Przetargi.pl
Zakup pomocy zwiększających dostępność dla osób z niepełnosprawnością słuchu, wzroku oraz ruchową

Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 02-958 Warszawa, ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5442 700 , fax. 22 842 31 16
  • Data zamieszczenia: 2015-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
    ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16 10/16
    02-958 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5442 700, fax. 22 842 31 16
    REGON: 01095603800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow-palac.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Narodowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup pomocy zwiększających dostępność dla osób z niepełnosprawnością słuchu, wzroku oraz ruchową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zakup pomocy zwiększających dostępność dla osób z niepełnosprawnością słuchu, wzroku oraz ruchową w podziale na części: Część I - pomoce dla osób z niepełnosprawnością słuchu (zwana dalej Częścią I) nazwa urządzenia/sprzętu:PĘTLA INDUKCYJNA NASZYJNA w ilości 25, PĘTLA INDUKCYJNA OKIENKOWA w ilości 1, KOMPLETNA PĘTLA INDUKCYJNA w ilości 1, PRZENOŚNY SYSTEM FM (walizkoładowarka) w ilości 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części I określa załącznik nr 7 do SIWZ. Część II - pomoce dla osób z niepełnosprawnością wzroku (zwana dalej Częścią II) nazwa urządzenia/sprzętu: LUPA ELEKTRONICZNA w ilości 5, Przenośna kabina do tłumaczeń symultanicznych w ilości 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II określa załącznik nr 7 do SIWZ. Część III - pomoce dla osób z niepełnosprawnością ruchową (Minimalizacja barier architektonicznych) (zwana dalej Częścią III) nazwa urządzenia/sprzętu: Rampy mobilne nierolowane w ilości 5, Schodołaz kroczący z podjazdem w ilości 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części III określa załącznik nr 7 do SIWZ. Warunki gwarancji na urządzenia/sprzęt dotyczące wszystkich wyżej wymienionych części zamówienia: 1. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zapewnia bezpłatne naprawy sprzętu i instalacji (serwis). 2. W przypadku urządzeń objętych fabrycznie dłuższą gwarancją, przyjmuje się okres dłuższy. 3. Wszelkie kwestie logistyczne (w tym m.in. odbiór z i dostarczenie do siedziby Zamawiającego) oraz koszty związane z naprawami, transportem sprzętu ponosi Wykonawca lub Producent. 4. Gwarancji podlegają wady materiałowe i konstrukcyjne sprzętu, a także niespełnienie deklarowanych przez producenta funkcji użytkowych w trakcie całego okresu gwarancji. 5. Reakcja serwisowa musi nastąpić w ciągu 2 dni roboczych a naprawa maksymalnie do 20 dni roboczych. 6. Usługą gwarancyjną, w rozumieniu niniejszej gwarancji, jest usunięcie uszkodzenia powstałego nie z winy Użytkownika. 7. Zgłoszenie awarii sprzętu będzie przekazywane przez Zamawiającego telefonicznie, faksem, lub mailem do działu technicznego Wykonawcy. Wykonawca w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego wyznaczy Koordynatora/Koordynatorów czynności związanych z gwarancyjną obsługą serwisową i wsparciem technicznym oraz przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej dane kontaktowe: numery telefonu, numer faksu, adres poczty elektronicznej. Zgłoszenie awarii dokonane faksem lub pocztą elektroniczną uważać się będzie za skutecznie doręczone. Zgłoszenie, w miarę możliwości, będzie zawierać wstępny opis uszkodzenia. 8. Okres gwarancji ulega każdorazowo przedłużeniu o czas trwania każdej naprawy. Okres ten Wykonawca zobowiązuje się odnotować w dokumencie gwarancyjnym lub innym dokumencie potwierdzającym wykonanie naprawy. Okresy gwarancji wymienione powyżej nie dotyczą elementów naturalnie zużywających się w czasie normalnej pracy tj. baterii, żarówek, lamp itp., na które to obowiązują konkretne gwarancje i żywotności podane przez producentów. W przypadku wymiany części w urządzeniach termin gwarancji biegnie na nowo, w stosunku do tej części, od chwili jej wymiany na wolną od wad. 9. W przypadku, gdy w okresie gwarancyjnym nastąpią trzykrotne naprawy gwarancyjne oraz łączny okres niesprawności sprzętu, urządzeń w okresie gwarancyjnym przekroczy 60 dni, Wykonawca niezwłocznie, tj. w terminie nie dłuższym niż 7 dni liczonych od dnia zgłoszenia awarii, dokona jego wymiany na sprzęt nowy, wolny od wad. Nowy dokument gwarancji na wymienioną część będzie stanowić załącznik do potwierdzenia naprawy, którego kopia pozostaje u przedstawiciela Zamawiającego obecnego przy odbiorze sprzętu po naprawie. Po każdej naprawie Wykonawca prześle na wskazany w zgłoszeniu adres poczty elektronicznej oraz nr faksu potwierdzenie naprawy w formie protokołu zawierającego opis awarii, przyczyny jej wystąpienia oraz szczegółowy opis naprawy lub wdrożonego rozwiązania. 10. Wykonawca zapewni obsługę serwisową i gwarancyjną w języku polskim. 11. W okresie gwarancji, przeglądy gwarancyjne zostaną przeprowadzone zgodzie z wymogami warunków gwarancji 12. W przypadku, kiedy gwarancję zapewnia producent, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Kart Gwarancyjnych producenta w momencie dostawy urządzeń, jeśli karty udostępnia producent. 13. Po dostarczeniu sprzętu Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia demonstracji w siedzibie Zamawiającego prezentującej prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu. Przeprowadzenie tej demonstracji będzie podstawą do podpisania protokołu odbioru. Wymagania ogólne w zakresie urządzeń/sprzętu dotyczące wszystkich części zamówienia: 1. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 7 do SIWZ) zostały określone wymagane przez Zamawiającego parametry minimalne. Wykonawca może zaoferować sprzęt o wyższych parametrach jakościowo-wydajnościowych od żądanych przez Zamawiającego. 2. Dostarczony sprzęt musi być oryginalny, fabrycznie nowy, nigdy nie używany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2015 r., zgodny z zasadniczymi wymaganiami zawartymi w SIWZ i nie może być przedmiotem praw osób trzecich. 3. Zamawiający wymaga, aby sprzęt był rozpakowany i zainstalowany przez Wykonawcę w obecności Zamawiającego. 4. Wykonawcę zobowiązuje się do dostarczenia własnym transportem, na swój koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, sprzętu oraz jego rozładunku, montażu własnymi zasobami ludzkimi i sprzętowymi, w ilościach i asortymencie oraz terminie zgodnym z ofertą wybraną w wyniku niniejszego postępowania. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji dostaw były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwienia odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia stosownych dokumentów. 5. Wykonawca winien zorganizować i realizować dostawy w sposób zapewniający ciągłość pracy Zamawiającego. 6.W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) Protokolarnego przekazania sprzętu Zamawiającemu. Brak protokołu odbioru końcowego będzie skutkował nie przyjęciem przez Zamawiającego faktury za dostarczony sprzęt. 2) Zainstalowania i uruchomienia sprzętu w miejscu dostawy. 3) Przekazania do dostarczonego sprzętu, w wersji papierowej i na nośniku elektronicznym dokumentacji w języku polskim, tj.: a) dokumentacji technicznej, dokumentacji powykonawczej zawierającej protokół z pomiarów (jeśli dotyczy); b) instrukcji obsługi; c) instrukcji konserwacji. 4) Przeszkolenia (demonstracji) dla pracowników Zamawiającego w zakresie uruchomienia i eksploatacji dostarczonego sprzętu, które odbędzie się niezwłocznie, w terminie ustalonym przez Zamawiającego i Wykonawcę, nie dłuższym jednak niż 10 dni od daty zainstalowania sprzętu. Przeszkolenie to jest warunkiem podpisania protokołu odbioru końcowego. 7. Wymagany minimalny okres gwarancji określony został w Załączniku nr 7 do SIWZ pn. Warunki gwarancji i usług serwisowych oraz warunki wsparcia technicznego, świadczonych w ramach gwarancji i będzie liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Na sprzęt, dla którego producent określa termin gwarancji wyższy niż został wskazany przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest udzielić takiego samego terminu gwarancji, liczonego od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca zapewni Zamawiającemu autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. 8. Wraz z dostawą sprzętu, Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył dokumenty potwierdzające, że sprzęt posiada wymagane deklaracje zgodności z normami bezpieczeństwa (CE) lub oświadczenie, że deklaracja zgodności nie jest wymagana. 9. Wraz z dostawą sprzętu, Zamawiający wymaga również, aby Wykonawca dostarczył oryginały lub potwierdzone kopie certyfikatów (lub innych dokumentów) potwierdzających, że dostarczony przedmiot umowy spełnia normy oraz pozostałe wymagania wskazane przez Zamawiającego, zgodnie z umową. 10. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany. 11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 12. Wykonawca jest zobowiązany do oznaczania wszelkiej dokumentacji i korespondencji powstałej w toku wykonywania Umowy: a) logami Unii Europejskiej oraz Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, a także informacją o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Wzór i forma oznaczeń muszą spełniać wymogi wskazane w podręczniku Zasady promocji projektów w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, dostępne na stronach internetowych www.pois.gov.pl. b) logotypem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz zapisem słownym: Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Zgodnie z ww. zasadami należy oznaczyć obiekty dostarczone w ramach zamówienia. Sposób wizualizacji będzie uzgadniany na bieżąco z kuratorem w trakcie realizacji zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu określony w Załączniku nr 7 do SIWZ stanowi integralną część SIWZ, z zastrzeżeniem, że: 1. W każdym przypadku kiedy przedmiot zamówienia jest opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 2. W każdym przypadku kiedy przedmiot zamówienia jest opisany za pomocą norm, aprobat,specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ze względu na specyfikę miejsca wykonania zamówienia Zamawiający umożliwia Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej obiektu. W tej sprawie należy się kontaktować z Panią Martą Walewską e-mail: mwalewska@muzeum-wilanow.pl Wszelkie koszty związane z udziałem w wizji lokalnej pokrywa Wykonawca. Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi załącznik nr 6 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331962002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I: 1500 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100) . Część II: 300 zł (słownie: trzysta złotych 00/100) . Część III: 630 zł (słownie: sześćset trzydzieści złotych 00/100) . 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę wpływu środków na rachunek Pełnomocnika Zamawiającego. 4. Wadium w pieniądzu zostanie skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert kwota wadium wpłynie na rachunek bankowy Pełnomocnika Zamawiającego 5. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 6. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 7. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Pełnomocnika Zamawiającego: 61 2130 0004 2001 0474 9297 0001 z dopiskiem: Wadium numer postępowania 5/D/2015 Dokument potwierdzający wniesienie wadium w pieniądzu powinien być dołączony do oferty. 8.Wadium wnoszone w formie lub w formach innych niż w pieniądzu, powinno być złożone w oryginale oraz powinno zawierać ustawowe przesłanki utraty wadium na rzecz Zamawiającego wskazane w art. 46 ust 4a) i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji, gwarancja powinna być co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium w wyniku okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.centrumpzp.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach