Przetargi.pl
Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (w skrócie ZSI) na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi

Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-726 Łódź, ul. Wojska Polskiego 121
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 2547408, centrala 2547598 , fax. 42 2547418
  • Data zamieszczenia: 2015-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
    ul. Wojska Polskiego 121 121
    91-726 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 2547408, centrala 2547598, fax. 42 2547418
    REGON: 00027579000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (w skrócie ZSI) na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) dla łącznej liczby 15 jednoczesnych użytkowników, obejmujące: 1. dostawę oraz wdrożenie ZSI 2. dostawę bazy danych na potrzeby ZSI 3. przeniesienie danych z systemów Zamawiającego do ZSI 4. przeszkolenie personelu Zamawiającego 5. świadczenie usług serwisowych dla wdrożonego systemu. Oferowany ZSI musi być systemem w pełni zintegrowanym, obejmującym następujące obszary funkcjonalne: 1. finanse i księgowość 2. zakupy i sprzedaż 3. kadry i płace 4. integracja z systemem dziekanatowym, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 3.2. Opis wymagań ogólnych wobec Systemu i procesu jego wdrożenia, w tym zakres i formę szkoleń personelu przedstawiony został w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3.3. Wykonawca ma dostarczyć i przewidzieć w cenie oferty wszelkie potrzebne licencje oprogramowania niezbędne do prawidłowego funkcjonowania ZSI u Zamawiającego. Zaoferowane licencje należy wskazać w załączniku nr 4 do SIWZ. 3.4. Podane w SIWZ nazwy własne produktów, producenta, wskazania modeli służą jedynie określeniu odpowiedniego standardu (rodzaju), a nie wskazują na konkretne rozwiązanie. 3.5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez produkt równoważny rozumie się sprzęt lub oprogramowanie o parametrach technicznych, technologii, funkcjonalności, wydajności i jakości nie gorszej niż określone w SIWZ. Przedstawione wymagania określają poziom minimum parametrów technicznych, technologii, funkcjonalności, wydajności i jakości. 3.6. Wymagany okres gwarancji na dostarczony ZSI -36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 3.7. Realizacja niniejszego zamówienia następować będzie według poniższych etapów: 1) I etap - analiza przedwdrożeniowa 2) II etap - dostawa, instalacja niezbędnej bazy danych na potrzeby ZSI, dostawa i instalacja licencji na oprogramowanie 3) III etap -integracja -uzgodnienie API 4) IV etap -wdrożenie częściowe obszaru Finanse i Księgowość, Zakupy i Sprze-daż tylko w zakresie obsługi należności i zobowiązań studentów za studia i Dom studenta wraz z integracją z Systemem Dziekanat tyko w zakresie ob-sługi należności i zobowiązań studentów za studia i Dom studenta, 5) V etap -wdrożenie częściowe obszaru Finanse i Księgowość w zakresie inte-gracji z Systemem Dziekanat i obsługi wypłat stypendiów 6) VI etap - wdrożenie częściowe obszaru Kadr w zakresie integracji z systemem Dziekanat danych: imię i nazwisko pedagoga lub zleceniobiorcy, pensum lub ilość godzin, nr telefonu, adres email 7) VII etap - wdrożenie obszaru Finanse i Księgowość, Zakupy i Sprzedaż 8) VIII etap - wdrożenie pozostałych obszarów tj. obszaru kadrowo-płacowego, 9) IX etap - świadczenie usług serwisowych dla wdrożonego systemu w okresie 36 miesięcy od odbioru końcowego potwierdzającego zakończenie wdroże-nia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 484430005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1. Wysokość wadium ustala się na kwotę 7.000 zł. (siedem tysięcy złotych). 11.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium wynosi 30 dni. Bieg ważności Wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 11.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 11.4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej ubezpieczeniowej winna ona zawierać następujące elementy: a) wskazanie Wykonawcy, wskazanie Zamawiającego czyli beneficjenta gwarancji ubezpieczenia, wskazanie Gwaranta (banku lub towarzystwa ubezpieczeniowego udzielającego gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, c) wskazanie sumy gwarancyjnej, d) określenie terminu ważności gwarancji, e) z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe i nie-odwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia Zamawiającemu na pierwsze pisemne żądanie pełnej sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 33 1130 1163 0014 7148 7820 0011 Tytułem: Wadium na: Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (w skrócie ZSI) na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi nr sprawy 14/2015 11.6. Zamawiający uzna, że wadium zostało wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 11.7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku banko-wym. 11.8. Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo-kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 11.9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 11.14. 11.10. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11.11. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 11.9., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.13. Zamawiający zatrzymuje Wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11.14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ocena prezentacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach