Przetargi.pl
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej i ciągu pieszego wraz z remontem istniejącego chodnika, rozmieszczeniem małej architektury i budową wiaty na cele turystyczne w Lubochni w ramach projektu Gmina Lubochnia Centrum Tradycji Kulinarnych oraz budowa budynku użyteczności publicznej w Lubochni i kanalizacji deszczowej w Lubochni Dworskiej

Gmina Lubochnia ogłasza przetarg

  • Adres: 97217 Lubochnia, ul. Tomaszowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 103 510, , fax. 447 103 022
  • Data zamieszczenia: 2017-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubochnia
    ul. Tomaszowska 9
    97217 Lubochnia, woj. łódzkie
    tel. 447 103 510, , fax. 447 103 022
    REGON: 59064814900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubochnia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie przestrzeni publicznej i ciągu pieszego wraz z remontem istniejącego chodnika, rozmieszczeniem małej architektury i budową wiaty na cele turystyczne w Lubochni w ramach projektu Gmina Lubochnia Centrum Tradycji Kulinarnych oraz budowa budynku użyteczności publicznej w Lubochni i kanalizacji deszczowej w Lubochni Dworskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Zagospodarowanie przestrzeni publicznej i ciągu pieszego wraz z remontem istniejącego chodnika, rozmieszczeniem małej architektury i budową wiaty na cele turystyczne w Lubochni w ramach projektu Gmina Lubochnia Centrum Tradycji Kulinarnych oraz budowa budynku użyteczności publicznej w Lubochni i kanalizacji deszczowej w Lubochni Dworskiej 2. Przedmiot zamówienia obejmuje cztery zadania: Zadanie 1 Zagospodarowanie przestrzeni publicznej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz budowa wiaty na cele turystyczne w Lubochni w ramach projektu Gmina Lubochnia Centrum Tradycji Kulinarnych Zadanie obejmuje swym zakresem: • budowę wewnętrznego układu komunikacyjnego (drogi lokalnej, parkingu, chodników dla pieszych, placów utwardzonych, bulwaru/ścieżki), • uzbrojenie techniczne terenu (przyłącza kanalizacji sanitarnej, przyłącza kanalizacji deszczowej, przyłącza wody, zewnętrzna instalacja wody zasilającej fontannę, instalacja zbiornikowa gazu płynnego, przyłącze energetyczne kablowe zalicznikowe, zasilanie fontanny, zasilanie ekranów multimedialnych, zasilanie budynku usługowego, oświetlenie terenu, przyłącze i kanalizacja teletechniczna), • budowę wiaty wielofunkcyjnej, • budowę amfiteatru, • budowę fontanny, • obiekty małej architektury (ławki, siedziska betonowe, kosze na śmieci, słupki/stojaki na rowery, osłony na drzewa, drogowskazy, maszty flagowe, wiata przystankowa, elementy w posadzce bulwaru, totemy multimedialne, totem informacyjny, • zagospodarowanie terenów zielonych (nasadzenia drzew i krzewów, trawa parkowa). Zadanie obejmuje również zakres prac nie objętych dofinansowaniem tj. wycinkę drzew. Zadanie 2 Zagospodarowanie ciągu pieszego wraz z remontem istniejącego chodnika oraz rozmieszczeniem małej architektury w ramach projektu Gmina Lubochnia Centrum Tradycji Kulinarnych Zadanie obejmuje swym zakresem remont nawierzchni spacerowej oraz wyposażenie terenu w elementy małej architektury na działkach o nr ewid. 618/9, 619/4 i 619/3 obręb 16. Zakres robót obejmuje wykonanie: • remontu nawierzchni chodnika/ścieżki (ustawienie obrzeży betonowych, wzmocnienie podbudowy, zamontowanie listwy dekoracyjnej, zamontowanie tablic informacyjnych, wykonanie nawierzchni żwirowej), • elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery), • zieleni (trawa parkowa). Zadanie 3 Budowa budynku użyteczności publicznej w Lubochni Zadanie obejmuje budowę budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego na działce o nr ewid. 557/5 obręb 16. Zakres robót obejmuje wykonanie: • posadowienia obiektu na ławach i płytach fundamentowych, • ścian zewnętrznych, • stropów, • ścian wewnętrznych, • dachu, • stolarki okienno – drzwiowej, • instalacji elektrycznej, • instalacji sanitarnej (woda, kanalizacja sanitarna, wentylacja, ogrzewanie), • instalacja teletechniczna, • instalacja gazowa, • elementów wyposażenia wnętrz. Zadanie 4 Budowa kanalizacji deszczowej w miejscowości Lubochnia Dworska. Zadanie obejmuje swym zakresem: • budowę zbiorczego kanału deszczowego systemu grawitacyjnego wraz z separatorem substancji ropopochodnych oraz wylotem ścieków deszczowych do rzeki Luboczanka, • przebudowę istniejącej kanalizacji deszczowej w części ulicy Bogusławskiego polegającą na likwidacji jej fragmentu oraz wykonaniu nowego odcinka kanalizacji grawitacyjnej wraz z jej włączeniem do projektowanego zbiorczego kanału deszczowego, • przebudowę istniejącego kanału deszczowego przecinającego poprzecznie ulicę Bogusławskiego polegającą na likwidacji jego fragmentu oraz włączeniu pozostałego odcinka kanału do przebudowywanej kanalizacji deszczowej w tejże ulicy. Zakres robót obejmuje wykonanie: • robót przygotowawczych (wycinki drzew i krzaków, rozbiórki konstrukcji nawierzchni i elementów dróg), • robót ziemnych (wykopy, zabezpieczenia i odwodnienie, zasypanie wykopów), • kanałów deszczowych ɸ315 mm z rur PCV-U, • kanałów deszczowych ɸ400 mm z rur PCV-U, • przykanalików deszczowych ɸ160 mm z rur PCV-U, • studni rewizyjnych ɸ1200 mm, • wpustu deszczowego ɸ500 mm z osadnikiem 1,0 m, • separatora substancji ropopochodnych zintegrowanego z osadnikiem, • wylotu żelbetowego ɸ400 mm z klapą przeciwpowodziową, • remontu istniejącej studni rewizyjnej na kanale deszczowym ɸ200 mm, • demontażu istniejących kanałów deszczowych ɸ200 mm, • demontażu istniejącego przykanalika deszczowego ɸ160 mm, • demontażu istniejącego wpustu deszczowego, • demontażu istniejącej studni rewizyjnej, • odtworzenie konstrukcji nawierzchni i elementów dróg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - przedmiary robót, - projekty budowlane (część tekstowa i graficzna) - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesięciu tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Bank Pekao S.A. Nr: 52 1240 5804 1111 0010 6174 1576 z adnotacją „Wadium - numer sprawy RI.12.271.Pzp.2017"). b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r poz. 1804, z 2015 r. poz. 978, 1240, z 2016 r poz. 64). Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. 8. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów , potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – zał. nr 1 do SIWZ b) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy (jeżeli występują) c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. d)Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznika nr 5 do SIWZ);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach