Przetargi.pl
ZAKUP PROGRAMU KOMPUTEROWEGO DO OBSŁUGI ŚRODKÓW TRWAŁYCH

Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 90-368 Łódź, ul. Piotrkowska 190
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6649100 , fax. 042 6649102
  • Data zamieszczenia: 2011-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o.
    ul. Piotrkowska 190 190
    90-368 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6649100, fax. 042 6649102
    REGON: 10007730100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lsi.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP PROGRAMU KOMPUTEROWEGO DO OBSŁUGI ŚRODKÓW TRWAŁYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Program ewidencji środków trwałych i wyposażenia. 1. Dostawa oprogramowania o funkcjonalności: a. Ewidencja i. Środków trwałych (ŚT) ii. Wartości Niematerialnych i Prawnych (WNiP) iii. Wyposażenia iv. Możliwość prowadzenia każdej ewidencji z osobna v. Możliwość podziału ŚT oraz WNiP na dowolną ilość ksiąg inwentarzowych vi. Możliwość podziału ŚT oraz WNiP na dowolną ilość grup i podgrup b. Szacowana wielkość bazy danych 100 000 środków trwałych c. Funkcjonalność i. Pełna integracja pomiędzy różnymi obszarami funkcjonalności systemu bez konieczności importu/exportu lub synchronizacji danych ii. Zarządzanie uprawnieniami operatorów iii. Eksport danych z systemu do MS Office Excel oraz Open Office Calc iv. Import danych z MS Office Excel oraz Open Office Calc do systemu v. Zestaw gotowych analiz prezentujących w formie tabelarycznej i graficznej informacje gromadzone w systemie vi. Możliwość samodzielnego przygotowywania raportów i analiz vii. Mechanizm pozwalający na zapisywanie wydruków w formacie pdf z możliwością automatycznego załączania do wiadomości e-mail viii. Pełna obsługa urzędowej Klasyfikacji Środków Trwałych ix. Wprowadzanie wielu parametrów opisowych środka trwałego (długość, przekrój, materiał, itp.) x. Dokonywanie odpisów amortyzacyjnych rożnymi metodami z zastosowaniem różnych stawek (bilansowa, podatkowa) zgodnie z obowiązującymi przepisami xi. Likwidacje częściowe i całkowite xii. Zmiany wartości z uwagi na modernizacje, doksięgowania z zachowaniem widoczności zmian xiii. Zachowanie historycznych danych (zmiana nazwy środka, miejsca użytkowania itp.) xiv. Tworzenie dokumentów związanych z ewidencja środków trwałych (przychód, zmiana, likwidacja, itp.) xv. Odrębne tabele odpisów amortyzacyjnych i umorzeń xvi. Dwutorowość amortyzacji, czyli osobne określenie na potrzeby amortyzacji bilansowej i podatkowej takich zmiennych jak Stawka amortyzacji, Podstawa amortyzacji, Współczynnik korekty amortyzacji, Metoda amortyzacji, Miesiąc rozpoczęcia amortyzacji xvii. Obsługa metod amortyzacji takich jak: jednorazowa, liniowa, degresywna, przyspieszona xviii. Generowanie raportów po dowolnych parametrach środków trwałych na dowolny dzień xix. Generowania zestawień stanów i obrotów (zakup przyjecie likwidacja, modernizacja) na dowolny dzień dla wybranych grup xx. Predefiniowanie nazw ulic, materiałów i wszystkich typów wyliczeniowych xxi. Umożliwienie oznakowania środków dla celów podatkowych w podziale na gminy xxii. Przygotowanie zestawień pod deklaracje podatkową źródła finansowania xxiii. Obliczanie podatku od nieruchomości. Oznakowanie ST , które podlegają pod podatek od nieruchomości xxiv. Możliwość wprowadzenia podstawy, gdzie podatek obliczany jest od wartości xxv. Możliwość wprowadzenia podstawy, gdzie podatek obliczany jest od powierzchni ( możliwość wprowadzenia tej powierzchni ) xxvi. Możliwość wpisania stawek podatku od nieruchomości zależnie od gminy, gdzie podatek jest odprowadzany xxvii. Naliczanie i drukowanie deklaracji podatku od nieruchomości z podziałem na gminy, gdzie podatek jest odprowadzany xxviii. Schematy księgowe - automatyczna dekretacja wprowadzonych dokumentów xxix. Tworzenie Planu inwentaryzacji na dany rok ( dla wszystkich obszarów : podatkowy, bilansowy ) xxx. Możliwość bezpośredniego przejścia z karty danego środka trwałego infrastruktury wodno-kanalizacyjnej do Systemu Informacji Geograficznej (GIS) prowadzonego przez Zakład Wodociągów i Kanalizacji, do którego Zamawiający ma dostęp poprzez przeglądarkę www i automatyczne wyświetlenie informacji dotyczących tego środka zawartych w GIS. Zamawiający korzysta z systemu GIS na mocy porozumienia zawartego między Zamawiającym, a ZWiK. Dostęp jest realizowany przez przeglądarkę WWW, po uprzednim nawiązaniu połączenia VPN. Nawiązanie połączenia VPN jest możliwe jedynie w siedzibie Zamawiającego. xxxi. Dostęp użytkownika do programu zabezpieczony unikatowym loginem i hasłem xxxii. Moduł administracyjny umożliwiający zakładanie oraz usuwanie kont użytkowników, administracja uprawnieniami użytkowników, zmianę hasła użytkownika d. Inwentaryzacja i. Tworzenie dokumentów zestawienia ( kartoteki środków trwałych, Wartości niematerialnych i prawnych, wyposażenia ) do spisu z natury zawierające wszystkie niezbędne dane ii. Tworzenie arkuszy spisowych iii. Rozliczanie inwentaryzacji - porównanie uzupełnionych arkuszy z kartoteką , tworzenie dokumentów inwentaryzacyjnych - niedobory i nadwyżki iv. Możliwość oznakowania które środki trwałe, Wartości niematerialne i prawne, wyposażenie były inwentaryzowane. v. Tworzenie raportów zinwentaryzowanych i niezinwentaryzowanych środków trwałych, Wartości niematerialnych i prawnych, wyposażenia 2. Instalacja i konfiguracja aplikacji na środowisku produkcyjnym 3. Ilość stanowisk min. 5 4. Wykonanie migracji danych przechowywanych przez Zamawiającego w aktualnej bazie danych (Symfonia Forte, Symfonia Premium, Excel) 5. Wykorzystanie posiadanego przez Zamawiającego sprzętu oraz oprogramowania MS SQL Server Standard 6. Wykonawca przeprowadzi szkolenia użytkowników i administratorów systemu w liczbie 6 osób , w ramach wdrożenia w wymiarze 5 godzin w siedzibie Zamawiającego 7. Wykonawca zapewni pomoc techniczną przy obsłudze programu dotyczącą administracji, świadczoną telefonicznie lub e-mailem, a w razie konieczności w siedzibie Zamawiającego przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru. 8. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na poprawne działanie programu. Gwarancja będzie liczona od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru Wszelkie ujawnione w okresie gwarancji wady zostaną usunięte w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia wady przez Zamawiającego (e-mail lub faks). W przypadku nieusunięcia przez Wykonawcę wad w/w terminie Zamawiający zleci usunięcie wad innemu podmiotowi a Wykonawcę obciąży kosztami usunięcia wady. W ramach gwarancji Wykonawca udostępni bezpłatnie Zamawiającemu wszelkie aktualizacje (podnoszące wersję lub usuwające nieprawidłowości tzw. łatki) oprogramowania w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru. 9. Podstawą do podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru sporządzonego przez Wykonawcę będzie dostarczenie oraz wdrożenie systemu na środowisku produkcyjnym Zamawiającego (wdrożenie obejmuje migrację danych z systemów o których mowa w punkcie 4.) 10. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dostęp administracyjny do ustawień programu 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia testów sprawdzających poprawność funkcjonowania oferowanego oprogramowania w zakresie zgodności z Opisem Przedmiotu Zamówienia punktem 1, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Niespełnienie przez oferowane oprogramowania przynajmniej jednego z wymogów Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty. O terminie i miejscu przeprowadzenia testów Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem. Wykonawca, którego oprogramowanie będzie testowane, bezpłatnie dostarczy i skonfiguruje na sprzęcie Zamawiającego oferowane oprogramowanie oraz zaprezentuje spełnianie wymogów Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 484430005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lsi.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach