Gmina Stoczek Łukowski ogłasza przetarg
- Adres: 21-450 Stoczek Łukowski, Pl. T. Kościuszki 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 025 7970182 , fax. (025) 797 00 47
- Data zamieszczenia: 2012-09-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stoczek Łukowski
Pl. T. Kościuszki 1 1
21-450 Stoczek Łukowski, woj. lubelskie
tel. 025 7970182, fax. (025) 797 00 47
REGON: 71050941200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.stoczeklukowski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup pomocy dydaktycznych i innego sprzętu niezbędnego do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno - komunikacyjnych dla szkoły podstawowej w Starej Róży w ramach Rządowego programu Cyfrowa Szkoła - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu niezbędnego do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych dla Szkoły Podstawowej w Starej Róży w ramach Rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych Cyfrowa szkoła. Dostawa powinna zostać zrealizowana jednorazowo do Zespołu Oświatowego w Starej Róży, Stara Róża, 21-450 Stoczek Łukowski, powiat łukowski, województwo lubelskie. Zamówienie obejmuje zakup wymienionych poniżej pomocy dydaktycznych i sprzętu: 1) przenośny komputer ucznia - 10 szt. 2) przenośny komputer nauczyciela - 8 szt. 3) szafka do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania pomiędzy salami lekcyjnymi przenośnych komputerów dla uczniów posiadająca funkcję ładowania baterii (szafa stojąca i wózek) - 2 szt. 4) sieciowe urządzenie wielofunkcyjne umożliwiające co najmniej drukowanie, kopiowanie, scanowanie - 2 szt. 5) drukarka - 2 szt. 6) skaner 1 szt. 7) tablica interaktywna - 2 szt. 8) systemem mocowania kompatybilny z tablicami interaktywnymi - 2 szt. 9) projektor krótkoogniskowy - 2 szt. 10) głośniki - 10 szt. 11) projektor multimedialny - 2 szt. 12) ekran projekcyjny - 3 szt. 13) wizualizer - 1 szt. 14) kontroler WLAN zarządzający siecią bezprzewodową - 1 szt. 15) punkt dostępowy będący elementem szkolnej sieci bezprzewodowej - 3 szt. 16) ruter z wbudowanymi lub zewnętrznymi modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań - 1 szt. 17) System do zbierania i analizowania odpowiedzi - 1 szt. Zakres zadania obejmuje zakup i dostawę przedmiotu zamówienia wraz z jego instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem kadry dydaktycznej w zakresie obsługi zakupionego sprzętu. Szczegółowy wykaz sprzętu będącego przedmiotem zamówienia oraz jego specyfikacja techniczna załącznik nr 2 do SIWZ. Dostarczony sprzęt ma być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2012 r., nieregenerowany, nie będący uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, wolny od wad, wykonany w ramach bezpiecznych technologii, nie może nosić śladów używania oraz musi być dopuszczony do użytkowania w placówkach oświatowych, wolny od obciążeń prawami osób trzecich. Winien spełniać wymogi norm UE (w przypadku komputerów przenośnych wymogi normy Energy Star 5.0), posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, deklaracje CE, certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu. Dostarczony sprzęt ma posiadać niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://stoczeklukowskiug.bip.e-zeto.com/public/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w gminie Lubartów - doposażenie oraz wyposażenie
Dodano: 2015-03-03 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych
Dodano: 2015-01-23 - Modernizację oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Bełżec - dostosowanie pomieszczeń, zakup mebli i wyposażenia, sprzęt ICT
Dodano: 2015-01-23 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia dydaktyczno - socjalnego oraz placu zabaw dla żłobka w miejscowości Karczmiska Pierwsze.
Dodano: 2014-12-12 - Dostawę i montaż mebli, wyposażenia wypoczynkowego do sal dydaktycznych, dostawę i montaż sprzętu komputerowego, dostawę i montaż sprzętu do sali gimnastycznej oraz dostawę pomocy dydaktycznych z tytułu dofinansowania w zakresie wyposażenia w sprzęt szkolny i pomoce dydaktyczne pomieszczeń w nowo wybudowanych obiektach szkół
Dodano: 2014-12-09 - Zakup wyposażenia, w tym pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół nr 12 w Lublinie przy ul. Sławinkowskiej 50
Dodano: 2014-12-09 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych
Dodano: 2014-12-01 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia dydaktyczno - socjalnego oraz placu zabaw dla żłobka w miejscowości Karczmiska Pierwsze
Dodano: 2014-11-28 - Zakup wyposażenia, w tym pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół nr 12 w Lublinie przy ul. Sławinkowskiej 50
Dodano: 2014-11-18 - Dostawa tablic medycznych i innych pomocy dydaktycznych na potrzeby Zakładu Fizjoterapii Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2014-11-04