Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego ogłasza przetarg
- Adres: 18-404 Łomża, Al. Piłsudskiego 11
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 086 4733610 , fax. 086 4733210
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Al. Piłsudskiego 11 11
18-404 Łomża, woj. podlaskie
tel. 086 4733610, fax. 086 4733210
REGON: 45066502400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-lomza.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę endoprotez stawu biodrowego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i dostawa endoprotez stawu biodrowego.Pakiet - 1 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331832008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca spełnia wszystkie warunki art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - wypełnić załącznik nr 2. 2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - wypełnić załącznik nr 2. 3. Wykonawca posiada Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, poprzez wykaz co najmniej 2 dostaw na kwotę minimum: 300.000,00 zł. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w części III pkt 3 - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Dokumenty o których mowa w pkt a i b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w części III pkt 5 a i b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z w. w. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowaniu o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 1.1. Wykonawca posiada Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w części III pkt 3 - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Dokumenty o których mowa w pkt a i b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w części III pkt 5 a i b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy oraz doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 3.1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, poprzez wykaz co najmniej 2 dostaw na kwotę minimum 300.000,00 zł. 4. Dokumenty potwierdzające, że zaoferowane przez Wykonawcę wyroby medyczne posiadają deklarację zgodności i są oznakowane znakiem CE lub posiadają wpis do rejestru wyrobów medycznych (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r.). Na w. w. dokumentach należy umieścić adnotację której pozycji dotyczą. 5. Oświadczenia: 5.1. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie wszystkich warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 5.2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 5.3. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami postępowania oraz warunkami realizacji zamówienia, określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, projektem umowy oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6. Dokumenty (opisy techniczne producenta, prospekty producenta, katalogi producenta) - potwierdzające, że zaoferowane produkty spełniają kryteria wymagane. 7. Oświadczenie, że Wykonawca, że w ciągu 5 dni od podpisania umowy przekaże Zamawiającemu w depozyt pełny asortyment rozmiarowy endoprotez. 8. Oświadczenie Wykonawcy, że użyczy nieodpłatnie w użytkowanie na rzecz Szpitala komplet pełnego instrumentarium do oferowanych endoprotez, na czas trwania umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-lomza.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawę endoprotez cementowych i bezcemontowych stawu kolanowego i biodrowego
Dodano: 2012-06-05 - Dostawa endoprotez stawu biodrowego wraz z udostępnieniem odpowiedniego instrumentarium oraz banku implantów na okres 12 miesięcy, oznaczenie sprawy ZP-252-40/11
Dodano: 2011-08-19 - Dostawa endoprotez ceramicznych
Dodano: 2011-07-14 - Przetarg nieograniczony na dostawę endoprotez stawu kolanowego oraz implantów do jednoprzedziałowej protezoplastyki kolana
Dodano: 2011-05-27 - Dostawa implantów ortopedycznych
Dodano: 2010-10-25 - Dostawa implantów ortopedycznych na okres 4 miesięcy
Dodano: 2010-03-31 - dostawa endoprotez bezcementowych, połowicznych, panewki endoprotezy dla SPSW w Suwałkach - w pakietach I - III
Dodano: 2010-02-19 - Dostawa endoprotez całkowitych stawu kolanowego na okres 3 miesięcy
Dodano: 2009-07-27 - zakup protez stawu biodrowego , narzędzi medycznych i implantów ortopedycznych
Dodano: 2009-07-14 - dostawa protez monopolarnych, modularnych, cementowych oraz banku protez, wraz z udostępnieniem odpowiedniego instrumentarium, na okres 36 miesięcy.
Dodano: 2009-06-30