Gmina Września ogłasza przetarg
- Adres: 62300 Września, ul. Ratuszowa
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 4360880 w. 146 , fax. 614 362 500
- Data zamieszczenia: 2018-08-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Września
ul. Ratuszowa 1
62300 Września, woj. wielkopolskie
tel. 061 4360880 w. 146, fax. 614 362 500
REGON: 52660100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrzesnia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup pomocy dydaktycznych: laptopów i monitorów interaktywnych dla SSP w Marzeninie i SSP Nr 2 we Wrześni - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż, konfigurację i uruchomienie pomocy dydaktycznych: laptopów i monitorów interaktywnych w Samorządowej Szkole Podstawowej w Marzeninie i Samorządowej Szkole Podstawowej Nr 2 we Wrześni. W załącznikach A-F do specyfikacji istotnych warunków zamówienia określono ich charakterystykę, wymagania jakościowe oraz wytyczne dotyczące montażu urządzeń. 2. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu ich poprawnej pracy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, jednakże podane parametry i wymagania techniczne, określające przedmiot zamówienia, są warunkami minimalnymi, których spełnienia Zamawiający będzie żądał. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Wykonawca dostarczy zamawiany sprzęt oraz dokona jego montażu w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zał. nr 1a do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu; 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zał. nr 1b do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu; UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 2 składa każdy z wykonawców osobno. 3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy - pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.) winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania realizowanego w ramach projektu „Cyfrowy Powiat”
Dodano: 2023-10-06 - Dostawa komputerów stacjonarnych oraz przenośnych
Dodano: 2023-10-04 - Dostawa sprzętu komputerowego w celu realizacji projektu: Wyższa jakość kształcenia w szkołach podstawowych Gminy Gniezno
Dodano: 2023-09-06 - Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania realizowanego w ramach projektu „Cyfrowy Powiat”
Dodano: 2023-09-04 - Dostawa laptopów dla WSCKZiU nr 2 w Poznaniu
Dodano: 2023-08-09 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gostyniu i podległych jednostek oświatowych w ramach realizacji projektu "Cyfrowy Powiat”
Dodano: 2023-07-26 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gostyniu i podległych jednostek oświatowych w ramach realizacji projektu "Cyfrowy Powiat”
Dodano: 2023-07-14 - Dostawa laptopów dla WSCKZiU nr 2 w Poznaniu
Dodano: 2023-06-27 - „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu Cyfrowa Gmina” dot. Część V – Zakup i dostawa sprzętu komputerowego.
Dodano: 2023-06-12 - Zakup sprzętu niezbędnego do uruchomienia zintegrowanego systemu teleinformatycznego w ramach projektu pn.: "E-usługi publiczne dla mieszkańców Miasta i Gminy Kępno"
Dodano: 2023-05-24