Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
- Data zamieszczenia: 2020-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
ul. Piramowicza 32
47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
REGON: 52450700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http//przetargi.kedzierzynkozle.pl; https://e-propublico.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup pomocy dydaktycznych, specjalistycznego sprzętu lub narzędzi, dostosowanie istniejących miejsc wychowania przedszkolnego dla potrzeb dzieci z niepełnosprawnościami oraz kursy i szkolenia doskonalące nauczycieli/terapeutów w zakresie wyrównywania stwierdzonych deficytów, w tym w szczególności z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi z projektu pn. Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap II - II POSTĘPOWANIE. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
CZĘŚĆ I: Zakup oraz dostawa pomocy dydaktycznych, specjalistycznego sprzętu lub narzędzi do gabinetów logopedycznych i terapeutycznych w przedszkolach . Zakres zamówienia obejmuje zakup oraz dostawę (w przypadku konieczności dokonania montażu także montaż) pomocy dydaktycznych, specjalistycznego sprzętu lub narzędzi do gabinetów: logopedycznego, terapeutycznego w przedszkolach ogólnodostępnych i przedszkolach integracyjnych prowadzonych przez Gminę Kędzierzyn-Koźle; CZĘŚĆ II: Specjalistyczny sprzęt i narzędzia wraz ze specjalistycznym szkoleniem z zakresu stosowania tego sprzętu i narzędzi w przedszkolach z oddziałami integracyjnymi – terapia i trening Biofeedback. Zakres zamówienia obejmuje zakup oraz dostawę (w przypadku konieczności dokonania montażu także montaż) specjalistycznego sprzętu lub narzędzi wraz z przeprowadzeniem specjalistycznego szkolenia z zakresu stosowania i obsługi sprzętu do terapii i treningu Biofeedback oraz specjalistycznego sprzętu (pomocy dydaktycznych) z zakresu aktywnego treningu słuchowego wraz ze specjalistycznym szkoleniem ze stosowania tego sprzętu. CZĘŚĆ III: Specjalistyczny sprzęt i narzędzia do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej w przedszkolach. Zakres zamówienia obejmuje zakup oraz dostawę (w przypadku konieczności dokonania montażu także montaż) sprzętu lub narzędzi do zajęć gimnastyki korekcyjnej w przedszkolach prowadzonych przez Gminę Kędzierzyn-Koźle; CZĘŚĆ IV: Specjalistyczny sprzęt komputerowy i narzędzia do przedszkoli. Zakres zamówienia obejmuje zakup oraz dostawę (w przypadku konieczności dokonania montażu także montaż) pomocy dydaktycznych, specjalistycznego sprzętu komputerowego lub narzędzi do gabinetów: logopedycznego, terapeutycznego w przedszkolach ogólnodostępnych i przedszkolach integracyjnych prowadzonych przez Gminę Kędzierzyn-Koźle; CZĘŚĆ V: Specjalistyczny sprzęt i narzędzia wraz ze specjalistycznym szkoleniem z zakresu stosowania tego sprzętu i narzędzi w przedszkolach z oddziałami integracyjnymi – terapia i trening słuchowy. Zakres zamówienia obejmuje zakup oraz dostawę (w przypadku konieczności dokonania montażu także montaż) specjalistycznego sprzętu (pomocy dydaktycznych) z zakresu aktywnego treningu słuchowego wraz ze specjalistycznym szkoleniem ze stosowania tego sprzętu. SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA (dla wszystkich części): 1) Ilekroć w SIWZ użyto znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający po przedmiotowym wskazaniu dodaje sformułowanie „lub równoważny”. Jeżeli w SIWZ użyto w szczególności nazw producentów urządzeń lub materiałów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń, materiałów i sprzętu innych producentów o parametrach lepszych/nie gorszych niż przedstawione w SIWZ. Zamienne urządzenia, materiały, sprzęt przyjęte do wyceny winny spełniać funkcję, rezultaty jakiej mają służyć materiały pierwotnie przewidziane. 2) Wykonawca może zaproponować rozwiązania/produkty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ. 3) Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. 4) Wykonawca może zaproponować rozwiązania równoważne o takich samych parametrach lub je przewyższające, jednak jego obowiązkiem jest udowodnienie równoważności; 5) W przypadku wątpliwości związanych z równoważnością Zamawiający będzie mógł poprosić o dodatkowe wyjaśnienia do Wykonawcy i/lub niezależnych jednostek mogących potwierdzić spełnienie wymagań; 6) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego; 7) Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 8) Zgodnie z art. 30 ust 4 Ustawy Pzp Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a także tam gdzie występuje nazwa/firma producenta danego produktu, wskazuje się, iż dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia posłużono się wskazanymi odniesieniami Zamawiający po przedmiotowym wskazaniu dodaje sformułowanie „lub równoważny”. 1. Zamienne urządzenia, materiały, sprzęt przyjęte do wyceny: 1) winny spełniać funkcję jakiej mają służyć materiały pierwotnie przewidziane, 2) winny spełniać normy, parametry, standardy wskazane przez Zamawiającego, 3) winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, sprzętem i materiałami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt, 4) nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu. 2. Zaproponowane w opisie j.w. urządzenia, materiały, sprzęt są tylko przykładowe i Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych urządzeń, materiałów, sprzętu mających parametry lepsze od opisanych w SIWZ lub spełniających parametry techniczne, eksploatacyjne i wymiary określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1) Dla części 1 - 8 000.00 PLN (słownie: osiem tysięcy zł 00/100 PLN). 2) Dla części 2 - 600.00 PLN (słownie: sześćset zł 00/100 PLN). 3) Dla części 3 - 1 000.00 PLN (słownie: tysiąc zł 00/100 PLN). 4) Dla części 4 - 800.00 PLN (słownie: osiemset zł 00/100 PLN). 5) Dla części 5 - 500.00 PLN (słownie: pięćset zł 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP Kędzierzyn-Koźle 57 1020 3714 0000 4102 0108 5455; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument taki musi być nieodwołalny, bezwarunkowy i płatny na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), nazwę gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, 5) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela że Zamawiającemu służy prawo wypłaty wadium ze strony Gwaranta, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Wadium wniesione w formie wymienionej w pkt 10.4 ppkt 2-5 należy obowiązkowo ZAŁĄCZYĆ w ORYGINALE do oferty. Brak oryginału dokumentu przy ofercie traktowane będzie jako niezabezpieczenie oferty wadium. 7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wraz z odsetkami zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Wykonawca zobowiązany jest do ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW. Wraz z ofertą należy złożyć: dla części nr 1: załącznik nr 1a, dla części nr 2: załącznik 1b, dla części nr 3: załącznik 1c, dla części nr 4: załącznik 1d, dla części 5: załącznik 1e - Szczegółowa specyfikacja dostaw z cenami jednostkowymi ;2. Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inne pełnomocnictwa jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 3 do IDW). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w którym Wykonawca informuje o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.4. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.5.Z uwagi na brak określenia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (pkt III. 3 ogłoszenia)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do Centrum ochrony różnorodności biologicznej w Prudniku.
Dodano: 2021-02-16 - Dostawy pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. „Super Szkoły - Super Uczniowie w Gminie Praszka” (RPOP.09.01.01-16-0014/19) realizowanego w ramach RPO Województwa Opolskiego 2014-2020 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2021-02-09 - dostawa pomocy dydaktycznych dla pracowni matematyczno - przyrodniczych umożliwiających praktyczne eksperymentowanie połączone z wykorzystaniem technologii informatycznej w podziale na 3 części: część 1: Zestaw klocków umożliwiający montaż 5 modeli robotów, część 2: Pełny zestaw edukacyjny klocków do nauki programowania, część 3: Ozobot evo, w ramach Projektu 9.1.2 Kreatywna Opolszczyzna - program twórczych metod kształcenia w szkołach Aglomeracji Opolskiej
Dodano: 2021-02-02 - Dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do Centrum ochrony różnorodności biologicznej w Prudniku.
Dodano: 2020-12-30 - dostawa pomocy dydaktycznych dla pracowni matematyczno - przyrodniczych umożliwiających praktyczne eksperymentowanie połączone z wykorzystaniem technologii informatycznej w podziale na 3 części: część 1: Zestaw klocków umożliwiający montaż 5 modeli robotów, część 2: Pełny zestaw edukacyjny klocków do nauki programowania, część 3: Ozobot evo, w ramach Projektu 9.1.2 Kreatywna Opolszczyzna - program twórczych metod kształcenia w szkołach Aglomeracji Opolskiej
Dodano: 2020-12-29 - Dostawy pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. „Super Szkoły - Super Uczniowie w Gminie Praszka” (RPOP.09.01.01-16-0014/19) realizowanego w ramach RPO Województwa Opolskiego 2014-2020 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2020-12-07 - Dostawy pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć sensorycznych do wskazanych przez Zamawiającego Przedszkoli Publicznych na terenie miasta Opola w ramach realizacji projektu: „Przedszkola dla wszystkich przyjazne 2” w ramach poddziałania 9.1.4 Wsparcie edukacji przedszkolnej w Aglomeracji Opolskiej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 – 2020.
Dodano: 2020-11-02 - Dostawy pomocy dydaktycznych do przedszkoli z Gminy Praszka w ramach projektu pn. „Super Przedszkola - Super Przedszkolaki w Gminie Praszka” realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2020-07-09 - Dostawa fantomów na potrzeby Wydziału Nauk Medycznych Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu
Dodano: 2020-05-26 - Zakup pomocy dydaktycznych, specjalistycznego sprzętu lub narzędzi, dostosowanie istniejących miejsc wychowania przedszkolnego dla potrzeb dzieci z niepełnosprawnościami oraz kursy i szkolenia doskonalące nauczycieli/terapeutów w zakresie wyrównywania stwierdzonych deficytów, w tym w szczególności z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi z projektu pn. Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap II
Dodano: 2020-05-20