Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem ogłasza przetarg
- Adres: 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Szpitalna 5
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 086 4775501 , fax. 086 2752047
- Data zamieszczenia: 2009-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem
ul. Szpitalna 5 5
18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie
tel. 086 4775501, fax. 086 2752047
REGON: 45066623600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalwysmaz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup protez stawu biodrowego , narzędzi medycznych i implantów ortopedycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pprzedmiot zamównienia składa się z 3 pakietów asortymentowych . Oferent przystepujący do przetargu winien przystapić do całości zamowienia lub do danego pakietu zachowując numer ustalony przez zamawiajacego . pakiet nr 1 - protezy stawu biodrowego pakiet nr 2 - narzedzia medyczne pakiet nr 3 - implanty ortopedyczne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331832008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowo - cenowo wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Istotne Postanowienia Umowy - podpisane przez wykonawcę A.3) Oświadczenie o podwykonawcach B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2)Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. B.5)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 24 Prawa zamówień publicznych Inne dokumenty , które należy dołączyć do oferty : 1.Oświadczenie oferenta zawierające informację do której z grup w myśl ustawy o Wyrobach Medycznych z dn. 20 kwietnia 2004r. ( Dz.U. Nr 93 poz 896 z późniejszymi zmianami) należą oferowane wyroby, że maja one wszystkie wymagane dokumenty zgodne z w/w ustawą oraz że dokumenty te zostaną udostępnione Zamawiającemu na każde jego pisemne wezwanie. Nie spełnienie powyższych wymogów oraz brak wyżej wymienionych dokumentów skutkować będzie odrzuceniem oferty .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpitalwysmaz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawę endoprotez cementowych i bezcemontowych stawu kolanowego i biodrowego
Dodano: 2012-06-05 - Dostawa endoprotez stawu biodrowego wraz z udostępnieniem odpowiedniego instrumentarium oraz banku implantów na okres 12 miesięcy, oznaczenie sprawy ZP-252-40/11
Dodano: 2011-08-19 - Dostawa endoprotez ceramicznych
Dodano: 2011-07-14 - Przetarg nieograniczony na dostawę endoprotez stawu kolanowego oraz implantów do jednoprzedziałowej protezoplastyki kolana
Dodano: 2011-05-27 - Dostawa implantów ortopedycznych
Dodano: 2010-10-25 - Dostawa implantów ortopedycznych na okres 4 miesięcy
Dodano: 2010-03-31 - dostawa endoprotez bezcementowych, połowicznych, panewki endoprotezy dla SPSW w Suwałkach - w pakietach I - III
Dodano: 2010-02-19 - Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę endoprotez stawu biodrowego.
Dodano: 2010-01-28 - Dostawa endoprotez całkowitych stawu kolanowego na okres 3 miesięcy
Dodano: 2009-07-27 - dostawa protez monopolarnych, modularnych, cementowych oraz banku protez, wraz z udostępnieniem odpowiedniego instrumentarium, na okres 36 miesięcy.
Dodano: 2009-06-30