Przetargi.pl
Zakup pomocy dydaktycznych i innego sprzętu niezbędnego do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno - komunikacyjnych dla szkoły podstawowej w Starej Róży w ramach Rządowego programu Cyfrowa Szkoła

Gmina Stoczek Łukowski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-450 Stoczek Łukowski, Pl. T. Kościuszki 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7970182 , fax. (025) 797 00 47
  • Data zamieszczenia: 2012-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stoczek Łukowski
    Pl. T. Kościuszki 1 1
    21-450 Stoczek Łukowski, woj. lubelskie
    tel. 025 7970182, fax. (025) 797 00 47
    REGON: 71050941200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stoczeklukowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup pomocy dydaktycznych i innego sprzętu niezbędnego do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno - komunikacyjnych dla szkoły podstawowej w Starej Róży w ramach Rządowego programu Cyfrowa Szkoła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu niezbędnego do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych dla Szkoły Podstawowej w Starej Róży w ramach Rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych Cyfrowa szkoła. Dostawa powinna zostać zrealizowana jednorazowo do Zespołu Oświatowego w Starej Róży, Stara Róża, 21-450 Stoczek Łukowski, powiat łukowski, województwo lubelskie. Zamówienie obejmuje zakup wymienionych poniżej pomocy dydaktycznych i sprzętu: 1) przenośny komputer ucznia - 10 szt. 2) przenośny komputer nauczyciela - 8 szt. 3) szafka do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania pomiędzy salami lekcyjnymi przenośnych komputerów dla uczniów posiadająca funkcję ładowania baterii (szafa stojąca i wózek) - 2 szt. 4) sieciowe urządzenie wielofunkcyjne umożliwiające co najmniej drukowanie, kopiowanie, scanowanie - 2 szt. 5) drukarka - 2 szt. 6) skaner 1 szt. 7) tablica interaktywna - 2 szt. 8) systemem mocowania kompatybilny z tablicami interaktywnymi - 2 szt. 9) projektor krótkoogniskowy - 2 szt. 10) głośniki - 10 szt. 11) projektor multimedialny - 2 szt. 12) ekran projekcyjny - 3 szt. 13) wizualizer - 1 szt. 14) kontroler WLAN zarządzający siecią bezprzewodową - 1 szt. 15) punkt dostępowy będący elementem szkolnej sieci bezprzewodowej - 3 szt. 16) ruter z wbudowanymi lub zewnętrznymi modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań - 1 szt. 17) System do zbierania i analizowania odpowiedzi - 1 szt. Zakres zadania obejmuje zakup i dostawę przedmiotu zamówienia wraz z jego instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem kadry dydaktycznej w zakresie obsługi zakupionego sprzętu. Szczegółowy wykaz sprzętu będącego przedmiotem zamówienia oraz jego specyfikacja techniczna załącznik nr 2 do SIWZ. Dostarczony sprzęt ma być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2012 r., nieregenerowany, nie będący uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, wolny od wad, wykonany w ramach bezpiecznych technologii, nie może nosić śladów używania oraz musi być dopuszczony do użytkowania w placówkach oświatowych, wolny od obciążeń prawami osób trzecich. Winien spełniać wymogi norm UE (w przypadku komputerów przenośnych wymogi normy Energy Star 5.0), posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, deklaracje CE, certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu. Dostarczony sprzęt ma posiadać niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://stoczeklukowskiug.bip.e-zeto.com/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach