stropodach kryty papą. Wymalowania ścian farbami emulsyjnymi, wymalowania sufitów farbami emulsyjnymi, istniejące powłoki malarskie o różnych stopniach zużycia ze spękaniami i uszkodzeniami mechanicznymi. Stolarka drzwiowa mieszana - drzwi płytowe drewniane, większość malowana farbą olejną, w złym lub dostatecznym stanie technicznym o dużym stopniu zużycia. Na posadzkach pomieszczeń częściowo wykładziny rulonowe pcv. Stan techniczny istniejących posadzek zły.Obiekt wyposażony jest w poniższe instalacje: - instalacja wodna z przyłącza do wodociągu wiejskiego, - instalacja kanalizacyjna, instalacja elektryczna z przyłącza do linii napowietrznej. Roboty remontowo-wykończeniowe nie zmieniają istniejących funkcji pomieszczeń. Projektowane roboty mają na celu poprawę stanu technicznego i estetycznego ścian wewnętrznych, sufitów oraz stolarki otworowej - okiennej i drzwiowej oraz istniejących instalacji wewnętrznych. Powierzchnia użytkowa lokalu: 51,55 m2 Zakres prac remontowych 1. Stan istniejący - demontaże i rozbiórki. - rozbiórka istniejących kominów (ponad połać dachową). - demontaż istniejącej, zewnętrznej stolarki drzwiowej. - demontaż istniejącej, wewnętrznej stolarki drzwiowej. - oczyszczenie istniejących rys i spękań ścian zewnętrznych. - usunięcie istniejących powłok malarskich oraz odspojeń i rozwarstwień tynków na powierzchni ścian i sufitów. - demontaż istniejących podłóg - demontaż istniejącej instalacji wod.kan. - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej. 2. Stan projektowany. - wymurowanie i otynkowanie rozebranych uprzednio części kominów. - montaż wkładów kominowych O 18. - montaż nowej, zewnętrznej stolarki drzwiowej. - montaż nowej, wewnętrznej stolarki drzwiowej (pokojowej i łazienkowej). - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów - zmycie, uzupełnienie ubytków w rysach, spękaniach, odspojeniach, zagruntowanie. - dwukrotne malowanie uprzednio przygotowanych powierzchni ścian i sufitów farbą akrylową. - wykonanie nowych powierzchni podłóg i posadzek (terakota w kuchni, przedpokoju i łazience, pozostałe pomieszczenia panele podłogowe AC4). - remont łazienki z wymianą armatury. - położenie glazury w łazience i kuchni. - wymiana instalacji elektrycznej. - remont instalacji wod-kan. - wykonanie instalacji c.o. wraz z montażem pieco-kuchni w pomieszczeniu kuchni. - instalacja kuchni gazowej z butlą. - remont piwnicy w zakresie: - wykonanie instalacji elektrycznej, - remont tynków, - remont posadzki, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Bliższe informacje dot. budynku w miejscowości Lipinka 51/2 Zakres prac remontowych obejmuje część budynku mieszkalnego- lokal nr 2 w budynku murowanym wielorodzinnym, wykonanym w technologii tradycyjnej, piętrowym. Lokal położony na parterze. Obiekt podpiwniczony. Lokal w budynku murowanym z pustaka na fundamentach żelbetowych. Więźba dachowa - stropodach kryty papą. Wymalowania ścian farbami emulsyjnymi, wymalowania sufitów farbami emulsyjnymi, istniejące powłoki malarskie o różnych stopniach zużycia ze spękaniami i uszkodzeniami mechanicznymi. Stolarka drzwiowa mieszana - drzwi płytowe drewniane, większość malowana farbą olejną, w złym lub dostatecznym stanie technicznym o dużym stopniu zużycia. Na posadzkach pomieszczeń częściowo wykładziny rulonowe pcv. Stan techniczny istniejących posadzek zły. Obiekt wyposażony jest w poniższe instalacje: - instalacja wodna z przyłącza do wodociągu wiejskiego, - instalacja kanalizacyjna, instalacja elektryczna z przyłącza do linii napowietrznej. Roboty remontowo-wykończeniowe nie zmieniają istniejących funkcji pomieszczeń. Projektowane roboty mają na celu poprawę stanu technicznego i estetycznego ścian wewnętrznych, sufitów oraz stolarki otworowej - okiennej i drzwiowej oraz istniejących instalacji wewnętrznych. Powierzchnia użytkowa lokalu: 67,37 m2 Powierzchnia użytkowa piwnicy: 30,63 m2 Zakres prac remontowych 1. Stan istniejący - demontaże i rozbiórki. - rozbiórka istniejących kominów (ponad połać dachową). - demontaż parapetów wewnętrznych. - demontaż parapetów zewnętrznych. - demontaż istniejącej, drewnianej stolarki okiennej. - demontaż istniejącej, zewnętrznej stolarki drzwiowej. - demontaż istniejącej, wewnętrznej stolarki drzwiowej. - oczyszczenie istniejących rys i spękań ścian zewnętrznych. - usunięcie istniejących powłok malarskich oraz odspojeń i rozwarstwień tynków na powierzchni ścian i sufitów. - demontaż istniejących podłóg - demontaż kuchni i pieców kaflowych. - demontaż istniejącej instalacji wod.kan. - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej. 2. Stan projektowany. - wymurowanie i otynkowanie rozebranych uprzednio części kominów. - montaż wkładów kominowych O 18. - montaż nowej stolarki okiennej. - montaż projektowanych parapetów zewnętrznych. - montaż projektowanych parapetów wewnętrznych. - montaż nowej, zewnętrznej stolarki drzwiowej. - montaż nowej, wewnętrznej stolarki drzwiowej (pokojowej i łazienkowej). - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów - zmycie, uzupełnienie ubytków w rysach, spękaniach, odspojeniach, zagruntowanie. - dwukrotne malowanie uprzednio przygotowanych powierzchni ścian i sufitów farbą akrylową. - wykonanie nowych powierzchni podłóg i posadzek (terakota w kuchni, przedpokoju i łazience, pozostałe pomieszczenia panele podłogowe AC4). - remont łazienki z wymianą armatury. - położenie glazury w łazience i kuchni. - wymiana instalacji elektrycznej. - remont instalacji wod-kan. - wykonanie instalacji c.o. wraz z montażem pieca c.o. w piwnicy. - instalacja kuchni gazowej z butlą. - remont piwnicy w zakresie: - wykonanie instalacji elektrycznej, - remont tynków, - remont posadzki, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w: 1) projektach architektoniczno-budowlanych: a) Część I OPZ - lokal mieszkalny w Lipinka 57/1, b) Część II OPZ - lokal mieszkalny w miejscowości Lipinka 73/1, c) Część III OPZ - lokal mieszkalny w miejscowości Lipinka 51/2, 2) przedmiarach: a) Część IV OPZ - lokal mieszkalny w miejscowości Lipinka 57/1, b) Część V OPZ - lokal mieszkalny w miejscowości Lipinka 73/1, c) Część VI OPZ - lokal mieszkalny w miejscowości Lipinka 51/2, 3) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych: a) Część VII OPZ - lokal mieszkalny w miejscowości Lipinka 57/1, b) Część VIII OPZ - lokal mieszkalny w miejscowości Lipinka 73/1, c) Część IX OPZ - lokal mieszkalny w miejscowości Lipinka 51/2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000,00 zł słownie: pięć tysięcy złotych 00/100. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1)w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: nr 37 8300 0009 0002 5589 2000 0100 Powiślański Bank Spółdzielczy w Kwidzynie w tytule przelewu należy podać: wadium na przetarg nieograniczony: Remont trzech zasiedlonych lokali mieszkalnych przejętych po byłych PGR znajdujących się w trzech różnych budynkach mieszkalnych w miejscowości Lipinka. 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, 3)w gwarancjach bankowych, 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 8. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 9. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy . 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 14. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji wyrażony w pełnych miesiacach
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowystaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach