Przetargi.pl
Zakup projektora multimedialnego wraz z komplementarnymi akcesoriami dla Teatru Wielkiego w Łodzi

Teatr Wielki w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90249 Łódź, Plac Dąbrowskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 339 960, , fax. 426 319 552
  • Data zamieszczenia: 2017-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr Wielki w Łodzi
    Plac Dąbrowskiego 1
    90249 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 339 960, , fax. 426 319 552
    REGON: 27919500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.operalodz.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup projektora multimedialnego wraz z komplementarnymi akcesoriami dla Teatru Wielkiego w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup projektora multimedialnego wraz z komplementarnymi akcesoriami dla Teatru Wielkiego w Łodzi spełniających następujące wymagania: 1. Projektor systemowy laserowy - 1 szt. - projektor systemowy laserowy zwany dalej projektorem multimedialnym (wideo) oparty technologicznie na 3 matrycach DLP. Rozdzielczość natywna nie gorsza niż 1920 x 1200 pikseli. Źródło światła projektora: minimum 1 laser półprzewodnikowy. Jasność przy zastosowaniu obiektywu opisanego przez zamawiającego nie mniejsza niż 29 000 lumenów w centrum ekranu (wartość określona na podstawie międzynarodowej normy ISO/IEC 21118:2012). Kontrast dynamiczny nie mniejszy niż 20 000:1. Całkowity czas pracy na laserowym źródle światła projektora nie mniej niż 18 000 godzin przy pełnej jasności. Luminancja projektora po 8 000 godzinach pracy nie mniejsza niż 70% początkowej jasności. Możliwość wymiany obiektywu. Funkcje Zoom i Focus zmotoryzowane (elektryczne). Lens Shift nie mniejszy niż: pionowy ±55%, poziomy ±20%. Funkcja przysłony (shutter). Projektor wyposażony w wejścia sygnałowe, ilość nie mniejsza niż: SDI HD 2 szt., DVI-D 1 szt., RGB złącze typu D-sub 1 szt., HDMI 1 szt. Maksymalny poziom hałasu projektora przy pełnej jasności nie większy niż 50dB, pomiar wg normy ISO2118. Projektor pracujący w dowolnym położeniu wokół osi 360°. Obudowa w kolorze czarnym lub ciemno szarym. Waga projektora (bez obiektywu) nie większa niż 82 kg. Wymagane funkcje pilota sterowania: ustawianie geometrii obrazu, focus, zoom, bezpośredni wybór wejścia sygnału, funkcja przysłony (shuter), obraz testowy, podświetlane przyciski, włączanie i wyłączanie projektora. 2. Obiektyw do projektora - 1 szt. - o stałej ogniskowej nie większej niż 0,7:1. Zakres korekcji Keystone w projektorze z zainstalowanym obiektywem wg specyfikacji nie mniejszy niż: Pionowy ± 22°, Poziomy ± 15°. 3. Platforma do mocowania projektora - 1 szt. - platforma do mocowania projektora zwana dalej ramą do stakowania i podwieszania projektora. Rama z możliwością precyzyjnego pozycjonowanie projektora w trybie stakowania w co najmniej trzech płaszczyznach. Dostarczona wraz z uchwytem (uchwytami) do zawieszenia na sztankiecie dla rury o średnicy 50 mm. Rama wyposażona w dedykowane do projektora elementy mocujące. Kolor czarny matowy. 4. Skrzynia transportowa (case) dla projektora - 1 szt. - skrzynia transportowa (case) dla projektora z kołami jezdnymi oraz logiem zamawiającego na burcie skrzyni. Konstrukcja w postaci platformy jezdnej oraz zdejmowanego wieka. Możliwość zakładania obiektywu, dostępu do gniazd bez konieczności zdejmowania z w/w platformy. W skrzyni miejsce na projektor, pilot oraz kabel zasilający. Materiał wypełnienia skrzyni – frezowana pianka. 5. Skrzynia transportowa dla obiektywu - 1 szt. - skrzynia transportowa zwana dalej walizką transportową na obiektyw do w/w projektora. Walizka z logiem zamawiającego. Materiał wypełnienia walizki – frezowana pianka. Ogólne wymagania Zamawiającego - przedmiot niniejszego zamówienia powinien być objęty gwarancją na okres minimum 36 miesięcy, przy czym dla projektora gwarancja wynosi minimum 36 miesięcy lub 20 000 h pracy projektora łącznie ze źródłem światła (laser półprzewodnikowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38652120-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 (słownie: pięć tysięcy) złotych. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 3.1. w pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w Rozdziale 1, pkt 4 ppkt 4.7. SIWZ z zaznaczeniem wadium – DP/PN/06/2017, 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym – gwarantowane na okres minimum 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert, 3.3. gwarancjach bankowych – gwarantowane na okres minimum 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych – gwarantowane na okres minimum 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza wniesienia wadium w formie innej niż jedna z wyżej wymienionych. 4. W przypadku wnoszenia wadium w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych gwarancje muszą być nieodwołalne oraz zawierać zapis o bezwarunkowej wypłacie kwoty gwarancyjnej na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji oraz uwzględniać przesłanki określone art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 uPzp. 5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; 1.2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej; 1.3. zdolności technicznej lub zawodowej. 2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1b, pkt 3 uPzp, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 1 (jedną) dostawę profesjonalnego sprzętu multimedialnego, w szczególności takiego jak projektory, kamery lub tory kamer, monitory, ściany wizyjne, miksery o wartości nie mniejszej niż 90 000 zł (dziewięćdziesiąt tysięcy zł) brutto. UWAGA: W przypadku dostaw nadal wykonywanych należy uwzględnić wartość faktycznie zrealizowanej części zamówienia do dnia składania ofert (nie wartość całej umowy). 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 – 22 uPzp oraz o których mowa w Rozdziale 5 SIWZ. 6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 6.1. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, 6.2. zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w Rozdziale 4 SIWZ. 7. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 7.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 7.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 7.3. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 7.4. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 8. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunki określone w podpunktach od 1.1. do 1.3., Wykonawcy muszą spełnić łącznie. 9. Dla potrzeb oceny spełniania warunków określonych powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do SIWZ; 2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (wzór oświadczeń w Załącznikach nr 2a i 2b do SIWZ); 3. pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 4. dowód wniesienia wadium w sytuacji, gdy wadium jest wnoszone w innej formie niż pieniądz. II. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia w Załączniku nr 2c do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach