Przetargi.pl
Zakup pomocy edukacyjnych w ramach projektu nr POKL.09.01.02-14-345/11 pt.: Dodatkowe zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałania 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych

Miasto Nowy Dwór Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Zakroczymska 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5122240 , fax. 22 5122101
  • Data zamieszczenia: 2012-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Nowy Dwór Mazowiecki
    ul. Zakroczymska 30 30
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 5122240, fax. 22 5122101
    REGON: 01327034700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowydwormaz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup pomocy edukacyjnych w ramach projektu nr POKL.09.01.02-14-345/11 pt.: Dodatkowe zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałania 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Zakup pomocy edukacyjnych w ramach projektu nr POKL.09.01.02-14-345/11 pt.: Dodatkowe zajęcia wyrównujące szanse edukacyjne, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałania 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i podzielił zamówienie na 4 następujące części: 1) Część I - Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej nr 3 im. Józefa Wybickiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ; 2) Część II - Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej nr 4 im. Obrońców Modlina. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ; 3) Część III - Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej nr 5 im. Janusza Kusocińskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ; 4) Część IV - Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej nr 7 im. Orła Białego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391620005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda by Wykonawca wniósł wadium w wysokości odpowiednio dla każdej Części zamówienia: 1) 500,00 złotych (słownie: pięćset złotych zero groszy) - dla Części I zamówienia; 2) 300,00 złotych (słownie: trzysta złotych zero groszy) - dla Części II zamówienia; 3) 1 200,00 złotych (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych zero groszy) - dla Części III zamówienia; 4) 800,00 złotych (słownie: osiemset złotych zero groszy) - dla Części IV zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany wyraźnie wskazać (w szczególności poprzez dokonanie odpowiedniej adnotacji w poleceniu przelewu), na którą Część zamówienia wadium zostało wniesione

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowydwormaz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach